Voor D66 is Obama toch te conservatief imo (homohuwelijk, drugs etc.). Vandaar dat ik hem eerder bij het CDA in zou delen omdat die qua sociaal-economische standpunten ongeveer hetzelfde zijn maar wel conservatiever op immateriele zaken.quote:
Neuh, Obama is best wel conservatief voor Nederlandse opvattingen hoor, hij zal idd eerder tussen de VVD en de CDA zitten dan de D66, die toch echt wel wat te progressief zijn voor een gemiddelde Amerikaanse presidents kandidaat.quote:
Ook de VVD is veel te progressief, hoewel er wel wat subversieve conservatieve elementen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, Obama is best wel conservatief voor Nederlandse opvattingen hoor, hij zal idd eerder tussen de VVD en de CDA zitten dan de D66, die toch echt wel wat te progressief zijn voor een gemiddelde Amerikaanse presidents kandidaat.
Ik zie Sarah Palin nu op CNN...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Rumille het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat een presidentskandidaat niet op zich zelf stemde? Gewoon voor de lol?
Ik zou zeggen een rechtse Christenunie'ert.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef Hexagon het volgende:
Waar zouden we Obama eigenlijk kunnen plaatsen in Nederland?
Ik zou zeggen een linkse CDA'ert.
Obama had zelfs een ad waarin opgeroepen werd om vrij te nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:10 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij ligt de economie in Amerika echt op zijn gat trouwens vandaag, want wie gaat er nou naar zijn werk? Als het net als in Nederland een kwestie was van binnenlopen en een knopje indrukken (5 min werk) is het geen probleem, maar sommige mensen staan daar gerust 3 of 4 uur in de rij. Hoe zit dat eigenlijk Maartena? Veel mensen die thuisblijven?
Ze heeft gewoon op Obama gestemd die slet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
Lol, wat slaat Palin een onzin uit nu @ CNN.![]()
![]()
Zoiets van: Nee ik ga niet zeggen op wie ik heb gestemd, privacy is belangrijk enzo.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
![]()
Zoiets van: Nee ik ga niet zeggen op wie ik heb gestemd, privacy is belangrijk enzo.
die Japanse verslaggever "heeft u een boodschap voor de mensen in Japan"quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
![]()
Een historisch cultureel wantrouwen jegens de overheid op dat gebied waardoor er geen burgerlijke stand is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat je je eerst moet registreren om een stem uit te kunnen brengen? Zit het gemeentelijke bestand in the US zo slecht in elkaar dat ze geen stemkaarten of iets dergelijks kunnen versturen?
Of op Ralph Nader omdat ze denkt dat dat nadelig is voor de Democratenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon op Obama gestemd die slet.
De Republikeinen zouden er niet blij mee zijn maar het punt is dat je per staat stemt en dus als je ergens anders gaat wonent, werken of studeren je eerst even in die staat moet registreren.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat je je eerst moet registreren om een stem uit te kunnen brengen? Zit het gemeentelijke bestand in the US zo slecht in elkaar dat ze geen stemkaarten of iets dergelijks kunnen versturen?
Dit is best geniaal voor diegenen die in de jaren 80 zijn opgegroeid:quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Montov het volgende:
[..]
Obama had zelfs een ad waarin opgeroepen werd om vrij te nemen.
Gewoon voor de staat waarin ze geregistreerd zijn. Mijn baas is in Illinois geregistreerd en zijn stem telt dan ook daar meequote:Op dinsdag 4 november 2008 17:25 schreef Dos37 het volgende:
Hoe tellen de stemmen van Amerikanen uit het buitenland eigenlijk mee?
Ik vermoed dat ze gevraagd werd voor wie ze in de senaat heeft gestemd, de schurk Stevens of de Democraat. Zegt ze Stevens dan is dat negatief omdat ze voor een veroordeelde stemt, zegt ze de Democraat dan krijg je daar gezeik mee en maakt Stevens geen enkele kans. Ze wil dat Stevens wint en dat hij dan zijn plek opgeeft waarna zij dat als governeur nog voordat ze VP wordt kan invullen met een Republikein.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
![]()
Dat zou de NOS ook vragen alsof iemand dat wat kan schelen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die Japanse verslaggever "heeft u een boodschap voor de mensen in Japan"
Ferris is een beetje boller geworden...quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dit is best geniaal voor diegenen die in de jaren 80 zijn opgegroeid:
Dat zou ook kunnen idd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:36 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze gevraagd werd voor wie ze in de senaat heeft gestemd, de schurk Stevens of de Democraat. Zegt ze Stevens dan is dat negatief omdat ze voor een veroordeelde stemt, zegt ze de Democraat dan krijg je daar gezeik mee en maakt Stevens geen enkele kans. Ze wil dat Stevens wint en dat hij dan zijn plek opgeeft waarna zij dat als governeur nog voordat ze VP wordt kan invullen met een Republikein.
Klopt. En daarna werd ik bevangen door de tragiek van het feit dat dat blijkbaar zijn hoogtepunt isquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:34 schreef Fokski het volgende:
[..]
Dit is best geniaal voor diegenen die in de jaren 80 zijn opgegroeid:
Lichtelijk offtopic: maar klopt het dat Stevens al tegen de 85 jaar (!) loopt?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:36 schreef Fokski het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze gevraagd werd voor wie ze in de senaat heeft gestemd, de schurk Stevens of de Democraat. Zegt ze Stevens dan is dat negatief omdat ze voor een veroordeelde stemt, zegt ze de Democraat dan krijg je daar gezeik mee en maakt Stevens geen enkele kans. Ze wil dat Stevens wint en dat hij dan zijn plek opgeeft waarna zij dat als governeur nog voordat ze VP wordt kan invullen met een Republikein.
Allemaal McCain stemmers gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:37 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
http://fotogaleri.hurriyet.com.tr/galeridetay.aspx?cid=17453&p=2&rid=2
![]()
Respect voor die mensen die in de rij staan om gebruik te maken van hun grondrecht.
De meeste acteurs hebben uiteindelijk maar een paar hoogtepunten waar aan ze echt naam hebben gemaakt en weinigen waren zo bekend als Broderick destijds. Glory is trouwens toch wel zijn artistieke hoogtepunt van zijn carriere.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt. En daarna werd ik bevangen door de tragiek van het feit dat dat blijkbaar zijn hoogtepunt is
Oh well. Wel respect voor dat'ie z'n 'beroemdheid' in wil zetten voor iets waar'ie om geeft.
Yep en er zit iemand van bijna 91 in de senaat.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic: maar klopt het dat Stevens al tegen de 85 jaar (!) loopt?
Mwah, het is maar een halve neger he.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi op CNN net.
Een neger werd gequote die iets zei in de trant van "negers kunnen nu niet meer huidskleur als excuus gebruiken dat ze klein gehouden worden. Obama is het bewijs dat een neger voor het aller hoogste kan gaan (en halen)".
Gobama.
Die is nog lid geweest van de KKK.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:54 schreef Fokski het volgende:
[..]
Yep en er zit iemand van bijna 91 in de senaat.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Byrd
Maar toch Obama steunde nadat Hillary Obama versloeg in de primaries in zijn homestate West Virginia. Lid van de KKK is niet zo'n euvel, dat was mainstream in die regio en die tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die is nog lid geweest van de KKK..
Ik ken 'm eigenlijk alleen van The Cable Guy (uit 1996)quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt. En daarna werd ik bevangen door de tragiek van het feit dat dat blijkbaar zijn hoogtepunt is
Oh well. Wel respect voor dat'ie z'n 'beroemdheid' in wil zetten voor iets waar'ie om geeft.
Je hebt de klassiekers Godzilla en Inspector Gadget nooit gezien? Ga je schamen!quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:06 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik ken 'm eigenlijk alleen van The Cable Guy (uit 1996)
Je kunt de Nederlandse hokjesgeest ook niet 123 overzetten naar de Amerikaanse politiek. Iemand die in Nederland "rechts" is, kan het nog wel eens voor 80% eens zijn met Obama, omdat hun "rechts" zijn voornamelijk gebaseerd is op immigratie en uitkeringen, maar het bijvoorbeeld eens zijn met Obama's belastingplan en hoe de ziektekosten geregeld moeten worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef Monolith het volgende:
De PvdD lijkt in ieder geval de enige die de standpunten van hun keuze heeft gespiegeld aan de eigen standpunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |