Regel bestond allang, en in simpele dingen als sport ben ik wél voorstander van "regels zijn regels". Blijf gewoon in de baan waar je hoort, 1 jaartje strenger controleren en iedereen is er aan gewend.quote:Op maandag 3 november 2008 20:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort dingen altijd af wie dat bedenkt en waarom.
Brilj*nte journ*listquote:
Voor de eerste en de tweede helftquote:Op maandag 3 november 2008 21:11 schreef golfer het volgende:
Waarom heeft die coke-snuiver 2 horloges aan?
Sommige lettrs doen het nioet meer net *ls de éénquote:Op maandag 3 november 2008 21:26 schreef groenen het volgende:
Was dat zijn vader of moeder?![]()
Wat is er met je toetsenbord aan de hand tong?
Waarom niet? Op basis van de 'briljant wetenschappelijke' analyse van Gerritsen en De Jong?quote:Op dinsdag 4 november 2008 01:09 schreef rubbereend het volgende:
en zie je wel, Ireen had nooit gediskwalificeerd mogen worden
jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom niet? Op basis van de 'briljant wetenschappelijke' analyse van Gerritsen en De Jong?
Er zal wel een hele kleine vertraging inzitten en door de snelheid sluipen er heel veel foutjes in.quote:Op maandag 10 november 2008 20:51 schreef Dos37 het volgende:
Maar die ondertiteling raakt kant noch wal
Ik vind hem best sympathiek hier. Je merkt dat hij zich zit op te vreten bij sommige vragen.quote:Op maandag 10 november 2008 17:14 schreef marcodej het volgende:
Verhaal van Helder is al lang bekend toch? Beetje ouwe koeien.... Bovendien vind ik Helder niet echt sympathiek overkomen... Nahja, we zullen zien.
Nee, dat was de aankondiging van een onderdeel van het Sportjournaal van 22:30.quote:
Was het enige wat ik echt boeiend vond, de rest vond ik maar matig vandaag.quote:Op maandag 10 november 2008 22:18 schreef franklop het volgende:
Blindentribune item was wel goed!
Ik vind die Helder maar een eng figuur. Kwestie van tijd voordat zijn 'bom' barst blijkbaar. Zal binnen afzienbare tijd wel weer achter de tralies zitten.quote:Op maandag 10 november 2008 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Helder, tsja niet echt een evenwichtig figuur...
En tsja, het talent wat hij in het voetballen en drummen heeft komt helaas niet zo naar voren in z'n retoriek tijdens interviews.
Maar ja, wel een intigrerend leven heeft hij (gehad), alleen wel een beetje tricky dat hij er af en toe van die quotes uitgooit als: 'sinds ik vrij ben heb ik nog geen dag niet gedronken' enzo.
Niet gezienquote:
Holland Sport gemist maar Kraaij gezien in het sportjournaal. Stond te schreeuwen langs de lijn als een randdebielquote:Op maandag 10 november 2008 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, dat was de aankondiging van een onderdeel van het Sportjournaal van 22:30.
bij die tafelinterviews mis ik Matthijs wel een beetje, dan kan Wilfred toch in een wat andere rol kruipen, meer prikken. Matthijs houdt dan het intervriew wat meer gaande en Wilfred kon daarin scherper uit de hoek komenquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:51 schreef Remzz het volgende:
Jammer van dat gesprek met Mueller had meer in gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |