Meisjes begrijp ik wel.quote:Op maandag 1 december 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ik snap jongens niet die vrijwillig hockeyen
Iemand zei 200 dat is ook ergquote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef Ambrosius het volgende:
Lekker die quiz. Hoe kunnen de Boertjes nou 129 interlands hebben gespeeld in totaal? Frank had er al 112. Ronald 67. Holland Sport zit er dus 50 naast.
Hij zat er dichterbij dan degene die 150 zeiquote:
Piet is pas de tweede cultkeeper?quote:Op maandag 1 december 2008 21:23 schreef tong80 het volgende:
Buffon was geen cult keeper dat was Hiquita
Prima aantal als je het niet precies weet. Iedereen weet dat Frank er ruim 100 heeft en dat Ronald toch ook lange tijd voor Oranje heeft gespeeld. Ik zou zelf ook voor 190 ofzo zijn gegaan.quote:
Ze zullen wel een rouwband dragen !quote:Op maandag 8 december 2008 19:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij gaat beelden van z'n held, Sampras, bekijken
quote:Op maandag 8 december 2008 19:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zullen wel een rouwband dragen !
Dat is de vriendin van Bonjaskyquote:
WIlfried blijft ook steeds op hetzelfde doorgaan, alleen dan steeds in een andere vorm geformuleerd/voorgelegdquote:Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verbeek zit wel erg defensief aan tafel, komt niet heel goed uit de verf hier
Viel me ook wel op.quote:Op maandag 8 december 2008 21:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Verbeek zit wel erg defensief aan tafel, komt niet heel goed uit de verf hier
Was al weken geleden aangekondigd dat ie deze uitzending er zou zijn, dus hij moest wel.quote:
Weken geleden ging het al slecht met Feijenoordquote:Op maandag 8 december 2008 22:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Was al weken geleden aangekondigd dat ie deze uitzending er zou zijn, dus hij moest wel.
Dat was een geintje toch?quote:Op maandag 8 december 2008 21:55 schreef Marcoss het volgende:
Wilfried kan niet rekenen trouwens..
4 van de 5 is nóg erger dan 8 van de 10
De laatste tijd steeds minder, inderdaad.quote:
Ja, dat zei hij. Net zo al hij plotseling zich realiseerde dat het dus wel al een olympische sport is.quote:Op maandag 15 december 2008 21:05 schreef Bruce117 het volgende:
In 2002 de spelen van Sapporo
Hoorde ik dat nou goed?
Gebeurd ze wel vaker dat er in de kwis een fout zit.quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Berto het volgende:
Zat alleen weer een foutje in de kwis volgens mij.
De vraag was toch welke club Rinus Michels als laatste heeft getrained. Antwoord was FC Koln in 1983. Echter Michels is na het EK in '88 nog een half jaar trainer van Leverkusen geweest.
Niet alleen Ron Jans:quote:
Alleen maar leuke gasten.quote:Op maandag 22 december 2008 16:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet alleen Ron Jans:
Het Grote Jaaroverzicht met Epke Zonderland, Michael Boogerd, Kenneth Perez, Minke Booij, Ron Jans en Sebastiaan Langeveld.
Ik neem het op, want: Wintergastenquote:
Ja jammer dat het gelijkertijdisquote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik neem het op, want: Wintergasten
quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Dos37 het volgende:
kijken wat oons Kenneth allemaal te melden heeft
Arshavin is gewoon een geweldenaar.quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Stomme Arshavin
Maar je bent wel welkom bij Arsenal.
Twente is ook helemaal niet boeiend.quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Twente is ook helemaal niet boeiend.
Onbetaalbaarquote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Zo die blik van Perez bij de opmerking van Jans!!
Qua uiterlijk zeker!quote:
Ik had het ook over het uiterlijkquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zeker!
Qua sport (waar het hier toch over gaat) mag ze haar veters nog niet vast maken
Ik denk het niet, zomaar 10 spelers die ik beter/belangrijker voor een team vind:quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Robinhoo het volgende:
Ik denk eigelyk wel dat hij in de top-10 zit
* Dos37 doet meequote:
quote:
FAIL !!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |