Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.quote:
welquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef Ynske het volgende:
niet
Heb ze nu voor mijn neus staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:02 schreef Pheno het volgende:
Wentelteefjes zijn lekker. Ik ben nu ook weer verslaafd aan balkenbrij. Ik eet het maar 1x in de twee weken, anders gaat het qua gewicht mis
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaakquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer alles, van balkenbrij tot walvisdarmen aan een stokje.
En natuurlijks fles favo: de levende inktvis
Walvisdarm is wat wazig, op zich lekker, maar die kleine haartjes (zo voelt het op je tong) voelen wat onwennigquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, die vissen zou ik ook nog wel eten, maar meer vanwege de kick dan de smaak
Ik moest wel, ik was in japan, het enige land wat meer heeft dan alleen levertraanquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:16 schreef Bengeltje het volgende:
Walvisdarm.Gelukkig heb ik al gegeten.
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshimaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:17 schreef Kluts het volgende:
Ik zou dus echt nooit dat soort dingen eten. Vind het altijd zo vergezocht.
Ow, das om de hoek joh!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het was maar 10 uur vliegen en dan nog met de shinkansen richting Hiroshima
Het kann altijd erger: 30 uur Christchurg -> Singapore -> Amsterdam.quote:
Smaakt lekker, zolang je er niet teveel van eet. Lang niet meer gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit balkenbrij gegeten
edit: even wikipedia erop neergeslagen, maar nee, inderdaad nooit gegeten.
Je mist er ook niet veel aan. Vind het er vooral zo goor uitzien.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Tulband?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel wat anders gegeten wat ik wel 'speciaal' vond; uit een hoge ronde 'cakevorm' een soort van cake, met rozijnen erin. Geen idee hoe 't heet, maar 't komt uit de oven (duhhh) en 't is jammer dat ik er geen oven voor heb (de ruimte erin dan)
Mijn moeder wil nog wel eens vertellen hoe heerlijk dat wel niet is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Wij moeten maandag ook een ondernemingsplan af hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
zooo stuk van t ondernemingsplan uitgeschreven
marketing verzekering en financien komen morgen wel
Ik moet hard na gaan denken om te bedenken of ik iets kan bedenken wat het kan zijn. Iig geen haggish. Die staat nog op mijn lijst van uit te proberen, maar daarvoor moet ik nog eens naar Schotland.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef Sjowhan het volgende:
Heb wel wat anders gegeten wat ik wel 'speciaal' vond; uit een hoge ronde 'cakevorm' een soort van cake, met rozijnen erin. Geen idee hoe 't heet, maar 't komt uit de oven (duhhh) en 't is jammer dat ik er geen oven voor heb (de ruimte erin dan)
lang leven de Kvkquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wij moeten maandag ook een ondernemingsplan af hebben
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zitquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Mijn moeder wil nog wel eens vertellen hoe heerlijk dat wel niet is.
Ik heb er nog nooit honger van gekregen
das echt net kotsquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet hard na gaan denken om te bedenken of ik iets kan bedenken wat het kan zijn. Iig geen haggish. Die staat nog op mijn lijst van uit te proberen, maar daarvoor moet ik nog eens naar Schotland.
Mooi tochquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
lang leven de Kvk
ze bieden m compleet aan, je hoeft er nog maar wat in te "verzinnen"
Ik ga een mening vormen na de eerste keer. Of nee, de tweede keer, ik probeer alles twee keer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt net kotsgetver wat vond ik dat smerig
he lekkerquote:
Helaas moeten wij ook weten waarom het op die manier gedaan wordt, en moeten we ook een compleet marketingplan e.d. schrijven en onderbouwen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
lang leven de Kvk
ze bieden m compleet aan, je hoeft er nog maar wat in te "verzinnen"
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzoquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Helaas moeten wij ook weten waarom het op die manier gedaan wordt, en moeten we ook een compleet marketingplan e.d. schrijven en onderbouwen..
Je gaat een eigen zaak starten?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Ynske het volgende:
zooo stuk van t ondernemingsplan uitgeschreven
marketing verzekering en financien komen morgen wel
whehehe, teardrop geven.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa untermensch zit hier op het netwerk DHCP te draaien waardoor ik steeds van het netwerk af geflikkerd wordEn met mij de rest van de campus dus ook
_A_ heeft ook van alles moeten schrijven, en dat is dan nog freelancer. mar ze helpen je wel aardig jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzo
k heb zo'n ding al eens op t vbo moeten schrijven
Het gaat er ook om hoe het eruit ziet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zit
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het gaat er ook om hoe het eruit ziet.
Niet dat een frikandel eruit ziet alsof het een gastronomisch hoogstandje betreft, maar toch.
dat is hier dus ook zo ongeveer. als zzper dan ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
_A_ heeft ook van alles moeten schrijven, en dat is dan nog freelancer. mar ze helpen je wel aardig ja
hmz, misschien maar eens kijken of we dat nog kunnen regelen voor maandagquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat moet hier ook bij gedaan worden, maar ze leveren veel tipz enzo
k heb zo'n ding al eens op t vbo moeten schrijven
Dan laten ze het bestek liggenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?
"Niet zuigen, eten".quote:
een wat?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou het voor jullie vrouwen helpen als het een duitse helm had?
Ik niet, ik zorg er gewoon voor dat ik mijn doelstellingen naar wat ik wil doen stuur binnen het bedrijf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef qu63 het volgende:
Ik ga trouwens misschien ook een eigen bedrijf opzetten
Voor al mn creatieve uitspattingen
Kijk jij wel eens naar beneden?quote:
Duitse helmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Kom eens hier langs, dan krijg je wat specialer voerquote:
DDos naar het ipadres!quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
eoa untermensch zit hier op het netwerk DHCP te draaien waardoor ik steeds van het netwerk af geflikkerd wordEn met mij de rest van de campus dus ook
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmDat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat lukt niet echt binnen onze Student Companyquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, ik zorg er gewoon voor dat ik mijn doelstellingen naar wat ik wil doen stuur binnen het bedrijf.
Al heb ik wel een dagje over in de week, maar ik moet dan in een andere tak van sport begeven. Geen zin in tot nu toe.
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis nietsquote:
Pas op blz 8 van google imagesquote:
Ik luister wel naar de radio morgenochtendquote:
Je moet er wat voor over hebben.quote:
Zal ook wel wat vroeger opstaan om wat meer te zienquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta toch al om 5:20 op, dus ik mis niets
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pinquote:
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.quote:
jezusquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nu weet ik wel dat er ook Duitse helmen zijn met een pin
Of zal dat iets zijn voor mensen die van SM houden
Bondquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Ynske het volgende:
k ga dr echt niet voor opstaan hoor
eens kijken of er geen leuke film op is vanaaf
Lijkt me pijnlijk. Ik douw 'm liever ergens anders inquote:
Een leuke filmquote:
Google Imagesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, nee. Eerder pagina 1. Links boven.
[ afbeelding ]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooiquote:
quote:
Ik heb het niet meer gevolgd na Timothy Dalton, eigenlijk. En die vond ik al bijzonder slecht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
Ach, het zorgt er wel voor dat de tijd wat sneller gaatquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
das ook de een na de andere doorgetrokken en uitgemelkte zooi
quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
Duitse helmjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
* Ynske zet de CL op voor flesquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er ff tempo gemaakt worden met die kutverkiezingen of kan ik beter Champions League gaan kijken?
Dixville Notch was vanochtend al bekend andersquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
de eerste uitslag wordt pas om 1.00 verwacht, en dan hebben ze nog 8 uur voordat alle stembussen gesloten zijn
En dan gaan ze ruzie maken wie er vals speelt en wel of niet wint
tijgerbalsem?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Even weer wat spierverwarmer uit een ondefineerbaar potje smeren. Indonesisch spul van mijn exexexbuurvrouw
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.quote:
Ok, de eerste staten zijn rond 1.00 klaar danquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dixville Notch was vanochtend al bekend anders
ZOiets, maar dan lekkerder ruikend en een stuk stevigerquote:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker voor op zn duitse helm. Of zo. Denk ik.
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij moet dat ontzettend zeer doen
Dat was een andere slang in een ander gat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naja, je bent wel wat gewend op dat gebied, toch?
Daar mot ik ook van kotsen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een frikandel eet ook iedereen, daar wil je ook niet weten wat er in zit
Beide zijn te doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Daar mot ik ook van kotsen.
Kroket daarentegen weer niet![]()
Van Dobbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeurenquote:
* qu63 internetbankieren opstartquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb jouw script gekocht, niet zeuren
Dat was het toch?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 internetbankieren opstart
Voor 50 cent zeker
Kroketje, delletje, lust ik allebei wel hoorquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |