Mart en Muck zijn op dreefquote:
moeten we dan ook een minuut stilte houden?quote:
Gebakken Spam FTW dusquote:
mmm spamquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gebakken Spam FTW dus
Had ik bijna een KSC gemist
quote:
Hij is nog niet doodquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
moeten we dan ook een minuut stilte houden?
quote:
Nee, gewoon een minuut in de koelkast gaan zitten is voldoende... klappertanden magquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
moeten we dan ook een minuut stilte houden?
Die heeft pheno 2 KSC's geleden nog gepostquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef Muck het volgende:
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/anwy2MPT5RE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/anwy2MPT5RE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
ik brei ondertussen ook nog sloffen hequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Met zulke reacties is dit topic ook wel snel vol
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Met zulke reacties is dit topic ook wel snel vol
Corned beef?quote:
Hoi Marcquote:
dat kun je MPG niet aandoenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon een minuut in de koelkast gaan zitten is voldoende... klappertanden mag.
Maat 46 voor mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik brei ondertussen ook nog sloffen he
geeft niet, blijft geniaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die heeft pheno 2 KSC's geleden nog gepost
Brrrrr.. Veels te koudquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, gewoon een minuut in de koelkast gaan zitten is voldoende... klappertanden mag.
Hoi naamgenootquote:
MP blijft goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Die heeft pheno 2 KSC's geleden nog gepost
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik brei ondertussen ook nog sloffen he
Dit is beter, ben ik de hele avond mee bezig geweestquote:
Mega spierpijn in mn heupen en blauwe ballenquote:
Wat is het verschilquote:
die likt nog net niet aan de koffiepot, dus dat komt goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Giet er daarna gewoon een kop hete koffie in.
O ja, over 6 uur gaat de wekker weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef BrandX het volgende:
antislapeloosheidspostzoopdelateavondmetdehoopdatdezemorgenochtendnogopenisvoordatiknaardehuisartstoegavoordedefinitieveuitslagvanmijnlongfunctieonderzoek(jaikvindhetspannendvandaardatikhetnogeenkeerzegsosueme)lekkerpuhenzo
Ik ben bang.... van niet als dit doorgaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef BrandX het volgende:
antislapeloosheidspostzoopdelateavondmetdehoopdatdezemorgenochtendnogopenisvoordatiknaardehuisartstoegavoordedefinitieveuitslagvanmijnlongfunctieonderzoek(jaikvindhetspannendvandaardatikhetnogeenkeerzegsosueme)lekkerpuhenzo
Beetje G. lenenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef BrandX het volgende:
antislapeloosheidspostzoopde
heel goedquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dit is beter, ben ik de hele avond mee bezig geweest![]()
![]()
![]()
Hier idemquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, over 6 uur gaat de wekker weer.
Hij is zindelijk?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:55 schreef Muck het volgende:
[..]
die likt nog net niet aan de koffiepot, dus dat komt goed
dat jij de Maas over kunt steken zonder het water te raken wil niet zeggen dat wel allemaal bigfoot zijn he?quote:
Uh? Teveel sex?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mega spierpijn in mn heupen en blauwe ballen
Slaap z8 denk ik..quote:
Nee, zie filmpjequote:
Ik leef gewoon op grote voet!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
dat jij de Maas over kunt steken zonder het water te raken wil niet zeggen dat wel allemaal bigfoot zijn he?
Grote voeten ftwquote:
he! jij hier!quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mega spierpijn in mn heupen en blauwe ballen
BXquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, over 6 uur gaat de wekker weer.
Houwniequote:
als ie zijn koffie mee mag nemen welquote:
Hounietquote:
Forum Opties | |