abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:33:13 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62937017
quote:
Intelligence sources in the Middle East tell Fox News the following message has appeared on a prominent Al Qaeda website:

"Agents of the CIA, Place this report on the desk of your new president

'This time, the terrorists have prepared great events which we cannot even imagine. Yes, they have prepared them and the matter has been completed for a few weeks now. The only thing remaining is to press the button to proceed, wherever and whenever Usama(bin Ladin) decides. At that time, we will see that which will make us forget the blackness of September.
iig wat te doen voor Obama
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62937059
quote:
Intelligence sources in the Middle East tell Fox News the following message has appeared on a prominent Al Qaeda website
Nou, dat zal het nodige speurwerk hebben gekost.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:37:23 #103
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62937145
Ja hoor.... de zomer is voorbij in Southern California. Hele zomer geen regen, en uitgerekend vandaag komt het met bakken uit de hemel..... hopelijk blijven mensen niet thuis, en wordt er toch gestemd! Gelukkig heb ik al gestemd middels early voring vorige week.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:38:50 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_62937192
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef Re het volgende:

[..]

iig wat te doen voor Obama
Netjes Engels voor een Arabische terrorist. Gelukkig maar, wacht McCain spreekt geen woord Arabisch.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:39:45 #105
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_62937211
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef maartena het volgende:
Ja hoor.... de zomer is voorbij in Southern California. Hele zomer geen regen, en uitgerekend vandaag komt het met bakken uit de hemel..... hopelijk blijven mensen niet thuis, en wordt er toch gestemd! Gelukkig heb ik al gestemd middels early voring vorige week.
In California is het idee van de paraplu nog niet door gedrongen?
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:40:34 #106
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_62937228
Bill Ayers heeft ook gestemd, live op Fox News . In het zelfde kantoor als Obama, gelukkig kwamen ze elkaar niet tegen. Hij heeft niet gezegd op wie hij stemde.
I am a black hole shitting into the void
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:41:01 #107
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62937243
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef maartena het volgende:
Zijn die "early votes" al geteld en de resultaten bekend?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:41:17 #108
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62937253
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad, CNN zend het stemmen van Obama live uit, ik weet niet wat je in Amerika allemaal moet invullen als je gaat stemmen maar hij is op dit moment al een kwartier bezig.
Je stemt tevens op lokale en/of staats politici, zoals burgemeesters, rechters, treasurer, assemblymen, senators, representatives, etc..... en ook nog eens lokale referenda, hier meestal "propositions" genoemd. In totaal had ik 26 items op het stembiljet hier in California.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:42:20 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62937282
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:39 schreef Semisane het volgende:
In California is het idee van de paraplu nog niet door gedrongen?
Je probeert grappig te zijn. Regen heeft echter wel degelijk invloed op de opkomst bij het stemmen, dat heeft het in Nederland ook.
-
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:43:38 #110
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62937313
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:41 schreef Zero2Nine het volgende:
Zijn die "early votes" al geteld en de resultaten bekend?
Nee, die worden ook vandaag geteld.... dat mogen ze ook niet van te voren doen, om te voorkomen dat het stemgedrag op election day wordt beïnvloed.
-
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:53:12 #111
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_62937546
http://www.nu.nl/news/182(...)ag_bekent_kleur.html

"De coalitiepartners PvdA, CDA en ChristenUnie staan achter de Democratische kandidaat, alsmede oppositiepartijen SP, GroenLinks, D66 en de fractie Verdonk.

De VVD en SGP lieten tegenover NU.nl weten dat hun voorkeur uitgaat naar John McCain. De PVV spreekt geen voorkeur uit, voorman Geert Wilders zou op McCain stemmen. De Partij voor de Dieren duimt voor de onafhankelijke kandidaat Ralph Nader. "
-
pi_62937630
Jezus, net op CNN van die ontiegelijk lange rijen van mensen die willen stemmen. Het lijkt wel een of ander 3de wereldland op deze manier.
pi_62937676
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Nielsch het volgende:
Jezus, net op CNN van die ontiegelijk lange rijen van mensen die willen stemmen. Het lijkt wel een of ander 3de wereldland op deze manier.
Ja. Vind het ook vaag dat je je moet inschrijven om te mogen stemmen.
Hier krijg je gewoon een uitnodiging...
Make my day!
pi_62937774
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef maartena het volgende:

"De coalitiepartners PvdA, CDA en ChristenUnie staan achter de Democratische kandidaat, alsmede oppositiepartijen SP, GroenLinks, D66 en de fractie Verdonk.

De VVD en SGP lieten tegenover NU.nl weten dat hun voorkeur uitgaat naar John McCain. De PVV spreekt geen voorkeur uit, voorman Geert Wilders zou op McCain stemmen. De Partij voor de Dieren duimt voor de onafhankelijke kandidaat Ralph Nader. "
De PvdD lijkt in ieder geval de enige die de standpunten van hun keuze heeft gespiegeld aan de eigen standpunten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_62937776
Ha, op een channel van Fox hebben ze een live stream van een rij wachtenden en het schiet werkelijk voor geen METER op!
pi_62937782
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef maartena het volgende:

dinsdag 4 november 2008 @ 16:04:32 #117
8369 speknek
Another day another slay
pi_62937888
Grappig, gisteren op Dulles Airport, die boetiekjes gaan helemaal wild met Obama en McCain parafernalia. Nu in Florida, dus de tv staat aan, maar verkiezingen (en verkiezingprogramma's) zijn hier eigenlijk precies hetzelfde als in Nederland.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:05:31 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62937911
over het gehele land komen de verhalen over voting machine breakdown ...
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:09:02 #119
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62937996
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:00 schreef TheArt het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo raar hoor. McCain en Obama nemen standpunten in die in Nederland niemand inneemt en als nederlanders ze in zouden nemen radicaal zouden vinden. Zijn standpunt over drugs en the war on drugs zijn dezelfde als bijna elke nederlander dat heeft.

Ik vind het schokkender dat er zoveel andere zijn die obama/mccain stemmen en dat in een typisch nederlands links rechts terwijl het in de vs niet zo werkt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:11:56 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62938078
pi_62938100
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:05 schreef Re het volgende:
over het gehele land komen de verhalen over voting machine breakdown ...
Zijn er wel VN waarnemers te plaatse? Om te zien of het wel eerlijk gaat?
Vond dat 4 jaar geleden namelijk nogal dubieus.
Make my day!
pi_62938160
quote:

[..]

quote:
De VVD en SGP lieten tegenover NU.nl weten dat hun voorkeur uitgaat naar John McCain.
Kan iemand de VVD nog serieus nemen? Waarom uberhaupt het risico willen lopen dat Palin president wordt .
pi_62938185
quote:

[..]

Eigenlijk is het vreemd dat partijen als GroenLinks en SP ook niet achter Ralph Nader staan. Die heeft w.b.t. partij programma veel meer overeenkomsten dan Obama.
pi_62938260
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:12 schreef agter het volgende:

[..]

Zijn er wel VN waarnemers te plaatse? Om te zien of het wel eerlijk gaat?
Vond dat 4 jaar geleden namelijk nogal dubieus.
om nog maar te zwijgen over 8 jaar geleden.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_62938315
quote:
Alleen jammer dat er geen hol van klopt.
pi_62938334
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Kan iemand de VVD nog serieus nemen? Waarom uberhaupt het risico willen lopen dat Palin president wordt .
Valt mij ook ontzettend tegen van de VVD, toch mijn partij..
Zeer twijfelachtige beslissing..

Nu vind ik Hans van Baalen, die zich hierover al openlijk uitgesproken heeft, sowieso een eikel 1e klas maar ik had van wat andere (intellectuele) partijleden toch wel andere geluiden verwacht..
pi_62938357
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef Re het volgende:

Intelligence sources in the Middle East tell Fox News the following message has appeared on a prominent Al Qaeda website:

"Agents of the CIA, Place this report on the desk of your new president

'This time, the terrorists have prepared great events which we cannot even imagine. Yes, they have prepared them and the matter has been completed for a few weeks now. The only thing remaining is to press the button to proceed, wherever and whenever Usama(bin Ladin) decides. At that time, we will see that which will make us forget the blackness of September.

Fox doet nog een laatste poging om dmv angst kiezers in de armen van McCain te drijven. Fair and Balanced, dat spreekt voor zich.
Big dick.
pi_62938367
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 15:56 schreef Nielsch het volgende:
Dat is de enige reden waarom Republikeinen zo vaak winnen. Op het platteland en de buitenwijken hoef je niet zo lang te wachten maar in de steden mag je tot 10 uur gaan wachten.
pi_62938383
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

SP, GL en PvdA voor Obama slaat gezien hun standpunten ook nergens op.

Het blijft vreemd dat de VVD McCain graag als president ziet aangezien dit de partij in Nederland is die het dichtste bij de democraten staat.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:24:27 #130
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62938413
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:22 schreef Fokski het volgende:

[..]

Dat is de enige reden waarom Republikeinen zo vaak winnen. Op het platteland en de buitenwijken hoef je niet zo lang te wachten maar in de steden mag je tot 10 uur gaan wachten.
en volgens mij krijg je maar 2 uur vrij van je werkgever dus ik denk dat het nog erg druk wordt in de laatste uurtjes
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:25:36 #131
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_62938451
Wat is dat Fox toch voor een achterlijk media netwerk? Dat kun je toch helemaal niet serieus nemen als ze zo gekleurd nieuws verspreiden. Het is bijna propaganda.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_62938495
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
Wat is dat Fox toch voor een achterlijk media netwerk? Dat kun je toch helemaal niet serieus nemen als ze zo gekleurd nieuws verspreiden. Het is bijna propaganda.
Inderdaad. Het lijkt de publieke omroep wel.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:27:23 #133
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62938503
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het blijft vreemd dat de VVD McCain graag als president ziet aangezien dit de partij in Nederland is die het dichtste bij de democraten staat.
Of de VVD wil even "lekker rebels" tegen de stroom inzwemmen of ze hebben alleen de mening van Van Baalen gevraagt en die als VVD-mening opgeschreven
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:28:45 #134
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_62938546
quote:

[..]

Ach de meesten Nederlanders denken over Obama/McCain precies zoals ze over de Nederlandse politiek denken, in links/rechts termen, de politieke partijen spelen met hun keuze enkel in op die denkwijze, dat Obama voor Nederlandse begrippen gewoon conservatief is ontgaat de meesten hier.
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:30:36 #135
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_62938587
quote:

[..]

Ik vraag mij alleen af wat de vraagstelling was. als iedereen alleen naar de standpunten had gekeken was er een ander antwoord gekomen denk ik. zo zou ik ook Obama gezegd hebben terwijl Nader meer mijn ideeën verwoord. Alleen economisch gezien niet zo, verder wel over het algemeen. Maar Nader maakt toch geen kans en dan zou ik er alles aan doen om geen McCain/Palin erin te krijgen. Maar vraag me af of iedereen in de Kamer daar over nadenkt bij het geven van een antwoord.

McCain had 8 jaar geleden presidentskandidaat moeten zijn.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62938605
Ach, het doet er helemaal niet toe was we in NL denken. WIj hoeven niet te stemmen.
Vind het alleen wel riskant als politici nu al vooruit lopen of wie gaat winnen.
Stel dat McCain wint...en onze politici zetten allemaal in op Obama en verkondigen dat zo in de pers...ik vind dat niet slim.

Als de koning dood is, en je wilt "Lang leven de koning" roepen, moet je wel weten wie koning is.
Make my day!
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:34:39 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_62938685
Waar zouden we Obama eigenlijk kunnen plaatsen in Nederland?

Ik zou zeggen een linkse CDA'ert.
pi_62938773
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Here you go:

http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8211030&md5=df5d6ce71f91bf59f89b25a9ad5b247b

Na een minuut of 11 zie je Ellen Brands.
Wat een waardeloze vertaling weer. "Going rogue" vertalen als "gaan als een speer".
pi_62938839
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef Hexagon het volgende:

Een ietwat conservatie VVD'er.
pi_62938856
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:31 schreef agter het volgende:
Stel dat McCain wint...en onze politici zetten allemaal in op Obama en verkondigen dat zo in de pers...ik vind dat niet slim.

Als de koning dood is, en je wilt "Lang leven de koning" roepen, moet je wel weten wie koning is.
Alsof McCain één nacht wakker zou liggen van wat enkele Kamerleden in Nederland zeggen... Een vertegenwoordiger van het kabinet (zoals Bos die enkele maanden geleden een voorkeur voor Obama uitsprak) is wel wat anders...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_62938889
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:42 schreef marcodej het volgende:

[..]

Alsof McCain één nacht wakker zou liggen van wat enkele Kamerleden in Nederland zeggen... Een vertegenwoordiger van het kabinet (zoals Bos die enkele maanden geleden een voorkeur voor Obama uitsprak) is wel wat anders...
Het is sowieso niet interessant wat de kamerleden in NL zeggen. Zij hebben geen invloed.
Make my day!
pi_62938903
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 14:51 schreef Dos37 het volgende:
Waarom duurt dat stemmen zo lang
In de ene staat wordt er voor meer gestemd dan de ander. Sommige stembiljetten hebben een simpele "straight Democrat" of "straight Republican" vinkje waar je direct alle kandidaten pakt. Bij andere moet je elke kandidaat apart aanvinken. Andere stembiljetten hebben ook referenda, verkiezingen van officieren van justitie, districtschooldirecteurs, ect.
pi_62938916
Op wie zou Obama gestemd hebben?
pi_62938973
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:45 schreef Co_OL het volgende:
Op wie zou Obama gestemd hebben?
McCain, daar bestaat geen twijfel over.
---
pi_62939001
Is het al eens voorgekomen dat een presidentskandidaat niet op zich zelf stemde? Gewoon voor de lol?
pi_62939028
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:34 schreef Hexagon het volgende:

Vrij lastig om te zeggen. Op sommige punten is het meer een VVDer, op andere punten weer totaal niet.
pi_62939045
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Rumille het volgende:
Is het al eens voorgekomen dat een presidentskandidaat niet op zich zelf stemde? Gewoon voor de lol?
Alleen een president met extreem veel zelfvertrouwen, waarschijnlijk George W. Bush.
pi_62939058
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:49 schreef Bananenman het volgende:

Vrij lastig om te zeggen. Op sommige punten is het meer een VVDer, op andere punten weer totaal niet.
Eerder een rechtse D66-ert
pi_62939305
Vind het niet gek trouwens dat stemmen zo achterlijk lang duurt in sommige staten, in Michigan bijvoorbeeld stemt men ook meteen over medisch gebruik van marijuana en nog talloze onderwerpen.
pi_62939325
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:48 schreef Rumille het volgende:
al gore, die het verkeerde gaatje in zijn stemkaart prikte
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')