Welke wedstrijd ga je kijken borisz, i kweet niet welke te kiezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:48 schreef borisz het volgende:
We beginnen met de CL.
Daarna komen de verkiezingen wel weer.
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseillequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Welke wedstrijd ga je kijken borisz, i kweet niet welke te kiezen
Hoe laat begint het ?quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Sirolf het volgende:
De webcamlink voor vanavond (tot 1 uur): http://www.omroep.nl/live/3fm_presidentnight.asx
Hoe dat wat ook van de trappen af liepquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseille.
gewoon 6.30 al vertrekkenquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Moet morgen om 09:00 uur in Amsterdam zijn en moet een heel groot gedeelte A27 en A2 afrijden.... Dus ik moet het eigenlijk niet laat maken....
Ja die inderdaad, Maar dan gaat de tv niet aan bij mij. Vaak alleen even tussen 18.00 en 20.00.....quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.
denk dat ik vannacht 1 van de nieuwszenders op zet, moet nog even blokken voor mijn examen donderdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ja die inderdaad, Maar dan gaat de tv niet aan bij mij. Vaak alleen even tussen 18.00 en 20.00.....
Commentaar van Evert ten Napel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga 50 meter schoolslag kijken denk ik vanuit Marseille.
Erg goeie presentatrice... heel wat beter als die irritante Marrokaanse die moeilijk uit haar woorden komtquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, de nieuwe die de ochtendjournalen ook doet.
Die wedstrijd werd historisch door Evertquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, ook nog wat zwemmen voetbal meepikken. Remember Evert ten Napel bij 't EK?
Helaas niet.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Commentaar van Evert ten Napel?
Oh. Toch wel?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:15 schreef TheVulture het volgende:
Zou Giel ook luisteren vanavond, dan kan ie misschien zelf ook eens leren hoe je zowel goeie muziek kunt draaien als genoeg aandacht kunt besteden aan een happening zoals de Amerikaanse verkiezingen zonder dat het irritant wordt
Goeie uitzending
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.quote:
Heb ik ergens gezegd dat ik het niet goed vind dan?quote:
Dat heb je helaas goed gehoord....quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.
Was druk aan het werk en hoorde die kansloze jingles van de Narcist voorbij komen
Dat dacht ikquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Trouwens, Sersjee, wat 'n pareltjes staan er op de Sun Giant EP. Wow, wat zijn ze verschrikkelijk mooi!!
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam miktequote:Op dinsdag 4 november 2008 20:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu goed, zat Giel ook in de middag ineens vandaag.
Was druk aan het werk en hoorde die kansloze jingles van de Narcist voorbij komen
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam mikte
Nee. Dat niet. Maar door de (weinige) reacties hier dacht ik dat ik niets bijzonders gemist had.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb ik ergens gezegd dat ik het niet goed vind dan?
[..]
Die kansloze zelfbevlekking is echt TE tenenkrommend.... ik luister 's morgens ook gewoon niet meer omdat mijn buurvrouw vorige week klaagde dat ze bijna mijn wekkerradio op haar hoofd kreeg toen ik 'm uit het raam mikte
Wie is dat op de radio (van Baalen) ??quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:26 schreef TheVulture het volgende:
Rot toch op Van Baalen... Obama heeft heel dat conservatieve Zuiden en midden niet eens nodig om president te worden
[..]
Ben ik ff blij dat ik niet de moeite heb gedaan de radio naar 3FM te zetten tijdens de luchquote:Op dinsdag 4 november 2008 12:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Stenders is ziek en Giel vervangt hem.
2e kamerlid voor de VVD.... narcistische vent dus het zou een broer van Giel kunnen zijnquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wie is dat op de radio (van Baalen) ??
Ik heb gemist wie hij is en wat hij doet...
Ik heb m'n wekker maar op 5:45 gezet, heb ik er ook geen last vanquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Beelen - Baalen, zou zo kunnen minus de tiepfoutquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2e kamerlid voor de VVD.... narcistische vent dus het zou een broer van Giel kunnen zijn
ze verdienen allebei lekker in ieder gevalquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:29 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Beelen - Baalen, zou zo kunnen minus de tiepfout
Zo bedoel je?quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:30 schreef Marc63 het volgende:
Ik zie Maricha op de webcam iets vertellen. Geen idee wat, maar het ziet er heel spannend uit
Dat sowiesoquote:
Ik vind hem nog steeds niet vervelenquote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, ze kunnen ook niks anders draaien dan dat zeikerige kutnummer van Mraz.
Bij mij wel..quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds niet vervelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |