Regel bestond allang, en in simpele dingen als sport ben ik wél voorstander van "regels zijn regels". Blijf gewoon in de baan waar je hoort, 1 jaartje strenger controleren en iedereen is er aan gewend.quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie dat bedenkt en waarom.
Brilj*nte journ*listquote:
Voor de eerste en de tweede helftquote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
Waarom heeft die coke-snuiver 2 horloges aan?
Sommige lettrs doen het nioet meer net *ls de éénquote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef groenen het volgende:
Was dat zijn vader of moeder?![]()
Wat is er met je toetsenbord aan de hand tong?
Waarom niet? Op basis van de 'briljant wetenschappelijke' analyse van Gerritsen en De Jong?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:09 schreef rubbereend het volgende:
en zie je wel, Ireen had nooit gediskwalificeerd mogen worden
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom niet? Op basis van de 'briljant wetenschappelijke' analyse van Gerritsen en De Jong?
Er zal wel een hele kleine vertraging inzitten en door de snelheid sluipen er heel veel foutjes in.quote:Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef Dos37 het volgende:
Maar die ondertiteling raakt kant noch wal
Ik vind hem best sympathiek hier. Je merkt dat hij zich zit op te vreten bij sommige vragen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef marcodej het volgende:
Verhaal van Helder is al lang bekend toch? Beetje ouwe koeien.... Bovendien vind ik Helder niet echt sympathiek overkomen... Nahja, we zullen zien.
Nee, dat was de aankondiging van een onderdeel van het Sportjournaal van 22:30.quote:
Was het enige wat ik echt boeiend vond, de rest vond ik maar matig vandaag.quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef franklop het volgende:
Blindentribune item was wel goed!
Ik vind die Helder maar een eng figuur. Kwestie van tijd voordat zijn 'bom' barst blijkbaar. Zal binnen afzienbare tijd wel weer achter de tralies zitten.quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Helder, tsja niet echt een evenwichtig figuur...
En tsja, het talent wat hij in het voetballen en drummen heeft komt helaas niet zo naar voren in z'n retoriek tijdens interviews.
Maar ja, wel een intigrerend leven heeft hij (gehad), alleen wel een beetje tricky dat hij er af en toe van die quotes uitgooit als: 'sinds ik vrij ben heb ik nog geen dag niet gedronken' enzo.
Niet gezienquote:
Holland Sport gemist maar Kraaij gezien in het sportjournaal. Stond te schreeuwen langs de lijn als een randdebielquote:Op maandag 10 november 2008 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was de aankondiging van een onderdeel van het Sportjournaal van 22:30.
bij die tafelinterviews mis ik Matthijs wel een beetje, dan kan Wilfred toch in een wat andere rol kruipen, meer prikken. Matthijs houdt dan het intervriew wat meer gaande en Wilfred kon daarin scherper uit de hoek komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef Remzz het volgende:
Jammer van dat gesprek met Mueller had meer in gezeten.
Daarnaast is Hans Kraay jr. mosterd na de maaltijd nadat hij de afgelopen week in zo'n beetje elk sportmedium voorbij is gekomen. Die bokser is ook al eens geportretteerd door Studio Sport. Verder komt er nog een gewichthefster die al eens geweest is volgens mij...quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
Ja, Sven Kramer en Heiden, die zijn nog niet genoeg voorbij gekomen. Misschien kunnen Jan of Theo Bos ook nog even langskomen, dan Wennenmars en Jacco Verhaegen nog en het clubje is weer compleet.
Ik mis nog een paar hockey-meisjes.quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
Ja, Sven Kramer en Heiden, die zijn nog niet genoeg voorbij gekomen. Misschien kunnen Jan of Theo Bos ook nog even langskomen, dan Wennenmars en Jacco Verhaegen nog en het clubje is weer compleet.
Ja, eens kijken of we het zover kunnen laten komen om hem aan die uitspraak te houden.quote:
Volgens mij heeft Holland Sport zelf ook al eerder aandacht aan die Innocent besteed.quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef maril het volgende:
Ik heb die bokser al eens bij Studio sport gezien.
Zo op de radio komt het nog wel gemeend over, maar met zijn kop erbij is het weer een vrachtlading vol bullshit.quote:Op maandag 17 november 2008 21:20 schreef Dos37 het volgende:
Hans Kraaij weet het heerlijk te overdrijven
Ik wilde een tvp ik vond/vind het niet erg , ik ben blij met HSquote:Op maandag 17 november 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Holland Sport zelf ook al eerder aandacht aan die Innocent besteed.
Dat is al bekend hoor en staat al gewoon op teletekst.quote:Op maandag 24 november 2008 16:25 schreef franklop het volgende:
Volgens bronnen schijnt Theo Bos vanavond in Holland Sport bekend te maken dat hij voor de weg gaat kiezen in plaats van de baan...
wordt vervolgt
quote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al bekend hoor en staat al gewoon op teletekst.
toen ik t plaatste nog nietquote:Op maandag 24 november 2008 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is al bekend hoor en staat al gewoon op teletekst.
hij zei dat t op teletekst stond en daar stond t nog niet;) maar genoeg offtopic!quote:Op maandag 24 november 2008 19:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_voor_de_weg__.html
Kijk ff naar de tijd van plaatsen
Goed zo pfaf. Ze worden echt voorspelbaar.quote:Op maandag 17 november 2008 10:43 schreef pfaf het volgende:
Misschien kunnen Jan of Theo Bos ook nog even langskomen,
iddquote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef golfer het volgende:
Yvonne van Vlerken moet zich binnenkort gaan scheren. Baardgroei, maar verder natuurlijk geen testosterongebruik hoor.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef golfer het volgende:
Yvonne van Vlerken moet zich binnenkort gaan scheren. Baardgroei, maar verder natuurlijk geen testosterongebruik hoor.
Dat is wel in tegenspraak. Testosteron gebruik zou juist een lage stem opleveren.quote:Op maandag 24 november 2008 22:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
idd+ die stem van haar
![]()
Damn, net een kind van 5...
Die stem is juist naar de andere kant uitgevallenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel in tegenspraak. Testosteron gebruik zou juist een lage stem opleveren.![]()
Z'n pa was dan ook beterquote:
Meisjes begrijp ik wel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik snap jongens niet die vrijwillig hockeyen
Iemand zei 200 dat is ook ergquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker die quiz. Hoe kunnen de Boertjes nou 129 interlands hebben gespeeld in totaal? Frank had er al 112. Ronald 67. Holland Sport zit er dus 50 naast.
Hij zat er dichterbij dan degene die 150 zeiquote:
Piet is pas de tweede cultkeeper?quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Buffon was geen cult keeper dat was Hiquita
Prima aantal als je het niet precies weet. Iedereen weet dat Frank er ruim 100 heeft en dat Ronald toch ook lange tijd voor Oranje heeft gespeeld. Ik zou zelf ook voor 190 ofzo zijn gegaan.quote:
Ze zullen wel een rouwband dragen !quote:Op maandag 8 december 2008 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij gaat beelden van z'n held, Sampras, bekijken
quote:Op maandag 8 december 2008 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zullen wel een rouwband dragen !
Dat is de vriendin van Bonjaskyquote:
WIlfried blijft ook steeds op hetzelfde doorgaan, alleen dan steeds in een andere vorm geformuleerd/voorgelegdquote:Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verbeek zit wel erg defensief aan tafel, komt niet heel goed uit de verf hier
Viel me ook wel op.quote:Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verbeek zit wel erg defensief aan tafel, komt niet heel goed uit de verf hier
Was al weken geleden aangekondigd dat ie deze uitzending er zou zijn, dus hij moest wel.quote:
Weken geleden ging het al slecht met Feijenoordquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Was al weken geleden aangekondigd dat ie deze uitzending er zou zijn, dus hij moest wel.
Dat was een geintje toch?quote:Op maandag 8 december 2008 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Wilfried kan niet rekenen trouwens..
4 van de 5 is nóg erger dan 8 van de 10
De laatste tijd steeds minder, inderdaad.quote:
Ja, dat zei hij. Net zo al hij plotseling zich realiseerde dat het dus wel al een olympische sport is.quote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
In 2002 de spelen van Sapporo
Hoorde ik dat nou goed?
Gebeurd ze wel vaker dat er in de kwis een fout zit.quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Berto het volgende:
Zat alleen weer een foutje in de kwis volgens mij.
De vraag was toch welke club Rinus Michels als laatste heeft getrained. Antwoord was FC Koln in 1983. Echter Michels is na het EK in '88 nog een half jaar trainer van Leverkusen geweest.
Niet alleen Ron Jans:quote:
Alleen maar leuke gasten.quote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet alleen Ron Jans:
Het Grote Jaaroverzicht met Epke Zonderland, Michael Boogerd, Kenneth Perez, Minke Booij, Ron Jans en Sebastiaan Langeveld.
Ik neem het op, want: Wintergastenquote:
Ja jammer dat het gelijkertijdisquote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want: Wintergasten
quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Dos37 het volgende:
kijken wat oons Kenneth allemaal te melden heeft
Arshavin is gewoon een geweldenaar.quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Stomme Arshavin
Maar je bent wel welkom bij Arsenal.
Twente is ook helemaal niet boeiend.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente is ook helemaal niet boeiend.
Onbetaalbaarquote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo die blik van Perez bij de opmerking van Jans!!
Qua uiterlijk zeker!quote:
Ik had het ook over het uiterlijkquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zeker!
Qua sport (waar het hier toch over gaat) mag ze haar veters nog niet vast maken
Ik denk het niet, zomaar 10 spelers die ik beter/belangrijker voor een team vind:quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk eigelyk wel dat hij in de top-10 zit
* Dos37 doet meequote:
quote:
FAIL !!quote:
Niet eens in de Top 20. Of misschien net...quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk eigelyk wel dat hij in de top-10 zit
Vond er weinig aan iig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Bruce117 het volgende:
Geen baggeruitzending, maar ook niets spectaculairs
Tsja, dat nieuwe wielrennen slaat ook nergens op.quote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef TheArt het volgende:
Michael is erg zuur en lult op dit moment uit zijn nek puur omdat hij zich aangesproken voelt.
Het begin was leuk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
Intussen ook bekeken.
Zwakke uitzending.
Na "Kinderen dansen op het ijs"quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een special over Rintje Ritsma
Begint nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een special over Rintje Ritsma
Wat had je verwacht dan?quote:
Een reet.quote:
Sex drugs and rock 'n' rollquote:
quote:16 februari - Special Real Madrid
Holland Sport opent de tweede seizoenshelft met een special over Real Madrid. Vanuit de tuin van Royston Drenthe spreekt Wilfried de Jong met vier Nederlandse spelers in Madrileense dienst over hun Spaanse avonturen. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder vertellen over hun waarheid geworden jongensdroom: spelen in een uitverkocht Bernabéu. Klaas-Jan Huntelaar beschouwt zijn stroeve start als spits bij de Koninklijke. En Royston Drenthe praat over de moeilijke situatie waarin hij zich momenteel bij de club bevindt. Ook heeft Wilfried een ontmoeting met erevoorzitter en clubicoon Alfredo di Stéfano, die uitlegt wat de Nederlandse spelers moeten doen om te slagen bij de club.
Top !quote:
ik hoop het wel maar vindt maar eens de juiste persoon daarvoorquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top !
Krijgt Wilfried nog een sidekick dit seizoen ?
quote:Royston Drenthe heeft de laatste drie
duels van Real Madrid op eigen verzoek
laten schieten.De druk is hem teveel
geworden,zo stelt coach Juande Ramos.
De 21-jarige Nederlander zou,sinds hij
op 25 januari in het duel met Deportivo
La Coruña door de Madrileense fans werd
uitgefloten,kampen met faalangst.
Coach Juando Ramos toont begrip voor de
oud-Feyenoorder."Hij is een jonge vent
en heeft alle steun nodig van de mensen
die met hem werken."Drenthe had zelf in
de media de supporters al opgeroepen om
hem te steunen."Ik wil niet het gevoel
hebben dat ik uit speel als ik thuis
voetbal."
Die is altijd leukquote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef The_Verve het volgende:
Henk Spaan lijkt me eigenlijk wel geschikt.
Gelukkig wel dat andere programma van Wilfried doet me zeer aan de ogenquote:
Blijkbaar zit het toch wel in het programma, want het Sportjournaal had er een voorstukje van.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
De promo was vorige week ook al in Madrid, dus ik denk dat het al eerder is opgenomen.
Klopt !quote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop het wel maar vindt maar eens de juiste persoon daarvoor
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:50 schreef Xenomaniac het volgende:
"Met dat team van Beenhakker had zelfs de terreinknecht de Europacup 1 gewonnen."
© J. Cruijff.
De enige dissonant is die kakkerlak.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:48 schreef HocBarr het volgende:
Tot nu toe leuke uitzending.
quote:Op maandag 16 februari 2009 20:50 schreef Xenomaniac het volgende:
"Met dat team van Beenhakker had zelfs de terreinknecht de Europacup 1 gewonnen."
© J. Cruijff.
En wij maar denken, wat is dat toch voor oude man?quote:Op maandag 16 februari 2009 20:58 schreef tong80 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfredo_Di_St%C3%A9fano
Eén van de beste ooit
Sorry je hebt gelijkquote:Op maandag 16 februari 2009 21:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
En wij maar denken, wat is dat toch voor oude man?
En Di Stefano heeft gelijk, maar Drenthe is nog veel eigenwijzer en zal het niet doen en strijkt lekker z'n centjes op zonder te voetballen.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij moet zijn haar knippen en oorbel uitdoen.
Wat een bullshit je haar en oorbel hebben geen effect op je prestaties.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En Di Stefano heeft gelijk, maar Drenthe is nog veel eigenwijzer en zal het niet doen en strijkt lekker z'n centjes op zonder te voetballen.
Wel op de manier dat mensen naar je gaan kijken. Je komt op de een of andere manier negatiever over.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat een bullshit je haar en oorbel hebben geen effect op je prestaties.
Wel op je imago en bij een club als Real is imago bijna net zo belangrijk als je voetbalprestaties..quote:Op maandag 16 februari 2009 21:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat een bullshit je haar en oorbel hebben geen effect op je prestaties.
Sorry hoor, maar in dit gesprek vind ik hem redelijk, respectvol en leergierig overkomen. Het kan natuurlijk een act zijn, maar ik heb altijd m'n twijfels gehad over de verhalen van Foppe.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En Di Stefano heeft gelijk, maar Drenthe is nog veel eigenwijzer en zal het niet doen en strijkt lekker z'n centjes op zonder te voetballen.
Ik zag een documentaire met hem en met Jordie Hoogstrate.quote:Op maandag 16 februari 2009 21:06 schreef ASroma het volgende:
nah je moet het hem wel toegeven, hij geeft aan een probleem/moeite en deinst er niet voor terug dit om nationale televisie duidelijk te maken. Misschien is het een slap excuus voor zijn prestaties, al zijn zijn prestaties helemaal niet slecht zoals iedereen elkaar na praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |