Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.quote:
welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Ynske het volgende:
niet
Heb ze nu voor mijn neus staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Wentelteefjes zijn lekker. Ik ben nu ook weer verslaafd aan balkenbrij. Ik eet het maar 1x in de twee weken, anders gaat het qua gewicht mis
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaakquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.
En natuurlijks fles favo: de levende inktvis
Walvisdarm is wat wazig, op zich lekker, maar die kleine haartjes (zo voelt het op je tong) voelen wat onwennigquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaak
Ik moest wel, ik was in japan, het enige land wat meer heeft dan alleen levertraanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Walvisdarm.Gelukkig heb ik al gegeten.
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshimaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Kluts het volgende:
Ik zou dus echt nooit dat soort dingen eten. Vind het altijd zo vergezocht.
Ow, das om de hoek joh!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshima
Het kann altijd erger: 30 uur Christchurg -> Singapore -> Amsterdam.quote:
Smaakt lekker, zolang je er niet teveel van eet. Lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit balkenbrij gegeten
edit: even wikipedia erop neergeslagen, maar nee, inderdaad nooit gegeten.
Je mist er ook niet veel aan. Vind het er vooral zo goor uitzien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Tulband?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel wat anders gegeten wat ik wel 'speciaal' vond; uit een hoge ronde 'cakevorm' een soort van cake, met rozijnen erin. Geen idee hoe 't heet, maar 't komt uit de oven (duhhh) en 't is jammer dat ik er geen oven voor heb (de ruimte erin dan)
Mijn moeder wil nog wel eens vertellen hoe heerlijk dat wel niet is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Wij moeten maandag ook een ondernemingsplan af hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
zooo stuk van t ondernemingsplan uitgeschreven
marketing verzekering en financien komen morgen wel
Ik moet hard na gaan denken om te bedenken of ik iets kan bedenken wat het kan zijn. Iig geen haggish. Die staat nog op mijn lijst van uit te proberen, maar daarvoor moet ik nog eens naar Schotland.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel wat anders gegeten wat ik wel 'speciaal' vond; uit een hoge ronde 'cakevorm' een soort van cake, met rozijnen erin. Geen idee hoe 't heet, maar 't komt uit de oven (duhhh) en 't is jammer dat ik er geen oven voor heb (de ruimte erin dan)
lang leven de Kvkquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wij moeten maandag ook een ondernemingsplan af hebben
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zitquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn moeder wil nog wel eens vertellen hoe heerlijk dat wel niet is.
Ik heb er nog nooit honger van gekregen
das echt net kotsquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard na gaan denken om te bedenken of ik iets kan bedenken wat het kan zijn. Iig geen haggish. Die staat nog op mijn lijst van uit te proberen, maar daarvoor moet ik nog eens naar Schotland.
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
lang leven de Kvk
ze bieden m compleet aan, je hoeft er nog maar wat in te "verzinnen"
Ik ga een mening vormen na de eerste keer. Of nee, de tweede keer, ik probeer alles twee keer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt net kotsgetver wat vond ik dat smerig
he lekkerquote:
Helaas moeten wij ook weten waarom het op die manier gedaan wordt, en moeten we ook een compleet marketingplan e.d. schrijven en onderbouwen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
lang leven de Kvk
ze bieden m compleet aan, je hoeft er nog maar wat in te "verzinnen"
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas moeten wij ook weten waarom het op die manier gedaan wordt, en moeten we ook een compleet marketingplan e.d. schrijven en onderbouwen..
Je gaat een eigen zaak starten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
zooo stuk van t ondernemingsplan uitgeschreven
marketing verzekering en financien komen morgen wel
whehehe, teardrop geven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa untermensch zit hier op het netwerk DHCP te draaien waardoor ik steeds van het netwerk af geflikkerd wordEn met mij de rest van de campus dus ook
_A_ heeft ook van alles moeten schrijven, en dat is dan nog freelancer. mar ze helpen je wel aardig jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzo
k heb zo'n ding al eens op t vbo moeten schrijven
Het gaat er ook om hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zit
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe het eruit ziet.
Niet dat een frikandel eruit ziet alsof het een gastronomisch hoogstandje betreft, maar toch.
dat is hier dus ook zo ongeveer. als zzper dan ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ heeft ook van alles moeten schrijven, en dat is dan nog freelancer. mar ze helpen je wel aardig ja
hmz, misschien maar eens kijken of we dat nog kunnen regelen voor maandagquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzo
k heb zo'n ding al eens op t vbo moeten schrijven
Dan laten ze het bestek liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?
"Niet zuigen, eten".quote:
een wat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?
Ik niet, ik zorg er gewoon voor dat ik mijn doelstellingen naar wat ik wil doen stuur binnen het bedrijf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef qu63 het volgende:
Ik ga trouwens misschien ook een eigen bedrijf opzetten
Voor al mn creatieve uitspattingen
Kijk jij wel eens naar beneden?quote:
Duitse helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Kom eens hier langs, dan krijg je wat specialer voerquote:
DDos naar het ipadres!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa untermensch zit hier op het netwerk DHCP te draaien waardoor ik steeds van het netwerk af geflikkerd wordEn met mij de rest van de campus dus ook
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmDat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat lukt niet echt binnen onze Student Companyquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, ik zorg er gewoon voor dat ik mijn doelstellingen naar wat ik wil doen stuur binnen het bedrijf.
Al heb ik wel een dagje over in de week, maar ik moet dan in een andere tak van sport begeven. Geen zin in tot nu toe.
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis nietsquote:
Pas op blz 8 van google imagesquote:
Ik luister wel naar de radio morgenochtendquote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Zal ook wel wat vroeger opstaan om wat meer te zienquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis niets
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pinquote:
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.quote:
jezusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pin
Of zal dat iets zijn voor mensen die van SM houden
Bondquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
k ga dr echt niet voor opstaan hoor
eens kijken of er geen leuke film op is vanaaf
Lijkt me pijnlijk. Ik douw 'm liever ergens anders inquote:
Een leuke filmquote:
Google Imagesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.
[ afbeelding ]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooiquote:
quote:
Ik heb het niet meer gevolgd na Timothy Dalton, eigenlijk. En die vond ik al bijzonder slecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
Ach, het zorgt er wel voor dat de tijd wat sneller gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
* Ynske zet de CL op voor flesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
Dixville Notch was vanochtend al bekend andersquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijn
En dan gaan ze ruzie maken wie er vals speelt en wel of niet wint
tijgerbalsem?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Even weer wat spierverwarmer uit een ondefineerbaar potje smeren. Indonesisch spul van mijn exexexbuurvrouw
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.quote:
Ok, de eerste staten zijn rond 1.00 klaar danquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dixville Notch was vanochtend al bekend anders
ZOiets, maar dan lekkerder ruikend en een stuk stevigerquote:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doen
Dat was een andere slang in een ander gat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?
Daar mot ik ook van kotsen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zit
Beide zijn te doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar mot ik ook van kotsen.
Kroket daarentegen weer niet![]()
Van Dobbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeurenquote:
* qu63 internetbankieren opstartquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeuren
Dat was het toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 internetbankieren opstart
Voor 50 cent zeker
Kroketje, delletje, lust ik allebei wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, als je er over na gaat denken zijn er heel veel dingen die je niet meer kunt eten. Bij frikandellen ligt het er bij mij ook echt niet aan dat ik steeds aan die koeienogen denk. Ik vind de smaak gewoon ranzig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kroketje, delletje, lust ik allebei wel hoor
En wat er in kroketten zit word je ook niet echt blij van hoorHoofdzakelijk paardenvlees, bloem, bouillon en E621
Nee dat hoeft voor mij ook niet. Dan zou ik de gok wel nemen om het volgende whiskeyproeverijtje op de lege maag te doen. Kapot ga je tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Maar dingen als haggis ofzo zou ik niet eens willen proberen.
Een whiskeyproeverijtje klinkt me een stuk beter in de oren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat hoeft voor mij ook niet. Dan zou ik de gok wel nemen om het volgende whiskeyproeverijtje op de lege maag te doen. Kapot ga je toch
Ik juist wel. Het is die eeuwige nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:04 schreef Kluts het volgende:
Och, ik probeer te negeren hoe iets word bereid, of van wel dier het is, daar verpest je alleen het eten mee.
Maar dingen als haggis ofzo zou ik niet eens willen proberen.
Ik ben nu helemaal in de war.quote:
Ja, ik blijf aan de gang met die geile apenquote:
Kan ik toch ook niks aan doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik blijf aan de gang met die geile apen
goed ideequote:
jij kwam uit Tilburg toch? is t niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:04 schreef Biermeisje het volgende:
Hè! Gaat iedereen ervandoor of zijn er nog gezellige niet-slapers!?
*Nieuweling zwaait*
Da is ja!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij kwam uit Tilburg toch? is t niet?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:09 schreef Biermeisje het volgende:
[..]
Da is ja!
Hoe kom jij aan die wijsheid?
Ynske wat ben jij een in en in verbitterd, afgunstig en onaangenaam meisje. Je zeikt hiermee mensen af waar je mooi weer mee speelt zodra jij je omdraait. Wat onsympathiek en ergens ook erg meelijwekkend gedrag. Die bijna genante honger naar bevestiging en het omlaag trappen om voor jezelf het idee te creëren dat je er mag zijn, is verschrikkelijk treurig.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Ynske het volgende:nu is er alweer iemand die niet kan fotograferen die zich gaat inschrijven als zelfstandige fotograaf
weet je dat ik dan weer t gevoel krijg waarom zou ik t doen
Oeh, bitchfight!quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Ynske wat ben jij een in en in verbitterd, afgunstig en onaangenaam meisje. Je zeikt hiermee mensen af waar je mooi weer mee speelt zodra jij je omdraait. Wat onsympathiek en ergens ook erg meelijwekkend gedrag. Die bijna genante honger naar bevestiging en het omlaag trappen om voor jezelf het idee te creëren dat je er mag zijn, is verschrikkelijk treurig.
Geef jezelf een schop onder je kont en word gewoon eens de volwassen vrouw die je zou moeten zijn. Kom uit die slachtofferrol, neem het heft eens in eigen handen en hou eens op met dat zielige gezeur en gezanik. Hou er in elk geval mee op om andere mensen af te zeiken, terwijl je zelf geen fuck te bieden hebt in dit leven tot nu toe, behalve achter andere mensen hun rug om klagen en afzeiken.
Kan Palin iig weer naar jachtpartijenquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 05:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan Palin iig weer naar jachtpartijen![]()
En in een pron film spelen, nailin' Palin.
kindercolaquote:
hela-hola-kindercola!quote:
Dat was mijn plan ook, maar aangezien ik pas om 00.40u thuis was, was ik niet in staat om om 3 of 4u op te staanquote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef Pheno het volgende:
Mensen die opblijven zijn mensen zonder werk. Ik had een goede timing: sta op, doe tv aan: breaking news, Obama won.
Snel en simpel, met genoeg slaap. En het kost me geen vrije dag.
Stond om 05uur op, ging perfect. 05:15 speech van McCain, 06uur Obama.quote:Op woensdag 5 november 2008 07:18 schreef Pheno het volgende:
Mensen die opblijven zijn mensen zonder werk. Ik had een goede timing: sta op, doe tv aan: breaking news, Obama won.
Snel en simpel, met genoeg slaap. En het kost me geen vrije dag.
Een uur te laat opgestaan dus om de speech van McCain te missen. Wel wakker geworden, maar ik zag het echt niet zitten om er uit te kruipen. Zeker niet toen ik besefte dat ik vandaag heel de dag gesprekken heb met studentenquote:Op woensdag 5 november 2008 08:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Stond om 05uur op, ging perfect. 05:15 speech van McCain, 06uur Obama.
ik ookquote:Op woensdag 5 november 2008 08:24 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen!
heb beide speeches gemist
da's ook weer waarquote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
Het wordt de komende week toch nog vaak genoeg uitgezonden op tv
En anders youtubequote:Op woensdag 5 november 2008 08:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik ook
Het wordt de komende week toch nog vaak genoeg uitgezonden op tv
Ik heb geen sint-icoon geloof ikquote:
Hij's leuk hè?!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef qu63 het volgende:
Helaas, geen seizoens,- of feestdagengerelateerde icoontjes
Ja!quote:
In de herfst gaat ie ook aan iddquote:
Ben je weer verliefd?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef qu63 het volgende:
Op deze pagina heb ik alleen maar hartjes als PI!
Voor iemand die van 13-10 hier zich aangemeld heeft weet je dan wel erg veel,quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Ynske wat ben jij een in en in verbitterd, afgunstig en onaangenaam meisje. Je zeikt hiermee mensen af waar je mooi weer mee speelt zodra jij je omdraait. Wat onsympathiek en ergens ook erg meelijwekkend gedrag. Die bijna genante honger naar bevestiging en het omlaag trappen om voor jezelf het idee te creëren dat je er mag zijn, is verschrikkelijk treurig.
Geef jezelf een schop onder je kont en word gewoon eens de volwassen vrouw die je zou moeten zijn. Kom uit die slachtofferrol, neem het heft eens in eigen handen en hou eens op met dat zielige gezeur en gezanik. Hou er in elk geval mee op om andere mensen af te zeiken, terwijl je zelf geen fuck te bieden hebt in dit leven tot nu toe, behalve achter andere mensen hun rug om klagen en afzeiken.
Wat is dat toch teegnwoordig met 10-13jarigen hier op Fok?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
Voor iemand die van 13-10 hier zich aangemeld heeft weet je dan wel erg veel,
ben je een zielige kloon en durf je niet onder je eigen naam te posten?
Zielig.
was t nog gelukt met het afkrijgen van jullie plan vandaag?quote:
accountant komt gelukkig wel langsquote:Op woensdag 5 november 2008 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t nog gelukt met het afkrijgen van jullie plan vandaag?
en die accountant komt die nog langs?
das wel fijn, iets meer ruimte qua tijd om t te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
accountant komt gelukkig wel langs
althans, zoals het er nu naar uit ziet..
Plan moet volgende week af zijn, deadline is wat aangepast.
Dat is wel zo ja, maar dat komt vooral omdat ik nu nog steeds moet wachten op andere opdrachtenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel fijn, iets meer ruimte qua tijd om t te maken
hoe is het nu met je been?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef draculettetje het volgende:
middag!
ik heb een goed ochtendje gewerkt
zo na het werken vind ie het niet leukquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Ynske het volgende:
ben koekjes aan het bakken
strakjes nog de pizza afmaken, t deeg is nu aan het rijzen
Griepje?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef qu63 het volgende:
Ziek aan het worden
ja, verkeerde pi, maar op de volgende pagina doe ik weer normaal
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Griepje?![]()
* Bengeltje kippesoep aanbiedt.
Ik kan het helaas niet meer aan mijn grootmoeder vragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?
t gaat om t zoutpeil op niveau te houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?
Geen idee, begin van de week had ik wel last van keelpijn, nu heb ik vooral hoofdpijn en ik denk ook wat verhoging..quote:
Liefquote:* Bengeltje kippesoep aanbiedt.
Cup a soup gaat dan makkelijkerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat om t zoutpeil op niveau te houden
creme fraichequote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Qu nog wat risotto met pesto, creme fraiche, garnalen, surimi, vleestomaat, courgette en vast nog iets wat ik er in gedonderd heb?
Dan puur pesto, ook primaquote:
Windows Media Playerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Iemand enig idee wat een goede software dvd player is? WinDVD of zo? Ik heb er menuutjes in, dus een simpele vobviewer voldoet niet.
En soort van ziekquote:
Hmm, nog niet geprobeerdquote:
Hij is ziek.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef JortK het volgende:
qu waarom quote je jezelf?
http://codecpack.nl/quote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef Pheno het volgende:
Shit, geen compatible decoder. Krijg tyfus
Daarna iig geen gezeur meer over missende codecsquote:
De lolcatz blijven leukquote:Op donderdag 6 november 2008 07:34 schreef Pheno het volgende:
De lolcatz zijn niet leuk meer. Doe eens andere beesten!
quote:Op donderdag 6 november 2008 09:18 schreef draculettetje het volgende:
beren vind ik vaak heeel lief (eruit zien)
Ik dacht dat je mij bedoelde met grote knuffelbeer!quote:
Ynske!quote:Op donderdag 6 november 2008 12:09 schreef Ynske het volgende:
moggeh
goed gesprek gehad met uwv, moet er eind november weer naar toe
daarvoor zijn die gesprekken ookquote:Op donderdag 6 november 2008 12:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ynske!
Das mooi! Krijg je van hun ook nog begeleiding in het opzetten van je bedrijf?
en ik ben nu helemaal de weg kwijtquote:
Heb je een contactpersoon bij de KvK?quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik ben nu helemaal de weg kwijt
a. vrije beroepen hoeven zich niet in te schrijven bij kvk
b. voor btw te heffen moet je wel ingeschreven zijn bij kvk want anders ben je geen ondernemer volgens de belastingdienst
c. is fotografie een vrij beroep? en zo ja, hoe moet dat dat met de belastingdienst?
Er staat je hoeft niet, dus je mag wel, ivm belastingen is het dus zeker wel handig om het wel te doen.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
en ik ben nu helemaal de weg kwijt
a. vrije beroepen hoeven zich niet in te schrijven bij kvk
b. voor btw te heffen moet je wel ingeschreven zijn bij kvk want anders ben je geen ondernemer volgens de belastingdienst
c. is fotografie een vrij beroep? en zo ja, hoe moet dat dat met de belastingdienst?
Och lekker, ik ben op zoek naar wat kleine dingetjes, maar ik heb natuurlijk weer iets in mijn hoofdquote:
Sowieso ja, dat moest _A_ ook.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef Ynske het volgende:
Vrije beroepsbeoefenaren waren tot 1 juli 2008 niet verplicht zich in te schrijven in het Handelsregister. Met de inwerkingtreding van de nieuwe Handelsregisterwet is dat veranderd. Ook deze groepen moeten zich nu registreren in het Handelsregister.
Lijst van voormalige vrije beroepen
Voor de inwerkingtreding van de nieuwe Handelsregisterwet waren de volgende beroepen niet inschrijfplichtig:
* advocaat
* accountant-administratieconsulent
* alternatieve genezer
* belastingconsulent
* bouwkundig architect
* dierenarts
* fysiotherapeut
* gerechtsdeurwaarder
* huidtherapeut
* huisarts
* interieurarchitect
* juridisch adviseur
* kunstenaar
* leraar
* logopedist
* medisch specialist
* notaris
* oefentherapeut Cesar/Mensendieck
* organisatieadviseur
* orthopedagoog
* psycholoog
* raadgevend adviseur
* redacteur
* registeraccountant
* stedenbouwkundige
* tandarts
* tandarts-specialist
* tolkvertaler (al dan niet beëdigd)
* tuin- en landschapsarchitect
* verloskundige
oftewel k moet me zowieso inschrijven
Ah, dat was er veranderd iddquote:Op donderdag 6 november 2008 13:44 schreef Ynske het volgende:
Vrije beroepsbeoefenaren waren tot 1 juli 2008 niet verplicht zich in te schrijven in het Handelsregister. Met de inwerkingtreding van de nieuwe Handelsregisterwet is dat veranderd. Ook deze groepen moeten zich nu registreren in het Handelsregister.
Lijst van voormalige vrije beroepen
Voor de inwerkingtreding van de nieuwe Handelsregisterwet waren de volgende beroepen niet inschrijfplichtig:
* advocaat
* accountant-administratieconsulent
* alternatieve genezer
* belastingconsulent
* bouwkundig architect
* dierenarts
* fysiotherapeut
* gerechtsdeurwaarder
* huidtherapeut
* huisarts
* interieurarchitect
* juridisch adviseur
* kunstenaar
* leraar
* logopedist
* medisch specialist
* notaris
* oefentherapeut Cesar/Mensendieck
* organisatieadviseur
* orthopedagoog
* psycholoog
* raadgevend adviseur
* redacteur
* registeraccountant
* stedenbouwkundige
* tandarts
* tandarts-specialist
* tolkvertaler (al dan niet beëdigd)
* tuin- en landschapsarchitect
* verloskundige
oftewel k moet me zowieso inschrijven
ja tof, die hebben we thuis alquote:Op donderdag 6 november 2008 13:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ah, dat was er veranderd idd
Als je je ingeschreven hebt kan je ook pasjes krijgen van Makro e.d.
Maar niet met jouw naam er opquote:
Mijn vader heeft idd ook geen ondernemingsplan geschreven. Zo'n plan schrijf je voornamelijk voor jezelf en voor geldschieters (bank, aandeelhouders). Aangezien mn vader wist wat ie wilde en het geld al had was een plan niet nodig.quote:Op donderdag 6 november 2008 13:58 schreef Ynske het volgende:
nu word weer beweerd dat je helemaal geen ondernemingsplan geschreven hoeft te zijn als je je wilt inschrijven
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar niet met jouw naam er op
Kunnen we binnenkort een keer gaan lunchen bij de Makro in Vianen
ohjaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]als je wilt lunchen, kan dat ook gewoon hoor
en de laatste nieuwe post is van De Eetkamerquote:Op donderdag 6 november 2008 14:04 schreef qu63 het volgende:
Yns, je theaterupdatelink werkt niet, ik kom dan gewoon op je homepage uit..
Dat klopt wel jaquote:Op donderdag 6 november 2008 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
en de laatste nieuwe post is van De Eetkamer
Geen ideequote:Op donderdag 6 november 2008 14:17 schreef Ynske het volgende:
volgens mij komt dat omdat het de laatste post is dat hij dat niet doet
ik ook nietquote:Op donderdag 6 november 2008 14:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ken iloapp ook niet eigenlijk..
dan zal t dat idd wel zijnquote:andere post is wel direct te linken idd
Nouja, das wel makkelijk danquote:Op donderdag 6 november 2008 14:24 schreef Ynske het volgende:
ik ook nietis van de host aangeleverd
Wel jammer, want zo kan je nooit naar je meest recentste post linkenquote:dan zal t dat idd wel zijn
Als je tijd hebt om hier te komen zeggen dat je het druk hebt heb je het niet zo heel drukquote:
Misschien was dit net in zijn pauze.quote:Op donderdag 6 november 2008 14:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als je tijd hebt om hier te komen zeggen dat je het druk hebt heb je het niet zo heel druk
Ohja!quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien was dit net in zijn pauze.
Pauzes zijn voor watjes.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien was dit net in zijn pauze.
of in SQL-topics te zijnquote:Op donderdag 6 november 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
Jort? Druk? No way? Die loopt zijn open pr0n dir weer te checken.
quote:Op donderdag 6 november 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon dan SELECT veld1, veld2, veld3 FROM table doen?
Ik zal wel moeten ik heb geen pauze.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En posten onder werktijd is stoer?
Koud is juist lekkerquote:
nietus, dan doet ademen pijnquote:
Iedereen die werkt heeft pauze.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten ik heb geen pauze.
Maak dat de kindertjes in Pakistan maar wijsquote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Iedereen die werkt heeft pauze.
Oh?quote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een middagpauze heb ik, maar nooit een pauze in de voormiddag of namiddagquote:Op donderdag 6 november 2008 15:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
officieel moet je zelfs sochtends en smiddags 15 min pauze krijgen en 30 min middagpauze, in nl dan hequote:Op donderdag 6 november 2008 15:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Een middagpauze heb ik, maar nooit een pauze in de voormiddag of namiddag
Waar ik zit rot het niemand wat of je voor de lunch 2 uur de stad in gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
officieel moet je zelfs sochtends en smiddags 15 min pauze krijgen en 30 min middagpauze, in nl dan he
Ik heb het alleen over Nederland.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maak dat de kindertjes in Pakistan maar wijs
Hangt het er niet van af hoeveel uur je achter elkaar mag werken? Ik begin om 8u en kan gaan eten vanaf 11.45 uur. Meestal is het pas een uur later, maar dat is natuurlijk mijn eigen keuzequote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
officieel moet je zelfs sochtends en smiddags 15 min pauze krijgen en 30 min middagpauze, in nl dan he
Bij mij ook niet, kwestie van uren correct op te schrijven en te zorgen dat je werk gedaan is.quote:Op donderdag 6 november 2008 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ik zit rot het niemand wat of je voor de lunch 2 uur de stad in gaat
die tijden hangen idd aan een 8-urige werkdagquote:Op donderdag 6 november 2008 15:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hangt het er niet van af hoeveel uur je achter elkaar mag werken? Ik begin om 8u en kan gaan eten vanaf 11.45 uur. Meestal is het pas een uur later, maar dat is natuurlijk mijn eigen keuze![]()
Mij maakt het niet zoveel uit. Als ik echt nood heb aan een pauze spring ik wel eens binnen bij mijn collega om iets te vragen en dan kletsen we wel wat
Ik werk uiteraard ook nog na mijn middagpauze héquote:Op donderdag 6 november 2008 16:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
die tijden hangen idd aan een 8-urige werkdag
dat doet volgens mij ook 80%quote:Op donderdag 6 november 2008 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Soms heb ik toch het idee dat er veel mensen leven om te werken.
Ik ben er anders heel happy mee.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef Dr_Flash het volgende:
werken om te leven is ook niettof anders hoor
bengels, is 19 uur te weinig?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er anders heel happy mee.![]()
Moet wel toegeven dat die baantjes van jullie redelijk leuk lijken, genoeg tijd voor andere dingen.
Ik moet alleen een baan vinden.
Te weinig, ik wil minimaal 24, max 32.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
bengels, is 19 uur te weinig?
misschien is dit wat
ja ze kwam net melden dat ze in t ziekenhuis zat in OUDquote:Op donderdag 6 november 2008 16:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha is ze aan het fok!ken?
had al stiekum ff op je naam gekliktquote:Op donderdag 6 november 2008 16:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja ze kwam net melden dat ze in t ziekenhuis zat in OUD
Ik pauzeer weinig, ik heb een 9 urige dagquote:Op donderdag 6 november 2008 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
Doe er dan wat aanquote:Op donderdag 6 november 2008 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Kut![]()
NOG niet vol? Stelletje faalhazen
Zal ik em combineren met mn kwartetscript?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |