quote:Op woensdag 5 november 2008 10:02 schreef qu63 het volgende:
Helaas, geen seizoens,- of feestdagengerelateerde icoontjes
Ja!quote:
In de herfst gaat ie ook aan iddquote:
Ben je weer verliefd?quote:Op woensdag 5 november 2008 10:47 schreef qu63 het volgende:
Op deze pagina heb ik alleen maar hartjes als PI!
Voor iemand die van 13-10 hier zich aangemeld heeft weet je dan wel erg veel,quote:Op woensdag 5 november 2008 01:21 schreef Hester74 het volgende:
[..]
Ynske wat ben jij een in en in verbitterd, afgunstig en onaangenaam meisje. Je zeikt hiermee mensen af waar je mooi weer mee speelt zodra jij je omdraait. Wat onsympathiek en ergens ook erg meelijwekkend gedrag. Die bijna genante honger naar bevestiging en het omlaag trappen om voor jezelf het idee te creëren dat je er mag zijn, is verschrikkelijk treurig.
Geef jezelf een schop onder je kont en word gewoon eens de volwassen vrouw die je zou moeten zijn. Kom uit die slachtofferrol, neem het heft eens in eigen handen en hou eens op met dat zielige gezeur en gezanik. Hou er in elk geval mee op om andere mensen af te zeiken, terwijl je zelf geen fuck te bieden hebt in dit leven tot nu toe, behalve achter andere mensen hun rug om klagen en afzeiken.
Wat is dat toch teegnwoordig met 10-13jarigen hier op Fok?quote:Op woensdag 5 november 2008 11:46 schreef Bengeltje het volgende:
Voor iemand die van 13-10 hier zich aangemeld heeft weet je dan wel erg veel,
ben je een zielige kloon en durf je niet onder je eigen naam te posten?
Zielig.
was t nog gelukt met het afkrijgen van jullie plan vandaag?quote:
accountant komt gelukkig wel langsquote:Op woensdag 5 november 2008 12:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t nog gelukt met het afkrijgen van jullie plan vandaag?
en die accountant komt die nog langs?
das wel fijn, iets meer ruimte qua tijd om t te makenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
accountant komt gelukkig wel langs
althans, zoals het er nu naar uit ziet..
Plan moet volgende week af zijn, deadline is wat aangepast.
Dat is wel zo ja, maar dat komt vooral omdat ik nu nog steeds moet wachten op andere opdrachtenquote:Op woensdag 5 november 2008 12:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
das wel fijn, iets meer ruimte qua tijd om t te maken
hoe is het nu met je been?quote:Op woensdag 5 november 2008 12:37 schreef draculettetje het volgende:
middag!
ik heb een goed ochtendje gewerkt
zo na het werken vind ie het niet leukquote:
quote:Op woensdag 5 november 2008 14:46 schreef Ynske het volgende:
ben koekjes aan het bakken
strakjes nog de pizza afmaken, t deeg is nu aan het rijzen
Griepje?quote:Op woensdag 5 november 2008 16:30 schreef qu63 het volgende:
Ziek aan het worden
ja, verkeerde pi, maar op de volgende pagina doe ik weer normaal
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?quote:Op woensdag 5 november 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Griepje?![]()
* Bengeltje kippesoep aanbiedt.
Ik kan het helaas niet meer aan mijn grootmoeder vragen.quote:Op woensdag 5 november 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?
t gaat om t zoutpeil op niveau te houdenquote:Op woensdag 5 november 2008 17:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat zijn de geneeskrachtige werkingen van kippesoep dat iedereen dat eet als ie ziek is?
Geen idee, begin van de week had ik wel last van keelpijn, nu heb ik vooral hoofdpijn en ik denk ook wat verhoging..quote:
Liefquote:* Bengeltje kippesoep aanbiedt.
Cup a soup gaat dan makkelijkerquote:Op woensdag 5 november 2008 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat om t zoutpeil op niveau te houden
creme fraichequote:Op woensdag 5 november 2008 18:08 schreef Pheno het volgende:
Qu nog wat risotto met pesto, creme fraiche, garnalen, surimi, vleestomaat, courgette en vast nog iets wat ik er in gedonderd heb?
Dan puur pesto, ook primaquote:
Windows Media Playerquote:Op woensdag 5 november 2008 19:23 schreef Pheno het volgende:
Iemand enig idee wat een goede software dvd player is? WinDVD of zo? Ik heb er menuutjes in, dus een simpele vobviewer voldoet niet.
En soort van ziekquote:
Hmm, nog niet geprobeerdquote:
Hij is ziek.quote:Op woensdag 5 november 2008 19:38 schreef JortK het volgende:
qu waarom quote je jezelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |