Joe Biden kwam voor in de speech van McCain na 5.00u.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb sinds 5.00u nog geen één keer de naam 'Joe Biden' horen vallen.
Omdat er een einde is aan de meest gehate US president, en er geen vergelijkbaar beleid terugkomtquote:Op woensdag 5 november 2008 05:51 schreef Superfast het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk blij?
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Omdat er een einde is aan de meest gehate US president, en er geen vergelijkbaar beleid terugkomt
De Verenigde Staten hebben eindelijk weer een intelligente, ruimdenkende, vooruitstrevende president met visie en met goede eerlijke oplossingen tegen de economische problemen in dat land. Verder heb ik het idee dat met Obama Amerika weer een veel beter imago gaat krijgen in de rest van de wereld. Onder Bush kwam Amerika bijna altijd negatief in het nieuws, ik denk dat dat nu weer heel anders zijn, net als onder Bill Clinton, toen Amerika veel populairder was in de rest van de wereld.quote:
Ja ook natuurlijk omdat Bush eindelijk is opgerot.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:53 schreef henkway het volgende:
[..]
Omdat er een einde is aan de meest gehate US president, en er geen vergelijkbaar beleid terugkomt
Vooral dat..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verder heb ik het idee dat met Obama Amerika weer een veel beter imago gaat krijgen in de rest van de wereld.
Freriks wimpelt het snel wegquote:Op woensdag 5 november 2008 05:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh Sarah Palin word Neo-Nazi genoemd
wie was dat.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh Sarah Palin word Neo-Nazi genoemd
Inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 05:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaan klappen in een studio hoe kansloos
Je zou hem bijna vergelijken met Martin Luther King Jr.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:59 schreef venomsnake het volgende:
De man heeft zo'n enorm groot charisma.
Zeker weten!quote:Op woensdag 5 november 2008 05:59 schreef venomsnake het volgende:
De man heeft zo'n enorm groot charisma.
Hij wilt presidentieel blijven.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:04 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind Obama toch nog vrij gematigd klinken. Het is niet zo dat hij helemaal los gaat ofzo.
quote:
HAHAHA LOLquote:Op woensdag 5 november 2008 06:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet huilen.
Ik ben zo'n wijf.
quote:Op woensdag 5 november 2008 06:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet huilen.
Ik ben zo'n wijf.
Ze kunnen het einde van deze speech alvast gebruiken als einde van de film.quote:Op woensdag 5 november 2008 06:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus zeg, af en toe moet je haast in je arm knijpen om te realiseren dat dit echt is.
Obama is toch de levende American dream, tevens doet hij denken aan een nieuwe Martin Luther King Jr., hij bied hoop voor alle Amerikanen en hij kan zo ontzettend bevlogen en gevoelig speechen.![]()
Ongetwijfeld dat wij hier over een jaar of 30, als wijzelf oud en grijs worden, hier een film van gaan zien.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:42 schreef _dirkjan_ het volgende:
dat dusquote:Op woensdag 5 november 2008 06:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik moet huilen.
Ik ben zo'n wijf.
Hij hoeft het gelukkig niet helemaal alleen te doen.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef pfaf het volgende:
Mooi, maar hij gaat een onmenselijk zware taak krijgen...
Idd, ze is engquote:Op woensdag 5 november 2008 06:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Zit meer achter. Voor mij gewoon goed nieuws, dat mijn amerikaanse familie en vrienden nu gewoon betere vooruitzichten hebben
En niet zo friggin' eng als Sarah Palin.
Mjoah, en de kredietcrisis en die fundamentalist uit Alaska en het feit dat Bush eigenhandig de halve Wereld naar de knoppen heeft geholpen. Het zat 'm allemaal wel erg mee natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2008 09:33 schreef Clara het volgende:
Het zijn natuurlijk wel de eerste gekochte verkiezingen gezien de verkiezingsbudgetten... Obama is naar mijn idee vooral gemaakt door de media.
quote:
Eisenhower.quote:Op woensdag 5 november 2008 10:39 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Btw, wie is dat daar linksonderin, lijkt wel wat op McCain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |