Duitse helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Kom eens hier langs, dan krijg je wat specialer voerquote:
DDos naar het ipadres!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa untermensch zit hier op het netwerk DHCP te draaien waardoor ik steeds van het netwerk af geflikkerd wordEn met mij de rest van de campus dus ook
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmDat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat lukt niet echt binnen onze Student Companyquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, ik zorg er gewoon voor dat ik mijn doelstellingen naar wat ik wil doen stuur binnen het bedrijf.
Al heb ik wel een dagje over in de week, maar ik moet dan in een andere tak van sport begeven. Geen zin in tot nu toe.
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis nietsquote:
Pas op blz 8 van google imagesquote:
Ik luister wel naar de radio morgenochtendquote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Zal ook wel wat vroeger opstaan om wat meer te zienquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis niets
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pinquote:
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.quote:
jezusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pin
Of zal dat iets zijn voor mensen die van SM houden
Bondquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
k ga dr echt niet voor opstaan hoor
eens kijken of er geen leuke film op is vanaaf
Lijkt me pijnlijk. Ik douw 'm liever ergens anders inquote:
Een leuke filmquote:
Google Imagesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.
[ afbeelding ]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooiquote:
quote:
Ik heb het niet meer gevolgd na Timothy Dalton, eigenlijk. En die vond ik al bijzonder slecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
Ach, het zorgt er wel voor dat de tijd wat sneller gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
* Ynske zet de CL op voor flesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
Dixville Notch was vanochtend al bekend andersquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijn
En dan gaan ze ruzie maken wie er vals speelt en wel of niet wint
tijgerbalsem?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Even weer wat spierverwarmer uit een ondefineerbaar potje smeren. Indonesisch spul van mijn exexexbuurvrouw
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.quote:
Ok, de eerste staten zijn rond 1.00 klaar danquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dixville Notch was vanochtend al bekend anders
ZOiets, maar dan lekkerder ruikend en een stuk stevigerquote:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doen
Dat was een andere slang in een ander gat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?
Daar mot ik ook van kotsen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zit
Beide zijn te doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar mot ik ook van kotsen.
Kroket daarentegen weer niet![]()
Van Dobbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeurenquote:
* qu63 internetbankieren opstartquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeuren
Dat was het toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 internetbankieren opstart
Voor 50 cent zeker
Kroketje, delletje, lust ik allebei wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |