Zou ik niet precies meer weten...quote:Op dinsdag 4 november 2008 16:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze ook voor de Spiderman-film een liedje gemaakt en die vind ik wel erg tof, maar de rest van hun liedjes spreekt mij wat minder aan.
Sirolf; http://www.llink.nl/uploads/RTEmagicC_leinelive-400.jpg.jpg is die van jou ?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:14 schreef borisz het volgende:
H gevolgd door een O gevolgd door een I.
HOI
Bulan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Bren, balen joh, welke van de twee broertjes?
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Ennuh... waarom zie ik Paul Rabbering in een vaag kinderprogramma op tv?
Ik zapte erlangsquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Bulan.
[..]
Waarom kijk jij naar een vaag kinderprogramma op tv?
quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:40 schreef DiedjeeJ het volgende:
Piles.Whehehe. Niet echt 'n kick dus..
quote:
Neuj. Da's ook weer zo.quote:20 minuten tijdens de C&S show is niet echt bijzonder toch?
Zal binnenkort wel weer een '3FM-actie' (quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gavin komt ook weer regelmatig voorbij opeens, of ligt dat aan mij
Dat is toch wel een van de meest overschatte artiesten van deze tijd, ik snap werkelijk waar niet wat mensen zo leuk vinden aan deze wannabe-rockerquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
Gavin komt ook weer regelmatig voorbij opeens, of ligt dat aan mij
Mja. Ik vind die versie ook niet echt bijzonder. Voegt weinig toe aan 't origineel, vind ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:04 schreef Noortje. het volgende:
Tolle megahit! Hoorde vandaag deze versie (met Jay-Z) voor het eerst en ik moet zeggen dat ik het het nummer nogal verpest vind hierdoor, maar gelukkig is dat maar een klein deel van het nummer. Zonde.
Ja vind ik ook, maar het is toch Coldplay, dus mij hoor je verder niet klagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Mja. Ik vind die versie ook niet echt bijzonder. Voegt weinig toe aan 't origineel, vind ik.
Beetje jammer dat die versie dan de MH is..
NOS ned 1 om 00:00 uur....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik zap wat tussen nieuwszenders. Geen exacte planning die je kunt volgen
.
Dan ga je me vanavond niet veel tegenkomenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan ga je me vanavond niet veel tegenkomen
Ik twijfel nog, ga ik 1 van de 8 cl wedstrijden bekijken of Goldfinger (de beste James Bond filmquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
.
Ik ga vanavond es kijken of CNN en BBC nog wat leuks te melden hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
NOS ned 1 om 00:00 uur....
Ik weet nog niet of ik iets ga volgen vannacht, misschien rond 03:00 uur even radio luisteren...
Ik zal vroeg in bed liggen en erg vroeg eruit vermoed ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
NOS ned 1 om 00:00 uur....
Ik weet nog niet of ik iets ga volgen vannacht, misschien rond 03:00 uur even radio luisteren...
Dat is misschien wel beter. Ik denk alleen dat de NOS ook wel aardig wordt. (met die Blonde Eva Jinekquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ga vanavond es kijken of CNN en BBC nog wat leuks te melden hebben.
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat is misschien wel beter. Ik denk alleen dat de NOS ook wel aardig wordt. (met die Blonde Eva Jinek![]()
)
Moet morgen om 09:00 uur in Amsterdam zijn en moet een heel groot gedeelte A27 en A2 afrijden.... Dus ik moet het eigenlijk niet laat maken....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zal vroeg in bed liggen en erg vroeg eruit vermoed ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |