ja speciaal voor jouwquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat Kate Winslet? MIEN GOD!!!
graag gedaan ze ziet er welquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het meeste trieste zelfverzonnen woord in gebruik genomen:
klatsnek.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:35 schreef Rhythm het volgende:
Ik heb het meeste trieste zelfverzonnen woord in gebruik genomen:
klatsnek.
quote:
Ja echt welquote:
maar wil je een natte of een droge kate?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja echt welheel sexy maar toch niet trashy
.
Ik zie in de link spits staan, stond ie vandaag in de spits?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:38 schreef KingOfPop het volgende:
Het erge is nog, ik weet niet eens waar ik moet zijn, en of het wel om 09.00 uur is
Ja, godver weet ik veel. Misschien maar iets vaker daar naar school toe gaan.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:40 schreef gers het volgende:
[..]
maar wil je een natte of een droge kate?
ze stond trouwens vandaag op nieuwnieuws (van geenstijl)
quote:
Als je een natte wilt mag je na mijquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]Allebei wel.
Ahh oke even kijken.
quote:
sorry we kennen haar ook tegelijk doenquote:
Een droge is toch ook fijn, mag je der zelf nat maken.quote:
Je zit in 4Basis?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef GasTurbine het volgende:
Alleen die ekte ekte bazen en sGaTjuHs weten hoeveel rep's ik heb, aangezien ik net als alle andere stoere kinderen het in mijn naam heb staan :$ (K)
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef gers het volgende:
[..]
sorry we kennen haar ook tegelijk doen
ik bang der en jij mag der eeuhm zoenen ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?
I want her all for myself.
En wie ben jij nou weer?quote:
JE RAAKT HAAR NIET MET JE PIEMEL AAN JAAquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik bang der en jij mag der eeuhm zoenen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
waarom mag ik er niet met mijn fallus prikkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
JE RAAKT HAAR NIET MET JE PIEMEL AAN JAA!!
![]()
http://justjared.buzznet.com/gallery/photos.php?yr=2008&mon=11&evt=winslet-vanity&pic=kate-winslet-vanity-fair-december-2008-05.jpg
Wauw. Ik stem voor Kate in de titel van het volgende topic
.
Heteroseks is onnatuurlijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:00 schreef gers het volgende:
[..]
waarom mag ik er niet met mijn fallus prikken
quote:
Fijn weer, ik moet m'n hele leven celibaat blijven ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:07 schreef gers het volgende:
[..]
![]()
nee lesboseks![]()
tenzij het geile wijven zijn dan mag het wel![]()
maar die geile lesbo's moet ik wel bekeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |