quote:Op woensdag 5 november 2008 05:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
The next president of the United States.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:39 schreef Monidique het volgende:
John McCain is een laffe huichelaar. Respect tonen en applaudisseren voor een terroristenvriend, iemand die tegen de troepen is? Ja, hoor, je bent vast een heel nette man,.
Hufter.
Republikein he..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:39 schreef Monidique het volgende:
John McCain is een laffe huichelaar. Respect tonen en applaudisseren voor een terroristenvriend, iemand die tegen de troepen is? Ja, hoor, je bent vast een heel nette man,.
Hufter.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:39 schreef Monidique het volgende:
Hufter.
Dan hebben we Joe Biden nogquote:Op woensdag 5 november 2008 05:45 schreef Samsonneke het volgende:
En nu maar hopen dat hij niet gedood wordt, want dan stort het land echt in.
Zou me niets verbazen.. Lopen een hoog gefrustreerde rednecks rond nu..quote:Op woensdag 5 november 2008 05:45 schreef Samsonneke het volgende:
En nu maar hopen dat hij niet gedood wordt, want dan stort het land echt in.
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk heeft Amerika een president voor alle Amerikanen.![]()
en inderdaad is Martin Luther King's droom zojuist uitgekomen.
Ik denk dat Obama echt een historische Amerikaanse president zal worden, ééntje waarvan je nog precies weet waar je was toen Obama president werd.
Dat heb ik niet bij alle Amerikaanse presidenten.
Joe Biden kwam voor in de speech van McCain na 5.00u.quote:Op woensdag 5 november 2008 05:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb sinds 5.00u nog geen één keer de naam 'Joe Biden' horen vallen.
Omdat er een einde is aan de meest gehate US president, en er geen vergelijkbaar beleid terugkomtquote:Op woensdag 5 november 2008 05:51 schreef Superfast het volgende:
Waarom zijn we eigenlijk blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |