Cool! Vanavond op tv?quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne plaat ook
Ik word vandaag gefilmdVoor op de beursstand in Januari
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
En ik ga vandaag filmen (schoolproject).quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
Fijne plaat ook
Ik word vandaag gefilmdVoor op de beursstand in Januari
Dat vraag ik me dus ook af...quote:Op dinsdag 4 november 2008 10:37 schreef Sersjee het volgende:
Zei ie nou dat er geen mist is in Noord-Holland? Sinds wanneer woon ik dan niet meer in Noord-Holland?
Gelukkig nietquote:
Zo kort?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:02 schreef Frutsel het volgende:
wordt tijd dat Ekdom weer eens op fok langskomt... tis al 290 dagen geleden![]()
zie af en toe op zijn scherm wel is fok staan, hij logt dan waarschijnlijk niet inquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:02 schreef Frutsel het volgende:
wordt tijd dat Ekdom weer eens op fok langskomt... tis al 290 dagen geleden![]()
Net als Christian Walz.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alwééér Robyn. Zoals ik gisteravond zei: wordt wel vaak gedraaid ineens.
Sinds die foto uit Spanje, nog meer?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:23 schreef Feivel1 het volgende:
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar het lijkt wel alsof Ekdom een beetje aangekomen is.
zou kunnen, zeker alleen de FP dan?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie af en toe op zijn scherm wel is fok staan, hij logt dan waarschijnlijk niet in
Ik denk een klein beetjequote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Sinds die foto uit Spanje, nog meer?
Omroep Venray?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:33 schreef on_air het volgende:
STEMMEN!!!
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=234
Is mijn collega en medepresentator bij de radio.
What?quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:59 schreef Feivel1 het volgende:
Je-zus! De enigste keer dat ik Stenders Eetvermaak kan luisteren, komt Giel.
Neej...quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Moet zeggen da'k deze eigenlijk veul toffer vind...
Bram
Maar dat is een andere categorie.quote:Op dinsdag 4 november 2008 11:48 schreef Sersjee het volgende:
Moet zeggen da'k deze eigenlijk veul toffer vind...
Bram
Dat ook. En het is niet tv om het tv, maar verslaggeving.quote:
Heb ik dit.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Stenders is ziek en Giel vervangt hem.
Dat ging dus over Giel, niet over The Killersquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:23 schreef Piles het volgende:
Ik kom speciaal m'n bed uit voor Stenders, krijg je dit
Stenders is wel vaak ziek hequote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ben nu ook weer Giel ziekquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:44 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ach, dan is hij nog maar 7 uur op de radio geweest.
Mist zal toch ook langzaam verdwijnen als de temperatuur weer iets stijgt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:02 schreef Piles het volgende:
Heerlijk, dat actuele nieuws over de mist
Schiphol was net weer helemaal open met 2 banen
Jammer, ik vind het wel leuk om te zien als Schiphol beperkt open isquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mist zal toch ook langzaam verdwijnen als de temperatuur weer iets stijgt.
Als je je brood er niet mee verdient welquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het wel leuk om te zien als Schiphol beperkt open is![]()
Daarom dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met jingles zijn op zijn niets mis, maar zelfverheerlijking jingles wel
En als je niet op vakantie wil ookquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je je brood er niet mee verdient wel
Alsof ze er iets mee gaan doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
Giel, een beetje een bandje hun zendtijd naar de kloten helpen door de politie te bellen
Lachen toch juist sukkelquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:18 schreef Feivel1 het volgende:
Giel, een beetje een bandje hun zendtijd naar de kloten helpen door de politie te bellen
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jij stond toch altijd vooraan bij de nsb ?
Dat was ik al in elk KLB-topic over Giel tegengekomen, en al die posts kwamen van jou.quote:
Giel is de bom, ik was helemaal verrukt in mijn hartje toen ik hoorde dat hij kwamquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat was ik al in elk KLB-topic over Giel tegengekomen, en al die posts kwamen van jou.
Vandaar dat ik je bovenstaande reactie over "JUIST LACHEN TOCH?" ook maar even niet zo serieus neem.
Weet ik eigenlijk niet goed hoe dat zitquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is de regel zo dat je een merknaam mag zeggen op de radio zolang je er maar geen waardeoordeel aan verbindt. Nu heeft Giel al tig keer Ikea gezegd en mocht het kloppen wat ik denk dan zal ie nergens last van krijgen, maar ik hoop zo dat ik geen gelijk heb.
Giel de bomquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Giel is de bom, ik was helemaal verrukt in mijn hartje toen ik hoorde dat hij kwam
Maar Stenders is ook goed hoor
Volgens mij maakte hij toen gebruik van een aantal van zijn one-liners. "Ze pakken lekker beet" en "smijten lekker weg" meen ik mij te herinneren. Maar misschien dat je ook bij het teveel noemen van een merknaam een boete kunt krijgen. Dat is volgens mij met de Simpsons Movie actie gebeurd.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet goed hoe dat zit
Maar waarom werd Ekdom dan wel op het matje geroepen omdat ie een bedrijfsnaam te vaak had geroepen?
Tsja, ik vind 't sws vaak hypocriet hoe met het noemen van merknamen wordt omgegaan. En dan noemen ze er vaak nog 2 extraquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:19 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij is de regel zo dat je een merknaam mag zeggen op de radio zolang je er maar geen waardeoordeel aan verbindt. Nu heeft Giel al tig keer Ikea gezegd en mocht het kloppen wat ik denk dan zal ie nergens last van krijgen, maar ik hoop zo dat ik geen gelijk heb.
Daar lag de nadruk ook echt op 't (aanzetten tot) verkopen van het product (de film dus). Sws stelt het commissariaat de vraag of zo'n filmactie iets voor een muziekzender als 3FM. Daar hadden ze een goed puntquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij maakte hij toen gebruik van een aantal van zijn one-liners. "Ze pakken lekker beet" en "smijten lekker weg" meen ik mij te herinneren. Maar misschien dat je ook bij het teveel noemen van een merknaam een boete kunt krijgen. Dat is volgens mij met de Simpsons Movie actie gebeurd.
Denk je dat dit live is ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh lijkt wel dat je Stenders hoort lachen
Nee maar dacht wel vandaagquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk je dat dit live is ?
Zal me niets verbazen dat ooit 1 iemand dacht dat het goed was wanneer je extra namen noemt en dat iedereen dat vervolgens heeft overgenomen. Als het klopt dat het goed is wanneer je geen waardeoordeel geeft, dan maakt het natuurlijk helemaal niets uit of je er 1 of 3 noemt.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tsja, ik vind 't sws vaak hypocriet hoe met het noemen van merknamen wordt omgegaan. En dan noemen ze er vaak nog 2 extra. Nou, dat maakt 't dan 3 keer zo erg
. Nergens staat dat het noemen van merken dan wèl mag ofzo
.
Gezien de opmerking van stond vandaag in de telegraaf , moet slaan op gisteren , toen stond het namelijk wel in de telefaagquote:
Da's dus niet waar, want Duncan Huisman heeft in 2005 een WTCC-race gewonnen op Macau. Heel irritant zoiets.quote:Tom Coronel debuteert in de rally. Hij won onlangs in Japan als eerste Nederlander een race in het wereldkampioenschap toerwagens (WTCC).
Ja blijft toch wel grappig eigenlijkquote:
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:43 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME!
Mn hele site weer 'ns naar de kloten.
heb deze keer niet gezocht, wel gegokt... fout dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
Waarom is iedereen zo traag met zoeken
Maria Haukaas Storeng
heb het laten wijzigenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef Sersjee het volgende:
Het is droevig gesteld met de journalistiek in Nederland...
Hier valt het volgende te lezen:
[..]
Da's dus niet waar, want Duncan Huisman heeft in 2005 een WTCC-race gewonnen op Macau. Heel irritant zoiets.
Love rears its ugly head
Doe eens niet zo bijdehand.quote:
Dan weet je ook dat er duizenden manieren zijn om de fout te vinden en op te lossenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand.
Dat weet je zelf ook heel goed dat daar duizenden manieren voor zijn.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat er duizenden manieren zijn om de fout te vinden en op te lossen
Wat was de vraag dan? Zij is toch de winnares van de Noorse Idols die mee deed aan het songfestival?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
Waarom is iedereen zo traag met zoeken
Maria Haukaas Storeng
Welke Noorse zangeres heeft dezelfde geboortedatum als Kate uit Lostquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Zij is toch de winnares van de Noorse Idols die mee deed aan het songfestival?
Vage vraag want volgens mij kent niemand haar hier behalve Songfestival-freaks zoals ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke Noorse zangeres heeft dezelfde geboortedatum als Kate uit Lost
Het is ook de Google-quiz hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vage vraag want volgens mij kent niemand haar hier behalve Songfestival-freaks zoals ik
Aha nee ik ken het spelletje niet... overdag op het werk staat 3FM niet meer aan dus ik luister nauwelijks nog naar Stendersquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ook de Google-quiz hè
Je kent het spelletje niet blijkbaar
1 iemand hangt aan de lijn en kan gaan zoeken, en ondertussen mogen andere mensen bellen om te proberen de prijs af te pakken
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jahoor, ze staan nog op m'n harddisk.
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierlandquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stel je hebt een aantal aardige pics van chicks dan weet je ons te vinden. He?
Ga dan ook als het zonnetje flink schijnt en het lekker warm isquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierland.
Aah shitquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierland.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Krijg nou een tijdje de hik... Poging drie.
Ja die ja...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nickelback zeker? Tsja, dat is ook niet echt mijn muziek.
Volgens mij hadden ze ook voor de Spiderman-film een liedje gemaakt en die vind ik wel erg tof, maar de rest van hun liedjes spreekt mij wat minder aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die ja...
Ik heb over het algemeen niet zoveel tegen ze, ze hebben best aardige nummers, maar dat nieuwe nummer is echt een ramp
Zou ik niet precies meer weten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook voor de Spiderman-film een liedje gemaakt en die vind ik wel erg tof, maar de rest van hun liedjes spreekt mij wat minder aan.
Sirolf; http://www.llink.nl/uploads/RTEmagicC_leinelive-400.jpg.jpg is die van jou ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
H gevolgd door een O gevolgd door een I.
HOI
Bulan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, balen joh, welke van de twee broertjes?
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ennuh... waarom zie ik Paul Rabbering in een vaag kinderprogramma op tv?
Ik zapte erlangsquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bulan.
[..]
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles.Whehehe. Niet echt 'n kick dus..
quote:
Neuj. Da's ook weer zo.quote:20 minuten tijdens de C&S show is niet echt bijzonder toch?
Zal binnenkort wel weer een '3FM-actie' (quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gavin komt ook weer regelmatig voorbij opeens, of ligt dat aan mij
Dat is toch wel een van de meest overschatte artiesten van deze tijd, ik snap werkelijk waar niet wat mensen zo leuk vinden aan deze wannabe-rockerquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gavin komt ook weer regelmatig voorbij opeens, of ligt dat aan mij
Mja. Ik vind die versie ook niet echt bijzonder. Voegt weinig toe aan 't origineel, vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Noortje. het volgende:
Tolle megahit! Hoorde vandaag deze versie (met Jay-Z) voor het eerst en ik moet zeggen dat ik het het nummer nogal verpest vind hierdoor, maar gelukkig is dat maar een klein deel van het nummer. Zonde.
Ja vind ik ook, maar het is toch Coldplay, dus mij hoor je verder niet klagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik vind die versie ook niet echt bijzonder. Voegt weinig toe aan 't origineel, vind ik.
Beetje jammer dat die versie dan de MH is..
NOS ned 1 om 00:00 uur....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zap wat tussen nieuwszenders. Geen exacte planning die je kunt volgen
.
Dan ga je me vanavond niet veel tegenkomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ga je me vanavond niet veel tegenkomen
Ik twijfel nog, ga ik 1 van de 8 cl wedstrijden bekijken of Goldfinger (de beste James Bond filmquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
Ik ga vanavond es kijken of CNN en BBC nog wat leuks te melden hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
NOS ned 1 om 00:00 uur....
Ik weet nog niet of ik iets ga volgen vannacht, misschien rond 03:00 uur even radio luisteren...
Ik zal vroeg in bed liggen en erg vroeg eruit vermoed ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
NOS ned 1 om 00:00 uur....
Ik weet nog niet of ik iets ga volgen vannacht, misschien rond 03:00 uur even radio luisteren...
Dat is misschien wel beter. Ik denk alleen dat de NOS ook wel aardig wordt. (met die Blonde Eva Jinekquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond es kijken of CNN en BBC nog wat leuks te melden hebben.
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is misschien wel beter. Ik denk alleen dat de NOS ook wel aardig wordt. (met die Blonde Eva Jinek![]()
)
Moet morgen om 09:00 uur in Amsterdam zijn en moet een heel groot gedeelte A27 en A2 afrijden.... Dus ik moet het eigenlijk niet laat maken....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zal vroeg in bed liggen en erg vroeg eruit vermoed ik
Welke wedstrijd ga je kijken borisz, i kweet niet welke te kiezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef borisz het volgende:
We beginnen met de CL.
Daarna komen de verkiezingen wel weer.
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseillequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ga je kijken borisz, i kweet niet welke te kiezen
Hoe laat begint het ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Sirolf het volgende:
De webcamlink voor vanavond (tot 1 uur): http://www.omroep.nl/live/3fm_presidentnight.asx
Hoe dat wat ook van de trappen af liepquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseille.
gewoon 6.30 al vertrekkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet morgen om 09:00 uur in Amsterdam zijn en moet een heel groot gedeelte A27 en A2 afrijden.... Dus ik moet het eigenlijk niet laat maken....
Ja die inderdaad, Maar dan gaat de tv niet aan bij mij. Vaak alleen even tussen 18.00 en 20.00.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.
denk dat ik vannacht 1 van de nieuwszenders op zet, moet nog even blokken voor mijn examen donderdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, Maar dan gaat de tv niet aan bij mij. Vaak alleen even tussen 18.00 en 20.00.....
Commentaar van Evert ten Napel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseille.
Erg goeie presentatrice... heel wat beter als die irritante Marrokaanse die moeilijk uit haar woorden komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.
Die wedstrijd werd historisch door Evertquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ook nog wat zwemmen voetbal meepikken. Remember Evert ten Napel bij 't EK?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Commentaar van Evert ten Napel?
Oh. Toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Zou Giel ook luisteren vanavond, dan kan ie misschien zelf ook eens leren hoe je zowel goeie muziek kunt draaien als genoeg aandacht kunt besteden aan een happening zoals de Amerikaanse verkiezingen zonder dat het irritant wordt
Goeie uitzending
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.quote:
Heb ik ergens gezegd dat ik het niet goed vind dan?quote:
Dat heb je helaas goed gehoord....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.
Was druk aan het werk en hoorde die kansloze jingles van de Narcist voorbij komen
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trouwens, Sersjee, wat 'n pareltjes staan er op de Sun Giant EP. Wow, wat zijn ze verschrikkelijk mooi!!
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam miktequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.
Was druk aan het werk en hoorde die kansloze jingles van de Narcist voorbij komen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam mikte
Nee. Dat niet. Maar door de (weinige) reacties hier dacht ik dat ik niets bijzonders gemist had.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik het niet goed vind dan?
[..]
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam mikte
Wie is dat op de radio (van Baalen) ??quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Rot toch op Van Baalen... Obama heeft heel dat conservatieve Zuiden en midden niet eens nodig om president te worden
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet de moeite heb gedaan de radio naar 3FM te zetten tijdens de luchquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
2e kamerlid voor de VVD.... narcistische vent dus het zou een broer van Giel kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat op de radio (van Baalen) ??
Ik heb gemist wie hij is en wat hij doet...
Ik heb m'n wekker maar op 5:45 gezet, heb ik er ook geen last vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beelen - Baalen, zou zo kunnen minus de tiepfoutquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2e kamerlid voor de VVD.... narcistische vent dus het zou een broer van Giel kunnen zijn
ze verdienen allebei lekker in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beelen - Baalen, zou zo kunnen minus de tiepfout
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie Maricha op de webcam iets vertellen. Geen idee wat, maar het ziet er heel spannend uit
Dat sowiesoquote:
Ik vind hem nog steeds niet vervelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, ze kunnen ook niks anders draaien dan dat zeikerige kutnummer van Mraz.
Bij mij wel..quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet vervelen
Hmmm... vals en vaag. Zou het representatief moeten zijn voor 8 jaar Bush?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij wel..
Wat is dit nu ineens... Hoezo vals en vaag
vroeger... toen er nog muziek werd gemaaktquote:
en ik nog bier hadquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
vroeger... toen er nog muziek werd gemaakt
Zie ik dat nou goed dat de kaartjes daar minstens ¤165,- kosten? Dan kun je nog beter een retourtje Nederland boeken en naar de HMH gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
http://www.worldticketsho(...)0_the_killers_dublin
Mja, die ticket-doorverkopers heb je niet alleen in NL...quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Eentje gevonden op iebeej voor 60 euro...quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zie ik dat nou goed dat de kaartjes daar minstens ¤165,- kosten? Dan kun je nog beter een retourtje Nederland boeken en naar de HMH gaan.
belachelijk allemaal ja...quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:45 schreef Litton-Lane het volgende:![]()
Jij had toch kaartjes voor de HMHquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eentje gevonden op iebeej voor 60 euro...
Twijfel nog even... Misschien maar doen.
Zie edit.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Jij had toch kaartjes voor de HMH
Of mis ik iets?
Extra -> Opties -> tabblad 'Prestaties' -> Onder 'videoversnelling' de schuifbalk aanpassen van 'maximaal' naar 'gemiddeld' -> OK.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:57 schreef gerbenp het volgende:
Hoe maakten jullie nou screens in Windows Media Player, ik krijg het niet voor me kaar..
Ik moet meteen denken aan de South Park aflevering waarin er een stemming wordt gehouden over het wel of niet veranderen van de vlag. De tegenstanders van de verandering zijn niet zo blij met de steun van de KKK.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://www.dag.nl/1010939(...)Klan-kiest-Obama.htm
quote wij kiezen liever voor een neger dan een idioot
Voor die Dublin internet prijs zeker....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, juist
Ik heb nog een kaartje over
Nee, HMHquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor die Dublin internet prijs zeker....![]()
Ik denk dat ik die iebeej kaart ga kopen..
Thx, ff kijken of deze screen werkt:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Extra -> Opties -> tabblad 'Prestaties' -> Onder 'videoversnelling' de schuifbalk aanpassen van 'maximaal' naar 'gemiddeld' -> OK.
Dat zou wel heel gemeen zijn, omdat ik mn kaartjes ook niet zelf geregeld hebquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde voor een belachelijk hoge prijs zeker... Voor de hmh begreep ik wel
Morgen (heel) vroeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:10 schreef gerbenp het volgende:
Wel gezellig zo'n uitzending vind ik, ben benieuwd wie er gaat winnen.. Hoelaat zal de uitslag ongeveer bekend zijjn?
Dan lig ik nog te pitten denk ik, dus als ik wakker ben zie ik waarschijnlijk op TV: Obama / McCain winnaar!quote:
De man die hoogstwaarschijnlijk ook mijn stem gaat krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Aha, de man waar ik de eerstvolgende keer weer op ga stemmen: Alexander Pechtold![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan lig ik nog te pitten denk ik, dus als ik wakker ben zie ik waarschijnlijk op TV: Obama / McCain winnaar!
Zal weinig zin hebben , maar je doet maarquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Aha, de man waar ik de eerstvolgende keer weer op ga stemmen: Alexander Pechtold![]()
Hij is altijd wel lekker recht voor zijn raap, alleen jammer dat de rest van de partij niet zo isquote:
Jij volgt de peilingen? 16 zetels momenteel... vooral erg fijn omdat het een partij is die zijn idealen volgt en ondanks dat het een tijdje geleden de lachertjespartij was nu weer helemaal terug isquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal weinig zin hebben , maar je doet maar
Vond hem ergens op een ander fora, dus ik meteen maar plaatsen, ik heb al een leuke toepasselijke TT:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die rechter is niet helemaal in verhouding, maar wel goed gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |