ja speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Kate Winslet? MIEN GOD!!!
graag gedaan ze ziet er welquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het meeste trieste zelfverzonnen woord in gebruik genomen:
klatsnek.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het meeste trieste zelfverzonnen woord in gebruik genomen:
klatsnek.
quote:
Ja echt welquote:
maar wil je een natte of een droge kate?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja echt welheel sexy maar toch niet trashy
.
Ik zie in de link spits staan, stond ie vandaag in de spits?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef KingOfPop het volgende:
Het erge is nog, ik weet niet eens waar ik moet zijn, en of het wel om 09.00 uur is
Ja, godver weet ik veel. Misschien maar iets vaker daar naar school toe gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
maar wil je een natte of een droge kate?
ze stond trouwens vandaag op nieuwnieuws (van geenstijl)
quote:
Als je een natte wilt mag je na mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]Allebei wel.
Ahh oke even kijken.
quote:
sorry we kennen haar ook tegelijk doenquote:
Een droge is toch ook fijn, mag je der zelf nat maken.quote:
Je zit in 4Basis?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef GasTurbine het volgende:
Alleen die ekte ekte bazen en sGaTjuHs weten hoeveel rep's ik heb, aangezien ik net als alle andere stoere kinderen het in mijn naam heb staan :$ (K)
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
sorry we kennen haar ook tegelijk doen
ik bang der en jij mag der eeuhm zoenen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
I want her all for myself.
En wie ben jij nou weer?quote:
JE RAAKT HAAR NIET MET JE PIEMEL AAN JAAquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik bang der en jij mag der eeuhm zoenen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
waarom mag ik er niet met mijn fallus prikkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
JE RAAKT HAAR NIET MET JE PIEMEL AAN JAA!!
![]()
http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2008&mon=11&evt=winslet-vanity&pic=kate-winslet-vanity-fair-december-2008-05.jpg
Wauw. Ik stem voor Kate in de titel van het volgende topic
.
Heteroseks is onnatuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
waarom mag ik er niet met mijn fallus prikken
quote:
Fijn weer, ik moet m'n hele leven celibaat blijven ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
nee lesboseks![]()
tenzij het geile wijven zijn dan mag het wel![]()
maar die geile lesbo's moet ik wel bekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijn weer, ik moet m'n hele leven celibaat blijven ofzo?
Mannen en lesbo's bekeren.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:11 schreef De_Ananas het volgende:
Eigenlijk stapte ze in de lift en zei: ''ik pak denk ik maar de lift haha'' waarop ik wilde zeggen ''verwend kutkind, in Afrika hebben ze niet eens liften! Totdat ik me bedacht dat ze daar ook geen trappen hebben dus zei ik het maar niet
Oh god, dit meen je nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:12 schreef gers het volgende:
[..]
hoeft niet hoor![]()
maar vrouwen die lesbo zijn hebben gewoon nog geen goede fallus ontmoet
echt geile lekker lesbo's kan ik bekerenquote:
Tussen de regels door lees ik dat je een kankernoob bent. Kan iemand mijn conclusie bevestigen?quote:
Je weet dat je nu allesbehalve origineel bezig bent, hè?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef gers het volgende:
[..]
echt geile lekker lesbo's kan ik bekeren
Ja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Tussen de regels door lees ik dat je een kankernoob bent. Kan iemand mijn conclusie bevestigen?
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Je weet dat je nu allesbehalve origineel bezig bent, hè?Dat is het eerste wat lesbische vrouwen horen van een man.
BAHquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Misschien kunnen homo's jou ook wel bekeren gers
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies. Misschien kunnen homo's jou ook wel bekeren gers
.
Pics?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, ze lopen er mooier rond dan zij.
Jou misschien ook wel jordeeehquote:
dat kanaal is 1 richtingsverkeerquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou misschien ook wel jordeeeh.
Sterf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jou misschien ook wel jordeeeh.
* Breathtaking ook!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef IQM het volgende:
* IQM] luistert naar The Solids - Hey Beautiful[/url
[url=http://nl.youtube.com/watch?v=qakaS6raHME]http://nl.youtube.com/watch?v=qakaS6raHME
Doodverwensing!!quote:
Jij hebt smaak.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
die 1ste is het spangstquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Als je zo doet neem ik het terugquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Logisch ook, want je vond mij de knapste KLB-SC'er.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh ik moet van Bobby kwaliteitsposts maken vandaag, dus hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Logisch ook, want je vond mij de knapste KLB-SC'er.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je zo doet neem ik het terug
Kheb betere gezienquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Wat jouw PI zegt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb betere gezien
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Meisjes met opgespoten lippen die bedreigd worden?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kheb betere gezien
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Of
[ afbeelding ]
Mm Angelina vind ik niet zo, heb die hype rond haar nooit begrepen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
Foto's...quote:
Je doelt op de laatste?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Meisjes met opgespoten lippen die bedreigd worden?
Nou sterf jij dan ook maar lekker af.quote:
Gast. Echt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef gers het volgende:
maar fascination je wilt dus niet bekeerd worden
Zoiets mag je niet zomaar plaatsenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
D_A -> zegt:
dan kunnen we je gaan playen enzo, als je toch van jongens houdt
BT zegt:
Leuk
BT zegt:
Dan pak ik het leukste meisje daar vol op dr bek
D_A -> zegt:
doe je toch niet
BT zegt:
Hahaha ik ga er niet om wedden want ik weet dat je het alleen maar heel graag zou willen zien
Nee, al zou 't wel praktischer zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:39 schreef gers het volgende:
maar fascination je wilt dus niet bekeerd worden
Nee!quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Overhypt maakt dr toch niet meteen minder mooi of niet dan?
Dat kan natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee!Maar. Ik weet niet. Ze is mooi. Maar toch doet ze me weinig.
Pis over je modem dat je 3 weken niet meer online kunt komenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:44 schreef Juup© het volgende:
Mot pissen
Pis wel over jouw kop, dat wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pis over je modem dat je 3 weken niet meer online kunt komen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, al zou 't wel praktischer zijn.
Jij laat het 3 week duren voordat je een nieuwe modem krijgt als je erover heen pist?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Pis over je modem dat je 3 weken niet meer online kunt komen
JA GODVERDOMME. MAG IK OOK GEWOON NIEUWE KLEREN EN CHOCOLA?quote:
Ik heb jou horen rappenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij laat het 3 week duren voordat je een nieuwe modem krijgt als je erover heen pist?
Mag jij wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME. MAG IK OOK GEWOON NIEUWE KLEREN EN CHOCOLA?
Nee, liever nooit meerquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Dope, vet, gaaf. Nog meer horen?
http://www.myspace.com/kutmuziek!
Even kijken of jij lekker bent voordat ik lief terug ga doen.quote:
OOOEEEEquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Pis wel over jouw kop, dat wordt het misschien nog wat
Hoe kun je daar nou aan twijfelen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Even kijken of jij lekker bent voordat ik lief terug ga doen.
Ik meende het niet hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Breathtaking is toch een bitch want anders ga ik de rest van de avond in een hoekje huilen omdat ik een homo-gerelateerde opmerking maakte.
Nee, het is een jochie van 15 jaar uit Alkmaar.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Breathtaking is toch een bitch want anders ga ik de rest van de avond in een hoekje huilen omdat ik een homo-gerelateerde opmerking maakte.
* checkt fotoboek van Breathtaking.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou aan twijfelen?
Mijn konijn is wel vet sexy, of niet dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
* checkt fotoboek van Breathtaking.
Tsja. Moeilijk.
Als je zo gaat doen, neem ik 't weer terug, hoor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou aan twijfelen?
Bitch = dame.quote:
Wat, dan wil je niet meer dat ik sterfquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen, neem ik 't weer terug, hoor.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bitch = dame.
Ik ben een stoere rapper. Ik gebruik straattaal. GHA!
En gooi dat knien van je eens op een kampvuur en doe foto's van jezelf posten in je FoBo.
Je weet best wat ik bedoel, mens.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat, dan wil je niet meer dat ik sterf?
Be my guest.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
OOOEEEE
NOW ITS ON!!
ITS ON!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ooh van IQM moet ik zeggen: Ik ben je bitch niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bitch = dame.
Ik ben een stoere rapper. Ik gebruik straattaal. GHA!
En gooi dat knien van je eens op een kampvuur en doe foto's van jezelf posten in je FoBo.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh van IQM moet ik zeggen: Ik ben je bitch niet.
Dat je moeder het zegt maakt het niet meteen de waarheid hoor liefjequote:
Vanwaar het woord 'tevens'? Slaat nergens op in dezen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens zijn al die hypocriete Amerikanen als ze uiteindelijk in het stemhok staan toch te bang om voor een zwarte president te stemmen dus uiteindelijk wint dat krokettenmerk de verkiezingen. MWAHAHA.
Nee, ik heb weer iets gemist merk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, maar heb je hem wel eens horen rappen?
Jaja, blabla, dat zeg je nou al tien minuten lang.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat je moeder het zegt maakt het niet meteen de waarheid hoor liefje
Nou ik ga slapen, nu, echt. Doei
Ik wou even invallen op de verkiezingsreactie die ergens in dit topic stond maar mijn internetlijn van 2 kb/s kan jullie niet bijbenen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Vanwaar het woord 'tevens'? Slaat nergens op in dezen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:55 schreef RickoKun het volgende:
Houdt jullie bek fucking kankerfaggots!!!!!!!!!11111111111111111111111111
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik wou even invallen op de verkiezingsreactie die ergens in dit topic stond maar mijn internetlijn van 2 kb/s kan jullie niet bijbenen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
En er wordt mij verteld dat ik uit deze slowchat weg moet gaan door iemand die in haar FoBo iemand heeft staan die Bill heet en op een wijf lijkt?
Ik vind dit kinderachtig dus ik wens dat IQM levend begraven wordt. (= geen doodverwensing ik heb intelligence level 8)quote:
Gersjequote:
Ik kies jou RickoKun! Doe je intelligence aanval!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind dit kinderachtig dus ik wens dat IQM levend begraven wordt. (= geen doodverwensing ik heb intelligence level 8)
ik vertel hun toch ook niet dat ik zon tanga in de boks had genomen met me homie negersquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Gersje![]()
Maar inderdaad.
Dat mogen ze wel onder hun houden.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:02 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik kies jou RickoKun! Doe je intelligence aanval!
Doe jij dat dan ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:03 schreef gers het volgende:
[..]
ik vertel hun toch ook niet dat ik zon tanga in de boks had genomen met me homie negers
Die wiebelen zo lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Even tussendoor hoor:
WAT HEBBEN AL DIE VROUWEN HIER MET KONIJNEN?
Konijnen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Even tussendoor hoor:
WAT HEBBEN AL DIE VROUWEN HIER MET KONIJNEN?
Intelligente uitspraakquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mijn hoofd > jouw hoofd
MOTHERFOCKING BIATCH!
quote:
quote:
Watquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS DEZE KANKERSIGHT, IK GA KAPOIT HIER WAT IS DEZE KANKERSHIT
EN WTF BOEMDIKKIE WAT IS DEZE SHIT.
WEET JE WEL WIE DE (BOOMD) IGGITY HEEFT UITGEVONDEN!?
IK VERWACHT EEN GOED ANTWOORD.
Ja same, godverdommequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk er nu al een tijdje naar..quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Flikker toch op achterlijk zak hooiquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:10 schreef RickoKun het volgende:
Juup!quote:
i could hit herquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
[ afbeelding ] is niet mijn definitie van knap.
Dat is toch zeker wel een mooie meid hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Juup ik stuur je zijn foto wel even.quote:
Mag ik nu foto's posten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat "En knap" ging over míj, helder licht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maak diezelfde fout nou niet nog een keer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Juup ik stuur je zijn foto wel even.
Omdat kanker.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef Elmostyle het volgende:
btw, kan iemand me ff kort uitleggen waarom ik nou weer kankernoob genoemd word..
Omdat er dan dag in dag uit kanslozen haar fotoboek komen bevuilen met belegen praatjes?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Die op de foto is BT? Waarom post je met zo'n hoofd in godsnaam een konijn in je FoBo.
Omdat het kan ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef Elmostyle het volgende:
btw, kan iemand me ff kort uitleggen waarom ik nou weer kankernoob genoemd word..
Mjah dan nog.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die gaat al door het dak, dus gaat nog goed.
Whoohoohoooquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Maak die zelfde fout nou niet nog een keer. [ afbeelding ]
Alleen zorg ik er dan voor dat jij er alles behalve goed vanaf komt.
Ohja ik streepte kanker btw door.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:21 schreef Elmostyle het volgende:
ahja idd, tyquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja ik streepte kanker btw door.
En ik zei dat je een noob met potentie was.
Ohja, ik ben geen baas. Mijn neus is tof.quote:
oke, betekend dat meteen dat ik je met Keizer moet aansprekenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:25 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ohja, ik ben geen baas. Mijn neus is tof.
Ik ben keizer zeg maar
Was niet in t hoekje man, gewoon thuis met de clickquote:
Gewoon jordeeeh natuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
oke, betekend dat meteen dat ik je met Keizer moet aanspreken, of gewoon jordeeeh
Ah ok, k dacht dat jij t hoekje op stelten ging zetten.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:26 schreef afcajos het volgende:
[..]
Was niet in t hoekje man, gewoon thuis met de click
topquote:
Sinds wanneer is dat officieel niet toegestaan? Want als dat wél zo is heb ik volgens mij een beetje wat gemist sinds ik hier ben.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef IQM het volgende:
Hé, Juup, wanneer is het toegestaan om zomaar foto's van users te posten, die niet op FOK! staan en waar de user ook geen toestemming voor heeft gegeven?
Die link naar Chriz2k's hyve werd ook gelijk verwijderd...
Lees de disclaimer nog maar eens goed door danquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat officieel niet toegestaan? Want als dat wél zo is heb ik volgens mij een beetje wat gemist sinds ik hier ben.
Ohja.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lees de disclaimer nog maar eens goed door dan
Hier gelden andere regels dankzij onze remlof en juupie
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:33 schreef afcajos het volgende:
Ik ga maar maffen ook, bier doet goed slapen dagdag
Ja, je hebt geluk dat wij niet lid zijn van de NSB zoals juup en remlof, anders was je de sjaak.quote:
Lijkt me niet dat dat echt wenselijk isquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat officieel niet toegestaan? Want als dat wél zo is heb ik volgens mij een beetje wat gemist sinds ik hier ben.
Het wordt doorgaans niet gewaardeerd als je informatie over users post die niet op FOK! zelf staan. Zoals daar is de hyve van Chriz2k. Reden: men zou Chriz maar eens lastigvallen in 'het echte leven'. Of: [slachtoffer] is gesteld op zijn/haar privacy en dat hebben wij allen te respecteren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tsja. Als je niet wil dat mensen je kop zien op het internet moet je dat ding uberhaupt niet uploaden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat echt wenselijk is.
Een foto van de ONZ meet die in een ONZ topic was geplaatst werd hier verwijderd door onze geliefde mods omdat het niet wenselijk was.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tsja. Als je niet wil dat mensen je kop zien op het internet moet je dat ding uberhaupt niet uploaden.
Daar vroeg hij om.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:28 schreef IQM het volgende:
Hé, Juup, wanneer is het toegestaan om zomaar foto's van users te posten, die niet op FOK! staan en waar de user ook geen toestemming voor heeft gegeven?
Die link naar Chriz2k's hyve werd ook gelijk verwijderd...
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar vroeg hij om.
Lees mij nieuwe onderschrift maar.
Ja, en BT ligt nu op bed dus kan ze dat niet doen. Ga niet fucking bijdehand doen dan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar vroeg hij om.
Lees mij nieuwe onderschrift maar.
Jij hoort hier ook niet, en hier zijn de regels duidelijk en als er mensen problmen hebben dat hun Hyves link geplaatst wordt door anderen dan verwijder ik die met plezier. O ook met foto's en van mijn part alles.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, maar dit keer post een mod het. Dan mag het.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ben het inderdaad met jordeeeh en IQM eens. Foto's van de ONZ meet die nota bene op Fok waren gezet, werden hier verwijderd. Reden: "Laat die foto's waar ze horen."
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoort hier ook niet, en hier zijn de regels duidelijk en als er mensen problmen hebben dat hun Hyves link geplaatst wordt door anderen dan verwijder ik die met plezier. O ook met foto's en van mijn part alles.
Leer lezen autistische mongool.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en BT ligt nu op bed dus kan ze dat niet doen. Ga niet fucking bijdehand doen dan.
Oh, dus je mag gewoon álles posten en pas als mensen klagen, worden ze geëdit?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij hoort hier ook niet, en hier zijn de regels duidelijk en als er mensen problmen hebben dat hun Hyves link geplaatst wordt door anderen dan verwijder ik die met plezier. O ook met foto's en van mijn part alles.
Boeiend wat jij denkt. Als het je niet aanstaat heb jij vette pech. Foto is al weg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en BT ligt nu op bed dus kan ze dat niet doen. Ga niet fucking bijdehand doen dan.
Goh, vertel dat anders eens aan je collega's die dat hier continue doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Jonge jonge wat zijn jullie allemaal aan het mierenneuken man.
Vroeg ik mij dus ook af.quote:
Was in 't algemeen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Goh, vertel dat anders eens aan je collega's die dat hier continue doen
wat een contradictie hier hequote:Op dinsdag 4 november 2008 23:43 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Vroeg ik mij dus ook af.
Iedereen was hier toch welkom?
Dat zie je jammergenoeg verkeerdquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Elmostyle het volgende:
ik houd wel van de stijl hierdat je tenminste tegen mods mag ingaan zonder achteraf gezeik te krijgen
of zie ik dat verkeerd :$
Zeg dat maar tegen de verschillende bans die ik heb gekregenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Elmostyle het volgende:
ik houd wel van de stijl hierdat je tenminste tegen mods mag ingaan zonder achteraf gezeik te krijgen
of zie ik dat verkeerd :$
Het boeit blijkbaar heel veel wat hij denkt, want je hebt de foto weggehaald.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Boeiend wat jij denkt. Als het je niet aanstaat heb jij vette pech. Foto is al weg.
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangafquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, dus je mag gewoon álles posten en pas als mensen klagen, worden ze geëdit?
quote:Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto\'s, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de verschillende bans die ik heb gekregen
Dus 't is eigenlijk gewoon leden <-> mod's,quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat zie je jammergenoeg verkeerdLaatst nog een maandban voor gehad
Denk er maar gewoon niet teveel over na, 't is nogal gecompliceert.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[..]
Dus 't is eigenlijk gewoon leden <-> mod's,
en iedereen baggert mee dan?
krijg je vaak helaas als personen ineens macht krijgen terwijl ze in het echte leven nergens de baas over zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Tja, mods/fa's maken het er zelf naar he.
Nah niet echt. Juup heeft zo z'n tijden dat ie oke is en dat ie... raar doet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:46 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
[..]
Dus 't is eigenlijk gewoon leden <-> mod's,
en iedereen baggert mee dan?
Voor zover ik weet heeft Bt die foto nooit in dit topic / op FOK! gepost. En als jij meent te denken van wel, dan mag je dat nu gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf
Vooral niet als ze de baas over hun eigen leven zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
krijg je vaak helaas als personen ineens macht krijgen terwijl ze in het echte leven nergens de baas over zijn
Laten we 't er dan maar op houden dat Juup ongesteld isquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nah niet echt. Juup heeft zo z'n tijden dat ie oke is en dat ie... raar doet.
Verwijder dan ook geen andere pics die van FOK! komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alles wat binnen de policy past en de regels van deze sc ja. Zoals Danny al aangaf
[..]
Nicccccee! Welk merk?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe tandenborstel(blauw)
Ze heeft die foto wel gepost.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:47 schreef IQM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Bt die foto nooit in dit topic / op FOK! gepost. En als jij meent te denken van wel, dan mag je dat nu gaan bewijzen.
K wist t niet zeker, en als k dan de verkeerde noem staat t helemaal domquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Herken je dat niet eens? Noob
Oral-B
Maar niet in dit topic.quote:
Hij is wel vaker een wijfquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:48 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Laten we 't er dan maar op houden dat Juup ongesteld is
Wederom boeiend, Ik pas mij aan aan jullie niveau en dat gaat mij goed af merk ik. Krijg zat reacties.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Het boeit blijkbaar heel veel wat hij denkt, want je hebt de foto weggehaald.
En hij heeft geen vette pech, want je hebt de foto weggehaald.
Ga dus niet zo'n grote bek opzetten als je toch moet toegeven dat je fout zit. Of het een, of het ander. Nu ben je gewoon triest bezig. Je gedraagt je nu als het joch dat midden op het schoolplein op z'n bek gaat omdat z'n veter los zit en dan als een dolle gek anderen de schuld geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |