Voor D66 is Obama toch te conservatief imo (homohuwelijk, drugs etc.). Vandaar dat ik hem eerder bij het CDA in zou delen omdat die qua sociaal-economische standpunten ongeveer hetzelfde zijn maar wel conservatiever op immateriele zaken.quote:
Neuh, Obama is best wel conservatief voor Nederlandse opvattingen hoor, hij zal idd eerder tussen de VVD en de CDA zitten dan de D66, die toch echt wel wat te progressief zijn voor een gemiddelde Amerikaanse presidents kandidaat.quote:
Ook de VVD is veel te progressief, hoewel er wel wat subversieve conservatieve elementen te vinden zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef Semisane het volgende:
[..]
Neuh, Obama is best wel conservatief voor Nederlandse opvattingen hoor, hij zal idd eerder tussen de VVD en de CDA zitten dan de D66, die toch echt wel wat te progressief zijn voor een gemiddelde Amerikaanse presidents kandidaat.
Ik zie Sarah Palin nu op CNN...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Rumille het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat een presidentskandidaat niet op zich zelf stemde? Gewoon voor de lol?
Ik zou zeggen een rechtse Christenunie'ert.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef Hexagon het volgende:
Waar zouden we Obama eigenlijk kunnen plaatsen in Nederland?
Ik zou zeggen een linkse CDA'ert.
Obama had zelfs een ad waarin opgeroepen werd om vrij te nemen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:10 schreef Bananenman het volgende:
Volgens mij ligt de economie in Amerika echt op zijn gat trouwens vandaag, want wie gaat er nou naar zijn werk? Als het net als in Nederland een kwestie was van binnenlopen en een knopje indrukken (5 min werk) is het geen probleem, maar sommige mensen staan daar gerust 3 of 4 uur in de rij. Hoe zit dat eigenlijk Maartena? Veel mensen die thuisblijven?
Ze heeft gewoon op Obama gestemd die slet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
Lol, wat slaat Palin een onzin uit nu @ CNN.![]()
![]()
Zoiets van: Nee ik ga niet zeggen op wie ik heb gestemd, privacy is belangrijk enzo.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
![]()
Zoiets van: Nee ik ga niet zeggen op wie ik heb gestemd, privacy is belangrijk enzo.
die Japanse verslaggever "heeft u een boodschap voor de mensen in Japan"quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:20 schreef Toad het volgende:
![]()
Een historisch cultureel wantrouwen jegens de overheid op dat gebied waardoor er geen burgerlijke stand is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:16 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom is het eigenlijk zo dat je je eerst moet registreren om een stem uit te kunnen brengen? Zit het gemeentelijke bestand in the US zo slecht in elkaar dat ze geen stemkaarten of iets dergelijks kunnen versturen?
Of op Ralph Nader omdat ze denkt dat dat nadelig is voor de Democratenquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon op Obama gestemd die slet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |