Obama een reclameproduct?quote:Obama is op dit moment een reclameproduct. Een zorgvuldig in elkaar gezet fenomeen. Maar wat is zijn ware aard? Waarom mag zijn scriptie, die hij bij Edward Saïd heeft geschreven, niet openbaar worden gemaakt?
Waarom maakt de Los Angeles Times het bandje niet openbaar waarin hij te zien is op een feestje van een radicale Palestijn? Waarom vertelt hij zelf niet wat op dat bandje te zien zou zijn?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:35 schreef Monidique het volgende:
Stilte voor de storm, nog twaalf uur.
Dat geldt voor elke presidentskandidaat, allemaal reclame/marketing producten alleen lijkt dit keer Obama succesvoller weg gezet te worden dan McCain.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:34 schreef schoelje het volgende:
Vorig deel: Amerikaanse Presidentsverkiezingen #62 Closing Arguments
[..]
Obama een reclameproduct?
Nee, gister teruggekomen.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, gister teruggekomen.
Wilde heeeeeel graag nog blijven voor de verkiezingen, maar NYC is nou niet bepaald de goedkoopste stad en ik moet vakantiedagen overhouden voor kerst en oud en nieuw (naar Canada.)
Maar ik heb de Halloweenparade in Greenwich Village mee mogen maken.
[ afbeelding ]
Geen idee wie die dude links is btw.
Heb je je ticket niet gehad?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]Vet! Mijn uitnodiging is zeker kwijtgeraakt bij de post?
Wel jammer dat je er net niet bij kunt zijn ja, maar ja.
Ik denk ook deze kaartquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:35 schreef AlanSmitheeJr het volgende:
Dit wordt het:
Misschien iets te optimistisch wat betreft MT en ND. Ik denk dat Obama 54 procent krijgt, 44 voor McCain. In IN komt Obama net wat te kort. GA en NC wint hij met een redelijke marge. FL en MO nipt.
quote:Chuck toont trots zijn felgele 'Firemen for Obama' shirt. "Ik sta hier al sinds acht uur, maar dat was het echt wel waard. Toch?" Chuck wordt beloond voor zijn geduld; hij is slechts meters verwijderd van het podium waarop Obama zijn toespraak zal houden. "Vroeger stemde ik net zoals mijn collega's Republikeins. Dit jaar zijn we allemaal overgestapt op Obama."
Meer dan een uur na de officiële starttijd is het dan zo ver. Door de vertraging worden de introducties kort gehouden, en enkele minuten na aankomst staat Obama al achter de microfoon. Chuck, een boom van een kerel, springt op en neer als een klein meisje.
quote:LOCATOR: SHOESMITH SCHOOL GYMNASIUM IN CHICAGO, IL
WHAT: OBAMA WILL CAST HIS BALLOT AT HIS LOCAL POLLING STATION APPROX 0810 EST ACCORDING TO MOST RECENT SCHEDULE.
quote:LOCATOR: WILMINGTON, DE
CBS is 5 net pool for Sen. Biden voting in Wilmington DE. The Biden campaign is allowing CBS to cable into the polling site. Approx 0800 EST
Klachten kunt u alleen schriftelijk en in drievoud indienen bij mijn secretarisquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:36 schreef pberends het volgende:
Wie heeft de OP zo verkracht trouwens?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:42 schreef schoelje het volgende:
[..]
Klachten kunt u alleen schriftelijk en in drievoud indienen bij mijn secretarisen voor leuke plaatjes zoek je zelf maar met google.
Althans, deel van een heel lang .doc bestand.quote:Op www.nos.nl/amerikakiest zijn de verkiezingen op een unieke manier te volgen. Niet alleen kunnen bezoekers de uitzendingen van Radio 1 en Nederland 1 live via internet zien, ook worden de beelden van de Amerikaanse nieuwszenders Fox en CBS live gestreamd (overigens alleen in Nederland te bekijken). De NOS site biedt de bezoekers op deze manier volop gelegenheid om het nieuws te volgen zoals ze zelf wensen.
Verder kunnen de bezoekers van de site de uitslagen per staat live volgen. De meest recente tussenstanden, en een actuele uitleg van de stand van zaken per staat, worden meteen zichtbaar gemaakt op een kaart van de Verenigde Staten.
Bij de verslaggeving van de verkiezingen wordt ook Twitter ingezet. In beide ‘kampen’ houden de NOS-verslaggevers het publiek op de hoogte van de actuele gebeurtenissen. Een verslaggever maakt op de verkiezingsdag in New York een roadtrip van Ground Zero naar Harlem, de 'zwarte hoofdstad van de VS', om daar de reacties te peilen.
He! Niet zo onpatriotisch he!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:47 schreef popolon het volgende:
Eindelijk voorbij, nog net even de laatste irritante campagnespotjes op tv meegepikt. Opdonderen met die verkiezingen.
Echt bizar slecht eigenlijk. Eigenlijk is de opkomst voor zo'n presidentsverkiezing niet zo extreem hoog (61% de vorige keer dacht ik, best laag dus ook gewoon) en dan nog staan er van die enorme lange rijen waar je soms 8 uur lang moet wachten. Als 80 tot 90% gaat stemmen wordt het helemaal een chaotische bende...quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef LouLou het volgende:
"Fired up and ready to go!"
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Best veel negersObama stemmers.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:51 schreef LouLou het volgende:
"Fired up and ready to go!"
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vond het lijken op dat belspelmeisje wat knock-out ging, bizarre tv.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:07 schreef febster het volgende:
Had iemand trouwens Nova gezien over de verkiezingen? Stond een journaliste bij het GOP HQ in Arizona, en die stond te trillen als een rietje, die stond de eerste keer voor de camera, zo zenuwachtig leek ze.
Volgens mij heb ik die gezien ja. Die hoefde maar iets van 6 zinnetjes te zeggen en vervolgens een reportage aan te kondingen toch? Duurde vrij lang.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:07 schreef febster het volgende:
Had iemand trouwens Nova gezien over de verkiezingen? Stond een journaliste bij het GOP HQ in Arizona, en die stond te trillen als een rietje, die stond de eerste keer voor de camera, zo zenuwachtig leek ze.
Goed he?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:07 schreef febster het volgende:
De hele nacht is waarschijnlijk niet nodig. Misschien al om 1 of om 2 uur zal uit de exit polls naar voren komen dat obama president is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik sla straks nog even Martini, wat olijven en een pizza in, duik na het avondeten nog even het bed in, om vervolgens de hele nacht wakker te blijven samen met mijn huisgenoot.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:07 schreef febster het volgende:
Here you go:quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:12 schreef superworm het volgende:
Nova terug te zien? Ben nu wel benieuwd
Ja ik zag het ook, ik kreeg bijna plaatsvervangende tranen in mijn ogenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Goed he?
Ik had echt zoiets: wat is dit?
Leek of ze elk moment kon omvallen.Heel bizar om zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |