Jij doet het omdat je WEL kan fotograferen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Ynske het volgende:
nu is er alweer iemand die niet kan fotograferen die zich gaat inschrijven als zelfstandige fotograaf
weet je dat ik dan weer t gevoel krijg waarom zou ik t doen
WBzquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:13 schreef Ynske het volgende:
nu is er alweer iemand die niet kan fotograferen die zich gaat inschrijven als zelfstandige fotograaf
weet je dat ik dan weer t gevoel krijg waarom zou ik t doen
Dat valt ook wel weer mee, het is maar een DD-ARquote:
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.quote:
nou ja uberhaupt keren om de overgang lijkt me hoe dan ook niet slimquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.
Darwin award, als je het mij vraagt.
Die krijg je pas als je je genen uit de genenpool haaltquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tenzij er een storing zat in de overwegbewaking, gewoon domme mensen.
Darwin award, als je het mij vraagt.
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef mcDavid het volgende:
zoh dr ligt 2 ton staal beneden. Nu maar hopen dat ik alles goed getekend heb.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij doet het omdat je WEL kan fotograferen.
thnxquote:
hier wel. en een enorm mooi blauwe luchtquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:17 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Ik heb vandaag gewoon geen zonnestraal gezien
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wel. en een enorm mooi blauwe lucht
lang leve limburg hequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
In Amersfoort was het vanmiddag net iets minder grijs dan vanmorgen, maar ik zag nog steeds niet veel
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier wel. en een enorm mooi blauwe lucht
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.
Ik ga koken.
heerlen was t echt lekkerquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zat je echt wel in de buurt? Hier was het best bewolkt.
Ik ga koken.
Boerenkool moet met worstquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlen was t echt lekker
heb nog lekker buiten gewandeld
hier vandaag boerenkool met gehaktballetjes
nietusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |