quote:Op woensdag 5 november 2008 05:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft het geflikt !
![]()
Ik zit met zó een grote smile hier dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
He did it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik ook!!!!! Het is niet te geloven,..... had het eigenlijk nog niet durven hopen....maar ik ben blij, misschien wordt het toch nog wat met Amerika.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ik zit met zó een grote smile hier dat wil je niet weten
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ook!!!!! Het is niet te geloven,..... had het eigenlijk nog niet durven hopen....maar ik ben blij, misschien wordt het toch nog wat met Amerika.
''smelt''quote:Op woensdag 5 november 2008 05:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Feliciteer haar maar.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als er één iemand iets kan veranderen is het Obama wel
![]()
Mén wat mooi, straks mijn vriendinnetje nog effe terugbellen die was aan 2 telefoons tegelijk![]()
ik zal d'r effe wat tijd geven ..........
Hij is best aangeslagen...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o McCain gaat nu een speece houden
ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 05:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is best aangeslagen...
Maar, ... maar... ik wil Obama zien.....![]()
Echt wel, heb je haar nog gezien ergens?quote:Op woensdag 5 november 2008 05:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Palins garderobe kan ook de vuilnisbak in![]()
was ook weggegooid geld
héél even was ze in beeldquote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Echt wel, heb je haar nog gezien ergens?
Truste Liesquote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef liesje1979 het volgende:
JEUJ!!!
JEUJ ook voor Fan!
JEUJ voor iedereen!
En slaap lekker fok!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:31 schreef liesje1979 het volgende:
JEUJ!!!
JEUJ ook voor Fan!
JEUJ voor iedereen!
En slaap lekker fok!![]()
Ja, vond ik ook. Hier is hij in het groot.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
héél even was ze in beeld
(mooie ava)
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook. Hier is hij in het groot.
[ afbeelding ]
Charisma is niet te koop. Je hebt het of je hebt het niet..quote:
de X factorquote:Op woensdag 5 november 2008 05:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Charisma is niet te koop. Je hebt het of je hebt het niet..
Hij heeft het zeker
Ik snap er ook niets van. Dat geouwehoer heb ik de hele avond al gehoord. Ze mogen nu hun koppen wel houden..... Ik wil de nieuwe president van de USA zien.....quote:Op woensdag 5 november 2008 05:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
waar blijft ie nou..........ik wil hem zien
You bet ya!quote:
Nee, niet gezien...quote:Op woensdag 5 november 2008 05:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij zou een broer kunnen zijn van mijn vriendin, kijk..........
gezien?
heb je de foto gezien?
Toch wel jammer dat zijn grootmoeder het niet heeft mogen meemaken. Als ik het goed begrepen heb, heeft zij genoeg offers voor hem gebracht.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
volgens mij kan ie nu ieder moment in beeld komen........
ja, 1 dag van te vorenquote:Op woensdag 5 november 2008 05:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Toch wel jammer dat zijn grootmoeder het niet heeft mogen meemaken. Als ik het goed begrepen heb, heeft zij genoeg offers voor hem gebracht.
Ik vraag me trouwens af wanneer ze begraven wordt. Een beetje jammer v.w.b. zijn de vreugde.
Morgen...quote:
Ja, partypoopers zijn het.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:58 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, 1 dag van te voren![]()
![]()
hoe verzinnen ze het daarboven
hihi.... op z'n minst soppen met een hoofdletter S.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee dit is geen soppen........
dit is gewoon![]()
ditte ........
je maakt in ieder geval een zooitje van de quotes dus je zal wel ietwat van slag zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 06:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
hihi.... op z'n minst soppen met een hoofdletter S.Ik ben een ObamaSopper!!!!!!
![]()
Vandaag mag het.....![]()
Ja, haha, ben een beetje hyper....quote:Op woensdag 5 november 2008 06:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je maakt in ieder geval een zooitje van de quotes dus je zal wel ietwat van slag zijn![]()
o herstel; je hebt het gefixt![]()
![]()
Ach, dacht zal eens kijken of er hier nog mensen wakker zijnquote:Op woensdag 5 november 2008 06:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent ook lekker op tijd
Inderdaad. Ik zit met vochtige ogen te kijken. Wat een waardigheid en kracht. Ik heb er vertrouwen in.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik ben er stil van....... wat een verschil met die ijdelheid en die kutkop van Bush.......
Okay, was leuk effe.... slaap lekker straks... en veel plezier met je vriendin......quote:Op woensdag 5 november 2008 06:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
GOD BLESS YOU !
''zuch''
ik ga mijn vriendin bellen en dan duik ik mijn bed in...........
Prachtige nacht ! leuk dat ik niet in mijn eentje zat hier![]()
![]()
![]()
ThunderBitch have a Good Night![]()
Npg even geduld, "The Company" is er mee bezigquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef Coos het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik vandaag al tig keer op tekletekst gegeken. Ergens had ik wel breaking news verwacht dat er iets ernstigs zou gebeuren in de usa vandaag. Een of andere redneck die Obama af zou schieten of een flinke bomaanslag waarvan wij dan zouden moet geloven dat die van Al Qaida was.
Volgens mij komt er toch nog wel wat. Bush cum suis en vooral die cum suis laten 'de macht' toch niet zomaar uit handen glippen!
Nee hoor. Tot ergens in januari mag hij nog in het Witte Huis schuilen.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Boxkeeper het volgende:
Betekent dat dat Bush nu vogelvrij is verklaard?
Nee, pas in 2009 geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2008 08:56 schreef Boxkeeper het volgende:
Betekent dat dat Bush nu vogelvrij is verklaard?
LOL!!!quote:Op woensdag 5 november 2008 09:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee hoor. Tot ergens in januari mag hij nog in het Witte Huis schuilen.
Goedemorgen op deze nieuwe dag in een veranderde wereld.
We've come a long way, since Kunta Kinté.
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?quote:
Dan haal je bij de slager zo'n halve kip van t spit.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met gebakken aardappeltjes en geen vlees vanwege aanbrandgevaar?
Het is een optie ...
Ja, bah!quote:
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?quote:
Niet dagelijks maar wel wekelijks. Ik lust het ook niet meer, helaas want wat was het makkelijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bah!
Dat heb ik een jaar lang bijna dagelijks gegeten en nou kan ik het niet meer zien of ruiken.
Of horen! Bleh!
Warme beenham met ananas chutney.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Maybe, maar niet die smerige zoete kleurstof-kledder uit een potje. Ik heb sowieso nog helemaal geen zin een warme maaltijd. Wie weet er iets crreatiefs voor op de boterham?![]()
Nee, géén groente met room.
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Ik zit nu trouwens aan de Truffel Pepernoten, wat zijn die lekker.
Beter dan welke boterham dan ook![]()
Welke boterham trouwens
Daar schijnen we heen te gaan na CBML.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Warme beenham met ananas chutney.
En nu hou ik op anders ren ik gillend naar CUL.
die was echt grappig.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:03 schreef Manu82 het volgende:
Even P&W terug gekeken
Toch gezellig die Maarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |