Ja die ja...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nickelback zeker? Tsja, dat is ook niet echt mijn muziek.
Volgens mij hadden ze ook voor de Spiderman-film een liedje gemaakt en die vind ik wel erg tof, maar de rest van hun liedjes spreekt mij wat minder aan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die ja...
Ik heb over het algemeen niet zoveel tegen ze, ze hebben best aardige nummers, maar dat nieuwe nummer is echt een ramp
Zou ik niet precies meer weten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook voor de Spiderman-film een liedje gemaakt en die vind ik wel erg tof, maar de rest van hun liedjes spreekt mij wat minder aan.
Sirolf; http://www.llink.nl/uploads/RTEmagicC_leinelive-400.jpg.jpg is die van jou ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
H gevolgd door een O gevolgd door een I.
HOI
Bulan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, balen joh, welke van de twee broertjes?
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ennuh... waarom zie ik Paul Rabbering in een vaag kinderprogramma op tv?
Ik zapte erlangsquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bulan.
[..]
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles.Whehehe. Niet echt 'n kick dus..
quote:
Neuj. Da's ook weer zo.quote:20 minuten tijdens de C&S show is niet echt bijzonder toch?
Zal binnenkort wel weer een '3FM-actie' (quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gavin komt ook weer regelmatig voorbij opeens, of ligt dat aan mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |