Vond er weinig aan iig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Bruce117 het volgende:
Geen baggeruitzending, maar ook niets spectaculairs
Tsja, dat nieuwe wielrennen slaat ook nergens op.quote:Op maandag 22 december 2008 21:29 schreef TheArt het volgende:
Michael is erg zuur en lult op dit moment uit zijn nek puur omdat hij zich aangesproken voelt.
Het begin was leuk.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef golfer het volgende:
Intussen ook bekeken.
Zwakke uitzending.
Na "Kinderen dansen op het ijs"quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een special over Rintje Ritsma
Begint nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:08 schreef tong80 het volgende:
Vanavond een special over Rintje Ritsma
Wat had je verwacht dan?quote:
Een reet.quote:
Sex drugs and rock 'n' rollquote:
quote:16 februari - Special Real Madrid
Holland Sport opent de tweede seizoenshelft met een special over Real Madrid. Vanuit de tuin van Royston Drenthe spreekt Wilfried de Jong met vier Nederlandse spelers in Madrileense dienst over hun Spaanse avonturen. Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder vertellen over hun waarheid geworden jongensdroom: spelen in een uitverkocht Bernabéu. Klaas-Jan Huntelaar beschouwt zijn stroeve start als spits bij de Koninklijke. En Royston Drenthe praat over de moeilijke situatie waarin hij zich momenteel bij de club bevindt. Ook heeft Wilfried een ontmoeting met erevoorzitter en clubicoon Alfredo di Stéfano, die uitlegt wat de Nederlandse spelers moeten doen om te slagen bij de club.
Top !quote:
ik hoop het wel maar vindt maar eens de juiste persoon daarvoorquote:Op zondag 15 februari 2009 17:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Top !
Krijgt Wilfried nog een sidekick dit seizoen ?
quote:Royston Drenthe heeft de laatste drie
duels van Real Madrid op eigen verzoek
laten schieten.De druk is hem teveel
geworden,zo stelt coach Juande Ramos.
De 21-jarige Nederlander zou,sinds hij
op 25 januari in het duel met Deportivo
La Coruña door de Madrileense fans werd
uitgefloten,kampen met faalangst.
Coach Juando Ramos toont begrip voor de
oud-Feyenoorder."Hij is een jonge vent
en heeft alle steun nodig van de mensen
die met hem werken."Drenthe had zelf in
de media de supporters al opgeroepen om
hem te steunen."Ik wil niet het gevoel
hebben dat ik uit speel als ik thuis
voetbal."
Die is altijd leukquote:Op maandag 16 februari 2009 00:46 schreef The_Verve het volgende:
Henk Spaan lijkt me eigenlijk wel geschikt.
Gelukkig wel dat andere programma van Wilfried doet me zeer aan de ogenquote:
Blijkbaar zit het toch wel in het programma, want het Sportjournaal had er een voorstukje van.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
De promo was vorige week ook al in Madrid, dus ik denk dat het al eerder is opgenomen.
Klopt !quote:Op maandag 16 februari 2009 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop het wel maar vindt maar eens de juiste persoon daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |