dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 06:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet huilen.
Ik ben zo'n wijf.
Hij hoeft het gelukkig niet helemaal alleen te doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef pfaf het volgende:
Mooi, maar hij gaat een onmenselijk zware taak krijgen...
Idd, ze is engquote:Op woensdag 5 november 2008 06:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Zit meer achter. Voor mij gewoon goed nieuws, dat mijn amerikaanse familie en vrienden nu gewoon betere vooruitzichten hebben
En niet zo friggin' eng als Sarah Palin.
Mjoah, en de kredietcrisis en die fundamentalist uit Alaska en het feit dat Bush eigenhandig de halve Wereld naar de knoppen heeft geholpen. Het zat 'm allemaal wel erg mee natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:33 schreef Clara het volgende:
Het zijn natuurlijk wel de eerste gekochte verkiezingen gezien de verkiezingsbudgetten... Obama is naar mijn idee vooral gemaakt door de media.
quote:
Eisenhower.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:39 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Btw, wie is dat daar linksonderin, lijkt wel wat op McCain
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:09 schreef Stofje het volgende:
Overwinningsspeech en de speech van McCain wil ik wel eens zien. Staan die al ergens?
quote:Op woensdag 5 november 2008 09:49 schreef Caesu het volgende:
John McCain and Barack Obama Election Night Speeches
http://www.mininova.org/tor/1978797
Barack Obama Presidential Victory Speech HDTV XviD-XOXO
http://www.mininova.org/tor/1978699
Was dat zo erg dan?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:06 schreef Clara het volgende:
Voorlopig is de wereld van het echtpaar Clinton in het witte huis verlost.
Absoluut niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:28 schreef _dirkjan_ het volgende:
Is het overdreven om te zeggen dat Martin Luther King's dream een half uur geleden is uitgekomen?
[ afbeelding ]
I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character.
I have a dream today!
klopt er zal wel weer een flinke denktank met rare ideeen bijzittenquote:Op woensdag 5 november 2008 09:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij hoeft het gelukkig niet helemaal alleen te doen.
Die kunnen nu op China zeikenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nu dat goudpaardje van zowat elke Bush/ Amerika basher is gekozen tot president kan er hoop ik eindelijk een einde komen aan dat oeverloos gezeik op de VS.
Amerikanen zijn dik en ze maken lelijke auto's!quote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Nu dat goudpaardje van zowat elke Bush/ Amerika basher is gekozen tot president kan er hoop ik eindelijk een einde komen aan dat oeverloos gezeik op de VS.
En alle complottheoristen zijn stil, die dachten dat McCain zou winnenquote:Op woensdag 5 november 2008 14:22 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Misschien is Obama ook wel gewoon een marionet van de NWOquote:Op woensdag 5 november 2008 15:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En alle complottheoristen zijn stil, die dachten dat McCain zou winnen
Ben blij als die pauper eindelijk vertrokken is uit het Witte Huis.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:24 schreef Toad het volgende:
Mooie woorden net van George W.
Zeker. Maar nadat ik die docu Journeys with George had gezien, over zijn campagne in 2000 heb ik toch wel een beetje sympathie gekregenquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben blij als die pauper eindelijk vertrokken is uit het Witte Huis.
Wat een drama president is dat geweest zeg, ongelooflijk.
quote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop dat die zak ooit nog eens voor een oorlogtribunaal mot verschijnen.
Heb ik ook gezien, opzich wel een leuke docu. Volgens mij zat ie wat te geilen op die journaliste..quote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zeker. Maar nadat ik die docu Journeys with George had gezien, over zijn campagne in 2000 heb ik toch wel een beetje sympathie gekregenEen beetje maar hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
Hij is tegen Irak, maar voor Afghanistan waar hij meer troepen heen gaat sturen.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:28 schreef brendentje het volgende:
Hij is tegenstander van de oorlog en dat is voor mij al een belangrijk standpunt. Ik denk dat je uit deze vertrekken kunt zien dat Amerika niet meer zo tegen de zwarte zijn.
En terecht.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is tegen Irak, maar voor Afghanistan waar hij meer troepen heen gaat sturen.
Rustig aan joh Venomquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaarquote:Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef Manono het volgende:
geweldig, dat we dit mogen meemaken.
maar nu moet ie het nog allemaal doen
Waarom denk je dat ie zo grootselijk gesteund is door het grootkapitaal? Dat is echt niet voor niets.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaar![]()
Obama mag eerst wel eens gaan zorgen dat hij de financiele problemen van het land gaat fixen met behulp van de FED en die andere supranationals, anders blijft er weinig van amerika over
Ligt eraan f hij op het hoogtepunt van zijn roem wordt doodgeschoten of niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaar![]()
Neuh, ligt eraan of ie bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan f hij op het hoogtepunt van zijn roem wordt doodgeschoten of niet.
Ach kom, de echt historische gebeurtenissen gaan verder dan wat politieke wapenfeiten. Als Obama niet kapot geschoten wordt, zal ik mijn kinderen over 20 jaar echt niet vertellen over die charismatische obama die het kieststelse veranderde. Nou DAT was me nog eens wat kinderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Neuh, ligt eraan of ie bijvoorbeeld:
- wat gaat doen aan de achterlijke kiespraktijken zoals 4 uur in de rij staan
- echt zwarten en immigranten uit het dal trekt
- etc.
Dingen die langer mee gaan dan 1 of 2 generaties dus
Het lijkt mij belangrijker 'wat' hij gaat doen aan de finaciele problemen van Amerika .. in de 8 jaar van Bush is dat echt een grote puinhoop gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
- etc.
Het lijkt mij belangrijker 'wat' hij gaat doen aan de finaciele problemen van Amerika .. in de 8 jaar van Bush is dat echt een grote puinhoop gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
- etc.
Ik loop me altijd op te winden als ik die Bush op tv zie.quote:
Ik snap niet waarom North-Carolina zo lang duurt, het is in het Oosten en 100% reporting (aldus CNN).quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Trancelocator het volgende:
Voor wat het waard is:
Indiana was close to call, maar nu ook door CNN aan het rijtje van Obama toegevoegd. (11 Kiesmannen)
North-Carolina komt er waarschijnlijk ook nog bij. (15 Kiesmannen)
nogal een achteruitgang idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Ornithorhynchus_anatinus het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Een hele verandering!
Als het zo ontzettend close is, moet het nauwkeurig nageteld worden. Toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom North-Carolina zo lang duurt, het is in het Oosten en 100% reporting (aldus CNN).
Je kan ook zeggen dat er nog steeds 55,814,176 achterlijke Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef laforest het volgende:
Toch hebben er nog 55,814,176 op John McCain gestemd en zijn er dus wel 55,814,176 mensen met een gezond verstand die dus ook John McCain en Sarah Palin zagen zitten, dat maakt ondanks de nederlaad er blij.
Yeah, you are all Joe the Plumber!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef laforest het volgende:
Toch hebben er nog 55,814,176 op John McCain gestemd en zijn er dus wel 55,814,176 mensen met een gezond verstand die dus ook John McCain en Sarah Palin zagen zitten, dat maakt ondanks de nederlaad er blij.
55,814,176 mavericksquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yeah, you are all Joe the Plumber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |