Het duurt toch zeker tot een uurtje of 4 voordat de eerste betrouwbare polls uit de swingstates komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef schoelje het volgende:
[..]
De hele nacht is waarschijnlijk niet nodig. Misschien al om 1 of om 2 uur zal uit de exit polls naar voren komen dat obama president is.
Idd, je zag haar bijna letterlijk door de grond zakken... Was echt bizar. Leek wel of ze elke zin die ze moest zeggen een voor een via haar oortje binnen kreeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, ik kreeg bijna plaatsvervangende tranen in mijn ogen
Kan gebeuren, Rik Nieman (heet hij geloof ik) is het ook een keertje overkomen toen hij net begon en daar is het ook goed mee gekomen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef marcodej het volgende:
Idd, je zag haar bijna letterlijk door de grond zakken... Was echt bizar. Leek wel of ze elke zin die ze moest zeggen een voor een via haar oortje binnen kreeg.
Oh absoluut, maar kreeg gister gewoon plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef schoelje het volgende:
[..]
Kan gebeuren, Rik Nieman (heet hij geloof ik) is het ook een keertje overkomen toen hij net begon en daar is het ook goed mee gekomen.
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...quote:
Perfect!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had de NOS net gemaild met de vraag of de uitzendingen ook op internet te volgen zijn en dit kreeg ik als antwoord.
[..]
Althans, deel van een heel lang .doc bestand.
Ja dus, de TV uitzending is ook op internet te volgen.
Bron?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...
Alsof dan niet al laaaaang een bericht was uitgegaan door de Repub.?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...
quote:
SGP vs CU. Daar zit inderdaad weinig verschil tussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:46 schreef geenID het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, wat een verassing.Of is dit een hoax?
Inderdaad, CNN zend het stemmen van Obama live uit, ik weet niet wat je in Amerika allemaal moet invullen als je gaat stemmen maar hij is op dit moment al een kwartier bezig.quote:
Economisch gezien is de SGP wellicht wel de meest liberale partij van NL.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
SGP vs CU. Daar zit inderdaad weinig verschil tussen.
Je stemt ook meteen op rechters, sheriffs etc. Kan een hele lange lijst zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, CNN zend het stemmen van Obama live uit, ik weet niet wat je in Amerika allemaal moet invullen als je gaat stemmen maar hij is op dit moment al een kwartier bezig.
En de antwoorden zijn:quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Nielsch het volgende:
je moet vast eerst 35 vragen beantwoorden om vast te stellen dat je geen terrorist bent
Nou ja, ze zien liever dat de 'zwakkeren' afhankelijk zijn van de kerk dan van de overheid, maar dat maakt ze nog niet direct de meest economisch liberale partij. Zaken als de openingstijden van winkels hebben ook met het economische aspect van liberalisme te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:49 schreef geenID het volgende:
[..]
Economisch gezien is de SGP wellicht wel de meest liberale partij van NL.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:53 schreef Nielsch het volgende:
je moet vast eerst 35 vragen beantwoorden om vast te stellen dat je geen terrorist bent
Dit is geen hoax, dit is een wetenschappelijk feit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:46 schreef geenID het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, wat een verassing.Of is dit een hoax?
Dat is het probleem niet.quote:
Dit zijn Obama's 15 minutes of fame.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, CNN zend het stemmen van Obama live uit, ik weet niet wat je in Amerika allemaal moet invullen als je gaat stemmen maar hij is op dit moment al een kwartier bezig.
uit gewoontequote:Op dinsdag 4 november 2008 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom doet Nadar eigenlijk mee?
ik schat zon 142 stemmenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel stemmen Nader en Gonzalez van Obama nog wegsnoepen.
Het lijkt mij een sympathieke vent, maar in 2000 leverde hij wel een aanzienlijke bijdrage aan de overwinning van Bush op Gore.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom doet Nadar eigenlijk mee? Wat is het nut van zijn bijdrage daar hij volslagen kansloos is.
Hij is stiekem gewoon een Republikeinquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:08 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het lijkt mij een sympathieke vent, maar in 2000 leverde hij wel een aanzienlijke bijdrage aan de overwinning van Bush op Gore.
Doet het prima. In een kanaal verderop Fox hebben ze een verhitte rassendiscussie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef schoelje het volgende:
Ik weet niet of de link het bij jullie doet, maar The Clinton's cast their vote.
Ik heb alleen geen geluid.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef schoelje het volgende:
Ik weet niet of de link het bij jullie doet, maar The Clinton's cast their vote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |