En terecht.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij is tegen Irak, maar voor Afghanistan waar hij meer troepen heen gaat sturen.
Rustig aan joh Venomquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben blij als die pauper eindelijk vertrokken is uit het Witte Huis.
Wat een drama president is dat geweest zeg, ongelooflijk.
Ik hoop dat die zak ooit nog eens voor een oorlogtribunaal mot verschijnen.
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 16:25 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ben blij als die pauper eindelijk vertrokken is uit het Witte Huis.
Wat een drama president is dat geweest zeg, ongelooflijk.
Ik hoop dat die zak ooit nog eens voor een oorlogtribunaal mot verschijnen.
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaarquote:Op woensdag 5 november 2008 16:11 schreef Manono het volgende:
geweldig, dat we dit mogen meemaken.
maar nu moet ie het nog allemaal doen
Waarom denk je dat ie zo grootselijk gesteund is door het grootkapitaal? Dat is echt niet voor niets.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaar![]()
Obama mag eerst wel eens gaan zorgen dat hij de financiele problemen van het land gaat fixen met behulp van de FED en die andere supranationals, anders blijft er weinig van amerika over
Ligt eraan f hij op het hoogtepunt van zijn roem wordt doodgeschoten of niet.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo speciaal is het nou ook weer niet ? .. tis nou niet dat je dit je kinderen nog loopt te vertellen over tig jaar![]()
Neuh, ligt eraan of ie bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ligt eraan f hij op het hoogtepunt van zijn roem wordt doodgeschoten of niet.
Ach kom, de echt historische gebeurtenissen gaan verder dan wat politieke wapenfeiten. Als Obama niet kapot geschoten wordt, zal ik mijn kinderen over 20 jaar echt niet vertellen over die charismatische obama die het kieststelse veranderde. Nou DAT was me nog eens wat kinderen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Neuh, ligt eraan of ie bijvoorbeeld:
- wat gaat doen aan de achterlijke kiespraktijken zoals 4 uur in de rij staan
- echt zwarten en immigranten uit het dal trekt
- etc.
Dingen die langer mee gaan dan 1 of 2 generaties dus
Het lijkt mij belangrijker 'wat' hij gaat doen aan de finaciele problemen van Amerika .. in de 8 jaar van Bush is dat echt een grote puinhoop gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
- etc.
Het lijkt mij belangrijker 'wat' hij gaat doen aan de finaciele problemen van Amerika .. in de 8 jaar van Bush is dat echt een grote puinhoop gewordenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
- etc.
Ik loop me altijd op te winden als ik die Bush op tv zie.quote:
Ik snap niet waarom North-Carolina zo lang duurt, het is in het Oosten en 100% reporting (aldus CNN).quote:Op woensdag 5 november 2008 17:40 schreef Trancelocator het volgende:
Voor wat het waard is:
Indiana was close to call, maar nu ook door CNN aan het rijtje van Obama toegevoegd. (11 Kiesmannen)
North-Carolina komt er waarschijnlijk ook nog bij. (15 Kiesmannen)
nogal een achteruitgang idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 16:33 schreef Ornithorhynchus_anatinus het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Een hele verandering!
Als het zo ontzettend close is, moet het nauwkeurig nageteld worden. Toch?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom North-Carolina zo lang duurt, het is in het Oosten en 100% reporting (aldus CNN).
Je kan ook zeggen dat er nog steeds 55,814,176 achterlijke Amerikanen zijn.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef laforest het volgende:
Toch hebben er nog 55,814,176 op John McCain gestemd en zijn er dus wel 55,814,176 mensen met een gezond verstand die dus ook John McCain en Sarah Palin zagen zitten, dat maakt ondanks de nederlaad er blij.
Yeah, you are all Joe the Plumber!quote:Op woensdag 5 november 2008 17:52 schreef laforest het volgende:
Toch hebben er nog 55,814,176 op John McCain gestemd en zijn er dus wel 55,814,176 mensen met een gezond verstand die dus ook John McCain en Sarah Palin zagen zitten, dat maakt ondanks de nederlaad er blij.
55,814,176 mavericksquote:Op woensdag 5 november 2008 17:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Yeah, you are all Joe the Plumber!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |