Het duurt toch zeker tot een uurtje of 4 voordat de eerste betrouwbare polls uit de swingstates komen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef schoelje het volgende:
[..]
De hele nacht is waarschijnlijk niet nodig. Misschien al om 1 of om 2 uur zal uit de exit polls naar voren komen dat obama president is.
Idd, je zag haar bijna letterlijk door de grond zakken... Was echt bizar. Leek wel of ze elke zin die ze moest zeggen een voor een via haar oortje binnen kreeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, ik kreeg bijna plaatsvervangende tranen in mijn ogen
Kan gebeuren, Rik Nieman (heet hij geloof ik) is het ook een keertje overkomen toen hij net begon en daar is het ook goed mee gekomen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:16 schreef marcodej het volgende:
Idd, je zag haar bijna letterlijk door de grond zakken... Was echt bizar. Leek wel of ze elke zin die ze moest zeggen een voor een via haar oortje binnen kreeg.
Oh absoluut, maar kreeg gister gewoon plaatsvervangende schaamte...quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef schoelje het volgende:
[..]
Kan gebeuren, Rik Nieman (heet hij geloof ik) is het ook een keertje overkomen toen hij net begon en daar is het ook goed mee gekomen.
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...quote:
Perfect!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik had de NOS net gemaild met de vraag of de uitzendingen ook op internet te volgen zijn en dit kreeg ik als antwoord.
[..]
Althans, deel van een heel lang .doc bestand.
Ja dus, de TV uitzending is ook op internet te volgen.
Bron?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...
Alsof dan niet al laaaaang een bericht was uitgegaan door de Repub.?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er dus nog steeds mensen die denken dat dit echt is? Ze zullen Palin vast gebeld hebben, maar de grap is duidelijk 'verlengd' door er wat vragen en soundbites van Palin als antwoord tussen te plakken...
quote:
SGP vs CU. Daar zit inderdaad weinig verschil tussenquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:46 schreef geenID het volgende:
[ afbeelding ]
Wow, wat een verassing.Of is dit een hoax?
Inderdaad, CNN zend het stemmen van Obama live uit, ik weet niet wat je in Amerika allemaal moet invullen als je gaat stemmen maar hij is op dit moment al een kwartier bezig.quote:
Economisch gezien is de SGP wellicht wel de meest liberale partij van NL.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
SGP vs CU. Daar zit inderdaad weinig verschil tussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |