Staalquote:Op zondag 16 november 2008 10:52 schreef Mikkie het volgende:
15 kilo? Zit er een onzichtbaar aambeeld aan ofzo?.
Geloof me, je maakt een goede beslissing, dat merk je welquote:Op zondag 16 november 2008 12:17 schreef Crazy-M het volgende:
heb een mountainbike, dus dat wordt niet met de fiets dan
dan maar met de auto vanmiddag
Daar zijn geen borden die de buurtschappen aangeven. Bij Boarnsterhim bedoel je Suderomquote:Op zondag 16 november 2008 15:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind het wel grappig dat deze stok ook al in Westerend heeft gelegen
Wie brengt hem naar Noordeind/Noordeinde? Er liggen dergelijke plaatsen in de gemeentes: Leeuwarden,
Of Zuideind/Zuideinde/Zuiderend in: Boarnsterhim
92 km is nog een best eindquote:Op maandag 17 november 2008 16:54 schreef swarmahoer het volgende:
dit is al redelijk in de buurt toch
ik zal een zondag is kijken of ik bij kom van mijn kater, en OF ik dan tijd heb om naar zeeland te rijdenquote:
Vijftien euro benzine voor (retour) 185km? Damn jij rijdt zuinigquote:Op maandag 17 november 2008 16:59 schreef swarmahoer het volgende:
15 euro benzine kosten, 2 uurtjes van je avond
wat let je
1:15quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef swarmahoer het volgende:
als je 1 op 15 rijd ongeveer.. leek me niet zo heel spectaculair?
Wat voor auto rijd je dan?quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1:15Daar kan ik alleen maar van dromen! Dat heb ik met deze auto nog nooit gehaald. 1:14 wel met een hele tank lang alleen maar snelweg, maar anders scoor ik eigenlijk nooit beter dan 1:12
.
ik heb die stok al vaker in mn handen gehad dan t aantal maanden dat jij lid bent dus ga zelf die stok eens halen daarna mag je verder praten/beschuldigenquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Nou mensen, praten over het verbruikt van je auto doe je maar ergens anders.
een paar voorbeelden:
www.autoweek.nl/forum/index.php
www.autoweetjes.com/Auto-Forums-pagina.html
forum.fnl.nl/forumdisplay.php?f=43
auto.startkabel.nl/forum/
www.cartuningforum.com
En nu hup ! ... ga stok zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb die stok al vaker in mn handen gehad dan t aantal maanden dat jij lid bent dus ga zelf die stok eens halen daarna mag je verder praten/beschuldigenik beschuldig niemand. en ben je een beetje chagrijnig? ... mare ik heb de stok geplaatst. (had je kunnen weten) en ik denk niet dat ik hem zelf weer op mag gaan halen he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Mijn Twingo is maybe niet zo spectaculair, maar rijdt lekker 1:19quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
1:15Daar kan ik alleen maar van dromen! Dat heb ik met deze auto nog nooit gehaald. 1:14 wel met een hele tank lang alleen maar snelweg, maar anders scoor ik eigenlijk nooit beter dan 1:12
.
Ga lekker met je belerende toontje even ergens anders de betweter uithangen. Prima als je tegen offtopic bent (terecht, ook), maar dan kan op een andere toon dan de huidige.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:31 schreef MartijnIV2008 het volgende:
Nou mensen, praten over het verbruikt van je auto doe je maar ergens anders.
een paar voorbeelden:
www.autoweek.nl/forum/index.php
www.autoweetjes.com/Auto-Forums-pagina.html
forum.fnl.nl/forumdisplay.php?f=43
auto.startkabel.nl/forum/
www.cartuningforum.com
En nu hup ! ... ga stok zoeken.
Mijn Almera is ook niet spectaculair, maar rijdt 1:12quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Maruna het volgende:
[..]
Mijn Twingo is maybe niet zo spectaculair, maar rijdt lekker 1:19
Hij moet volgens mij nog een beetje inkomen, de arme jongen heeft tenslotte pas 45 posts.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ga lekker met je belerende toontje even ergens anders de betweter uithangen. Prima als je tegen offtopic bent (terecht, ook), maar dan kan op een andere toon dan de huidige.
Kijk, en daarvoor is nou de PI uitgevondenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef MartijnIV2008 het volgende:
hmm, het was een grapje .... misschien moet ik voortaan een paar smiley's inzetten.
dat maakt het wat duidelijker. maar iedereen neemt tegenwoordig alles zo negatief op .
nou je het zegt... die PI maakt het wel serieus zeg...quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Kijk, en daarvoor is nou de PI uitgevonden![]()
Met een [ afbeelding ] in plaats van een [ afbeelding ] was het al heel anders overgekomen
ik misschien ee nzondag tijd (ligt aa nde katerquote:Op woensdag 19 november 2008 10:53 schreef Maruna het volgende:
maar met alle gein te buiten, wie gaat die stok nu halen?
en en en en en ?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:40 schreef nils7 het volgende:
Ik ga m vrijdag halen.... weet al een mooie plek om m te droppen
Vrijdag is nog niet voorbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |