Da's dus niet waar, want Duncan Huisman heeft in 2005 een WTCC-race gewonnen op Macau. Heel irritant zoiets.quote:Tom Coronel debuteert in de rally. Hij won onlangs in Japan als eerste Nederlander een race in het wereldkampioenschap toerwagens (WTCC).
Ja blijft toch wel grappig eigenlijkquote:
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:43 schreef Feivel1 het volgende:
GODVERDOMME!
Mn hele site weer 'ns naar de kloten.
heb deze keer niet gezocht, wel gegokt... fout dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
Waarom is iedereen zo traag met zoeken
Maria Haukaas Storeng
heb het laten wijzigenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:40 schreef Sersjee het volgende:
Het is droevig gesteld met de journalistiek in Nederland...
Hier valt het volgende te lezen:
[..]
Da's dus niet waar, want Duncan Huisman heeft in 2005 een WTCC-race gewonnen op Macau. Heel irritant zoiets.
Love rears its ugly head
Doe eens niet zo bijdehand.quote:
Dan weet je ook dat er duizenden manieren zijn om de fout te vinden en op te lossenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:53 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand.
Dat weet je zelf ook heel goed dat daar duizenden manieren voor zijn.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat er duizenden manieren zijn om de fout te vinden en op te lossen
Wat was de vraag dan? Zij is toch de winnares van de Noorse Idols die mee deed aan het songfestival?quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:49 schreef Piles het volgende:
Waarom is iedereen zo traag met zoeken
Maria Haukaas Storeng
Welke Noorse zangeres heeft dezelfde geboortedatum als Kate uit Lostquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat was de vraag dan? Zij is toch de winnares van de Noorse Idols die mee deed aan het songfestival?
Vage vraag want volgens mij kent niemand haar hier behalve Songfestival-freaks zoals ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Welke Noorse zangeres heeft dezelfde geboortedatum als Kate uit Lost
Het is ook de Google-quiz hèquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vage vraag want volgens mij kent niemand haar hier behalve Songfestival-freaks zoals ik
Aha nee ik ken het spelletje niet... overdag op het werk staat 3FM niet meer aan dus ik luister nauwelijks nog naar Stendersquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is ook de Google-quiz hè
Je kent het spelletje niet blijkbaar
1 iemand hangt aan de lijn en kan gaan zoeken, en ondertussen mogen andere mensen bellen om te proberen de prijs af te pakken
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jahoor, ze staan nog op m'n harddisk.
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierlandquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Stel je hebt een aantal aardige pics van chicks dan weet je ons te vinden. He?
Ga dan ook als het zonnetje flink schijnt en het lekker warm isquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierland.
Aah shitquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Helaas geen Stockholmtaferelen in Ierland.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:43 schreef Sersjee het volgende:
Krijg nou een tijdje de hik... Poging drie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |