Voor die Dublin internet prijs zeker....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, juist
Ik heb nog een kaartje over
Nee, HMHquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Voor die Dublin internet prijs zeker....![]()
Ik denk dat ik die iebeej kaart ga kopen..
Thx, ff kijken of deze screen werkt:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Extra -> Opties -> tabblad 'Prestaties' -> Onder 'videoversnelling' de schuifbalk aanpassen van 'maximaal' naar 'gemiddeld' -> OK.
Dat zou wel heel gemeen zijn, omdat ik mn kaartjes ook niet zelf geregeld hebquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoelde voor een belachelijk hoge prijs zeker... Voor de hmh begreep ik wel
Morgen (heel) vroeg.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:10 schreef gerbenp het volgende:
Wel gezellig zo'n uitzending vind ik, ben benieuwd wie er gaat winnen.. Hoelaat zal de uitslag ongeveer bekend zijjn?
Dan lig ik nog te pitten denk ik, dus als ik wakker ben zie ik waarschijnlijk op TV: Obama / McCain winnaar!quote:
De man die hoogstwaarschijnlijk ook mijn stem gaat krijgenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Aha, de man waar ik de eerstvolgende keer weer op ga stemmen: Alexander Pechtold![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:12 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan lig ik nog te pitten denk ik, dus als ik wakker ben zie ik waarschijnlijk op TV: Obama / McCain winnaar!
Zal weinig zin hebben , maar je doet maarquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Aha, de man waar ik de eerstvolgende keer weer op ga stemmen: Alexander Pechtold![]()
Hij is altijd wel lekker recht voor zijn raap, alleen jammer dat de rest van de partij niet zo isquote:
Jij volgt de peilingen? 16 zetels momenteel... vooral erg fijn omdat het een partij is die zijn idealen volgt en ondanks dat het een tijdje geleden de lachertjespartij was nu weer helemaal terug isquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal weinig zin hebben , maar je doet maar
Vond hem ergens op een ander fora, dus ik meteen maar plaatsen, ik heb al een leuke toepasselijke TT:quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die rechter is niet helemaal in verhouding, maar wel goed gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |