quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:31 schreef ub40_bboy het volgende:
Een van de leukste filmpjes van this election season:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
Een peiling van twee jaar geleden onder 30.000 mensen.
kon wel eens andersom worden nuquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:36 schreef Montov het volgende:
[ afbeelding ]
Een peiling van twee jaar geleden onder 30.000 mensen.
Ik zei ook een van de leukste.quote:
Clinton zat er wat aan te sabberen of zoquote:
Maar het is wel typisch voor hem. Hij is er heel open over (hence frequently) en er heel relaxed onder.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:51 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Clinton zat er wat aan te sabberen of zo
Echt weer iets Amerikaans om er een punt over te maken (al deden deze mensen dat niet).
Hoezo is hij dan blank?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef schoelje het volgende:
Iedereen heeft het trouwens over een zwarte president (laat ik alvast maar op de zaken vooruit lopen), maar hij is net zo wit als dat hij zwart is. Het is dus gewoon een blanke predident obama.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:06 schreef schoelje het volgende:
Iedereen heeft het trouwens over een zwarte president (laat ik alvast maar op de zaken vooruit lopen), maar hij is net zo wit als dat hij zwart is. Het is dus gewoon een blanke predident obama.
Er zijn ook nog wel mensen in Nederland te vinden die dit een diskwalificatie zullen vinden hoor, vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar het is wel typisch voor hem. Hij is er heel open over (hence frequently) en er heel relaxed onder..
Klopt. Voor Nederlandse begrippen zijn de democraten erg conservatief en de republikeinen nog conservatiever. De democraten noemen zichzelf niet voor niets de meest progressieve partij.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:21 schreef marcodej het volgende:
Democraten/Republikeinen vertalen naar NL'se politieke partijen is onmogelijk, daar begin ik dus niet aan. De verhoudingen Progressief/Conservatief en Links/Rechts zijn heel anders.
Hij heeft een zwarte huidskleur. Als hij in de jaren '50 zou leven in Alabama en voor in een bus wilde gaan zitten gaan ze heus niet vragen wie z'n ouders waren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het is een halfbloedje, dus noch vlees noch visch.
Is dat echt gebeurd?quote:
EN vlees EN vischquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:09 schreef schoelje het volgende:
[..]
Het is een halfbloedje, dus noch vlees noch visch. Die foto is trouwens briljant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |