Go Bama Goquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi op CNN net.
Een neger werd gequote die iets zei in de trant van "negers kunnen nu niet meer huidskleur als excuus gebruiken dat ze klein gehouden worden. Obama is het bewijs dat een neger voor het aller hoogste kan gaan (en halen)".
Gobama.
Ik moet nog inkopen gaan doen. Maar even snel voordat de primetime uitzendingen beginnen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:09 schreef marcodej het volgende:
Zo, de versnaperingen voor vanacht zijn ingekocht!![]()
Only in Americaquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Yep en er zit iemand van bijna 91 in de senaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd
quote:Byrd joined the Ku Klux Klan when he was twenty four in 1942.
Come on hey, meer dan 25% denkt nog steeds dat ie moslim is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:57 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Mwah, het is maar een halve neger he.
Je bent dan ook nog een kuikentje. Ik ken hem van War Games. Wat was dat toch vet in die tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van The Cable Guy (uit 1996)
Obama past naar mijn mening het meest bij Paars-2, d.w.z zowel VVD, PvdA, als D'66 met verschillende standpunten uit alle drie partijen. (En Pvda niet sterker dan VVD bijvoorbeeld).quote:
Maar als je verdonk kent die is niet echt puur rechts, maar vooral voor aanpakken, weg met de files en geen gezeur.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Heel eerlijk ken ik Verdonks standpunten niet, maar Verdonk zelf kiest voor Obama.
Nu je het zegt, daar speelde die ook. En die godzilla idd ook, maar dat was niks.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van The Cable Guy (uit 1996)
De Verenigde Staten kennen - net zoals bijvoorbeeld Groot Brittannië - geen Burgerlijke Stand. Veel Amerikanen vinden het ook prettig dat de overheid niet alles van ze weet, en je hoeft je ook niet te registreren bij de lokale gemeente. Dat is iets wat de Amerikanen in eigen hand willen hebben, en zo ook het stemrecht. Als ze willen stemmen, dan laten ze dat middels registratie wel weten, en zo niet, dan moet de overheid ze niet gaan zitten dwingen door stemkaarten te gaan versturen naar iedereen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat je je eerst moet registreren om een stem uit te kunnen brengen? Zit het gemeentelijke bestand in the US zo slecht in elkaar dat ze geen stemkaarten of iets dergelijks kunnen versturen?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 @ 16:57 schreef flexino het volgende:
[..]
"Dat wist ik niet, ik heb op die neger gestemd!"
Die heb ik ook gezien, alleen wel veel later toen inbelverbindingen al met pensioen warenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Fokski het volgende:
[..]
Je bent dan ook nog een kuikentje. Ik ken hem van War Games. Wat was dat toch vet in die tijd.
In Groot Brittanie hebben we Lord Glenamara, geboren in 1912 wat hem 96 maakt.quote:
WOPR!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:13 schreef Fokski het volgende:
[..]
Je bent dan ook nog een kuikentje. Ik ken hem van War Games. Wat was dat toch vet in die tijd.
Tis een beetje lullig om te zeggen mar de politicus die in Nederland het dichtst in de buurt van Obama komt is Yvette Lontquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:18 schreef maartena het volgende:
Obama past naar mijn mening het meest bij Paars-2, d.w.z zowel VVD, PvdA, als D'66 met verschillende standpunten uit alle drie partijen. (En Pvda niet sterker dan VVD bijvoorbeeld).
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
WOPR!
O | X | X
X | O | O
O | X | O
Care to play a game?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Een van de leukste filmpjes van this election season:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
Een peiling van twee jaar geleden onder 30.000 mensen.
kon wel eens andersom worden nuquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
Een peiling van twee jaar geleden onder 30.000 mensen.
Ik zei ook een van de leukste.quote:
Clinton zat er wat aan te sabberen of zoquote:
Maar het is wel typisch voor hem. Hij is er heel open over (hence frequently) en er heel relaxed onder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Clinton zat er wat aan te sabberen of zo
Echt weer iets Amerikaans om er een punt over te maken (al deden deze mensen dat niet).
Hoezo is hij dan blank?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef schoelje het volgende:
Iedereen heeft het trouwens over een zwarte president (laat ik alvast maar op de zaken vooruit lopen), maar hij is net zo wit als dat hij zwart is. Het is dus gewoon een blanke predident obama.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef schoelje het volgende:
Iedereen heeft het trouwens over een zwarte president (laat ik alvast maar op de zaken vooruit lopen), maar hij is net zo wit als dat hij zwart is. Het is dus gewoon een blanke predident obama.
Er zijn ook nog wel mensen in Nederland te vinden die dit een diskwalificatie zullen vinden hoor, vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar het is wel typisch voor hem. Hij is er heel open over (hence frequently) en er heel relaxed onder..
Klopt. Voor Nederlandse begrippen zijn de democraten erg conservatief en de republikeinen nog conservatiever. De democraten noemen zichzelf niet voor niets de meest progressieve partij.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef marcodej het volgende:
Democraten/Republikeinen vertalen naar NL'se politieke partijen is onmogelijk, daar begin ik dus niet aan. De verhoudingen Progressief/Conservatief en Links/Rechts zijn heel anders.
Hij heeft een zwarte huidskleur. Als hij in de jaren '50 zou leven in Alabama en voor in een bus wilde gaan zitten gaan ze heus niet vragen wie z'n ouders waren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het is een halfbloedje, dus noch vlees noch visch.
Is dat echt gebeurd?quote:
EN vlees EN vischquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het is een halfbloedje, dus noch vlees noch visch. Die foto is trouwens briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |