Ey een HZ-genoot...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:23 schreef Mascleta het volgende:
Ik zit in vlissingen voor school, maar met OV en ben laat bij, ik kan hem op zijn vroegst morgen halen met de auto.
Goed verstoppen was toch het devies?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, het is wat dat betreft ook wel lekker in een uithoek van Vlissingen.
Ik werd getiptquote:
Naar Groningen brengenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat ken ik wel ja. Wat moet ik doen als ik m gepakt heb?
Als je 'm in Goes brengt met het OV kan ik 'm daar wel halen denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 08:55 schreef Mascleta het volgende:
met me slaperige kop vergeten de auto te pakken, maar misschien pak ik zo na schooltijd de bus die kant op, alleen moet ik dan naar Goes met bus+trein met zo'n groot ding in me hand, zal de nodige aandacht trekken, eens kijken of ik ergens een tasje kan regelen
Oeh, straks kom ik iemand van jullie tegen met de Fokstok!.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je 'm in Goes brengt met het OV kan ik 'm daar wel halen denk ik
Ja, maar das engquote:Op donderdag 27 november 2008 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, straks kom ik iemand van jullie tegen met de Fokstok!.
Dat ben ik hier op Fok! al een tijdje niet meerquote:Op donderdag 27 november 2008 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer zo anoniem.
Ok, ik ga er vanmiddag even met een vriend van me om denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 15:27 schreef Mascleta het volgende:
Nee, ik had de bus gemist en geen zin om uur te wachten dus heb de trein naar huis gepakt, morgen moet ik met auto in Koudekerke zijn, dan haal ik hem wel op als hij er nog ligt.
Al enig idee waar ie dan heen gaatquote:Op donderdag 27 november 2008 15:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ok, ik ga er vanmiddag even met een vriend van me om denk ik
Ik denk wel in de buurt aangezien ik geen zin heb om naar Enschede te gaan voor een fok stokquote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Al enig idee waar ie dan heen gaat
welke plaats kom je dan uitquote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef Mascleta het volgende:
hmmm... even kijken of ik morgen de moed heb om een uurtje om te rijden van school naar huis, wie weet gaat die morgen weer richting het oosten
Stelletje klootzakkenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu niet meer. Blumchen en ik hebben hem zojuist verplaatst, Bloemsj zal met de photo's komen
.
Ame jij.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Stelletje klootzakkenVanaf Middelburg naar Vlissingen achterop de scooter om half 5 door de vrieskou om een fokstok die waarschijnlijk net een halfuur eerder is weggehaald
Hehehequote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Stelletje klootzakkenVanaf Middelburg naar Vlissingen achterop de scooter om half 5 door de vrieskou om een fokstok die waarschijnlijk net een halfuur eerder is weggehaald
Niet meer nodigquote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef Mascleta het volgende:
Ik woon in Goes en ik zit in Vlissingen op school. en vanaf school ben ik zeg maar binnen een minuut op de snelweg, maar voor Westkapelle moet ik nog 2x30 minuten rijden vanaf Vlissingen.
Oh, en excusesquote:Op donderdag 27 november 2008 23:48 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om dat ding weer een keertje in Zeeuws-Vlaanderen te krijgenquote:
Whaah Menno, wat goed!quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:21 schreef Menn0 het volgende:
Yupyup, gevonden he
[knip]
Veel plezier met zoeken en sjouwen :p
Inderdaad,zou leuk zijn als ie alle uithoeken hier bezoektquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben om dat ding weer een keertje in Zeeuws-Vlaanderen te krijgen![]()
En daarna komt 'Nummer Één' zeker? Wie brengt hem daarheenquote:'Het plaatsnaambordje van Boerenhol is volgens de ANWB het meest gestolen plaatsnaambord van Nederland'
Ik zou zowat een dag vrijnemen, hem ophalen en naar Rodeschool toebrengen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:36 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Inderdaad,zou leuk zijn als ie alle uithoeken hier bezoekt
[..]
En daarna komt 'Nummer Één' zeker? Wie brengt hem daarheen
Aldus Google:quote:Op vrijdag 28 november 2008 04:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou zowat een dag vrijnemen, hem ophalen en naar Rodeschool toebrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |