Heb geen PM gehadquote:Op zondag 2 november 2008 13:57 schreef _Mike_ het volgende:
- Doe normaal, lees je pm nog eens drie keer -
Rustig maarquote:
Er valt zeker niks meer te trollen, stumpert.quote:Op zondag 2 november 2008 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Zeer geflatteerde tussenstand. Maar goed congrats Feyenoorders.
I'm out.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Wat de neuk...quote:Op zondag 2 november 2008 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Joden lopen altijd weg
0-4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan je niks beter verzinnenquote:Op zondag 2 november 2008 14:03 schreef J.Herrer het volgende:
Wijnaldum zal binnenkort wel voor een duppie worden verpatst en vervangen worden door een 40+'er
Kun je wel leuk zwaaien, maar kijk eens in je inbox bij 25 October 2008 11u48.quote:
Sukkelquote:Op zondag 2 november 2008 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Joden lopen altijd weg
0-4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goh ze winnen ook een keer, en daar komen ze weer met die debiele grote bekken van zequote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wordt er gezongen in het stadion
quote:
Aan het einde winnen ze weer de bekerquote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Fans krijgen meteen grote smoel daar![]()
Wie herinnert ze dat ze alsnog slechts 13e staan in hun jubileumjaar?
Kutvolkquote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef dronkeykong het volgende:
Wel grappig dat je het legioen nu wel hoort
Achja, het Legioen hoor je tenminste nogquote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef dronkeykong het volgende:
Wel grappig dat je het legioen nu wel hoort
Hoho, dat mag je hier niet zeggen hoor, kijk maar uit voor een editquote:Op zondag 2 november 2008 14:04 schreef Hertog_Martin het volgende:
Fans krijgen meteen grote smoel daar![]()
Wie herinnert ze dat ze alsnog slechts 13e staan in hun jubileumjaar?
Zeker gisteren niet goed geluisterdquote:Op zondag 2 november 2008 14:05 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Achja, het Legioen hoor je tenminste nog
Toen veegde hij Makaay ook letterlijk de vloer aan, droeftoeterquote:Op zondag 2 november 2008 14:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nu maar zeuren over jorien, maar wel heel trots zijn als je weer eens een PM van 'm hebt gehad
Selectief gehoor heet dat. Hebben wel meerdere kakkerlakjes last van.quote:Op zondag 2 november 2008 14:06 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Zeker gisteren niet goed geluisterd
Wat een dooie diender...maar goed volgende week weer crisis.
Die joden staan slechts gedeeld bovenaan...quote:
Valt me nog mee dat "Helemaal niets in Amsterdam" nog niet ingezet isquote:Op zondag 2 november 2008 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
JAAAAA FEYENOORD STAAT VOOR AMSTERDAM ARE YOU WATCHING?????????????????
Jouw hap reacties zijn leuker hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Jappe90 het volgende:
Lachwekkend, die reacties van die ajax supporters hier
Gut gut, hebben we een weekend geen lachstuip.quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
AMSTERDAM ZIEN JULLIE DIT???????? JAAAAAAA
Wat enorm treurigquote:
Mooi zo! Altijd blijven lachenquote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef Jappe90 het volgende:
Lachwekkend, die reacties van die ajax supporters hier
Mwah, Roda doet wat het elk jaar doet: de rode loper uit leggen wanneer Feyenoord op bezoek komt. Gelukkig doet Roda tegen psv wel altijd zijn best.quote:Op zondag 2 november 2008 14:07 schreef DeTolk het volgende:
Feyenoord heeft het licht gezien?
Whehehe, en Bosz krijgt een nieuw contract "Zoals u vandaag heeft gezien, er is helemaal niets mis met ons beleid"quote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Kut![]()
Vanavond dus hele avond Studio Feyenoord om deze overwinning eens goed te belichten
Hugo zal het wel over Sparta-Feyenoord gaan hebbenquote:Op zondag 2 november 2008 14:08 schreef xFriendx het volgende:
Kut![]()
Vanavond dus hele avond Studio Feyenoord om deze overwinning eens goed te belichten
Je zal maar Manu heten en voor ManC zijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Die Ajax figuren hier zijn altijd wel gefrustreerd
Ja dat zal vanavond idd wel bekend wordenquote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, en Bosz krijgt een nieuw contract "Zoals u vandaag heeft gezien, er is helemaal niets mis met ons beleid"
Mag dat tegenwoordig niet meer, blij zijn met een winstpartij nadat we sinds februari geen uitwedstrijd meer hebben gewonnen? Droeftoeter...quote:Op zondag 2 november 2008 14:06 schreef patrickt37 het volgende:
Lachewekkend om te zien hoe blij die kakkerlakken zijn met een gewonnen wedstrijd tegen een onthutsend zwak Roda.
Ja, ik snap het alleen niet. Ajax heeft toch gewonnen gister, of komt dat op de 2e plaats?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Is eenmalig, volgende ronde staan ze weer met lege handenquote:
Surequote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat (semi)-getroll hier. Volg gewoon de wedstrijd en reageer normaal.
Nee wij zijn niet zoals jullie.quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het alleen niet. Ajax heeft toch gewonnen gister, of komt dat op de 2e plaats?
Gefrustreerd waarover?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Droeftoeter??quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig niet meer, blij zijn met een winstpartij nadat we sinds februari geen uitwedstrijd meer hebben gewonnen? Droeftoeter...
quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?
Inderdaad. Echt inhoudelijk valt er weinig te melden over de wedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat moeten we zeggen over de wedstrijden.
Zeker weten, die doen er beter aan om thuis te blijvenquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
6/11 Feyenoord 19:30 CSKA Moskva
CSKA is nu kansloos, of niet jorien?
Ach ik gun het jullie van harte. Volgend jaar moet natuurlijk wel de klassieker op het programma blijven staanquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daarom stel ik ook die vraag
Omdat we 2e staan en Feyenoord ergens onderinquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien hoe er altijd 1 van de 2 degradatiekandidaten in dit soort wedstrijden boven zichzelf stijgt.
Ja, eigenlijk vind ik iemand zwakzinnig of mongool noemen heel grappig. Maar het meest hilarische is nog wel dat Feyenoorders mogen afbranden in hun eigen vak.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?
Moet dat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Droeftoeter?? Kan je zelf niets beter verzinnen?
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt inhoudelijk valt er weinig te melden over de wedstrijd.
En we hebben een ontopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef denthemen het volgende:
al die reacties hier, van Ajax en feyenoord kant, wat sneu! Goeie overwinning dit
Doek dan het forum maar opquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.
Niet iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Wat een sneue Ajacieden allemaal hier zeg.
Niet generaliseren svp...quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Jij was toch weg?quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.
Volgens mij wordt dat lied al meer dan 20 jaar gezongen in De Kuip hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh,dat moet een jood zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is eenmalig, volgende ronde staan ze weer met lege handen![]()
En met 1 overwinning degraderen staat ook zo lullig
quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als Ajax 17e zou staan zal je er natuurlijk geen Feyenoorder over horenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
het komt van beide kanten(jorien,dk etc) en mensen als mike moet je niet onder ajacieden rekenenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
En we hebben een offtopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Bij deze sluit ik jou uit van mijn postquote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren
Tarvajarviquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij deze sluit ik jou uit van mijn post.
Hij speelt teveel nintendo die kalequote:Op zondag 2 november 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed gedaan van Wiinaldum, aldus Van halst
quote:Op zondag 2 november 2008 14:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
het komt van beide kanten(jorien,dk etc) en mensen als mike moet je niet onder ajacieden rekenen
het enige dat ik jou zie doen is trollen en tijdens wedstrijden van Ajax , ook thuis wedstrijden, de held uit hangen. De Ajacieden die wel gewoon normaal willen doen staan steeds voor lul door jou en andere. En aan feyenoord kant heb je mensen als DK en jorienquote:
En nog iemand met een Feyenoord petje daarquote:Op zondag 2 november 2008 14:32 schreef _Mike_ het volgende:
Het Kasteel.
Was het Willem?quote:Op zondag 2 november 2008 14:32 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En nog iemand met een Feyenoord petje daar
Hahaha, plaats hier even posts tijdens wedstrijden van Ajax. Ik zit nooit thuis pik, thuis wedstrijden altijd in de Arena en uit in de kroeg. (Op Villa uit na)quote:Op zondag 2 november 2008 14:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
het enige dat ik jou zie doen is trollen en tijdens wedstrijden van Ajax , ook thuis wedstrijden, de held uit hangen. De Ajacieden die wel gewoon normaal willen doen staan steeds voor lul door jou en andere. En aan feyenoord kant heb je mensen als DK en jorien
quote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahaha, plaats hier even posts tijdens wedstrijden van Ajax. Ik zit nooit thuis pik, thuis wedstrijden altijd in de Arena en uit in de kroeg. (Op Villa uit na)
Tuurlijk. Lees je pm van 25 oktober, die kreeg je niet voor niks.quote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hahaha, plaats hier even posts tijdens wedstrijden van Ajax. Ik zit nooit thuis pik, thuis wedstrijden altijd in de Arena en uit in de kroeg. (Op Villa uit na)
quote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef De_kromme het volgende:
Wat een gezeik hier, laten we gewoon over voetbal praten
Nu begrijp ik hetquote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een trieste Ajacieden lopen hier rond zeg. Feyenoord wint voor de 2e keer dit seizoen en dat is een hele oplichting.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk. Lees je pm van 25 oktober, die kreeg je niet voor niks.
Vooral zo door blijven gaan, dan kijken we wat een FA vindt van jouw ge-wel-dig-e bijdrages hier.
Nerd, met je Marco van Basten.quote:Op zondag 2 november 2008 14:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vooral dit livetopic zoooo serieus nemen
Als ik zou willen trollen deed ik het wel in het Feyenoord topic.
Kut newbquote:Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
Nerd, met je Marco van Basten.![]()
Komop NEC, hoewel we weten dat ze nooit scoren in de 1e helft.
Ojeej Denthemen posts iets wat hij niet eens onderbouwd het doet mij erg pijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:53 schreef Fortitudo het volgende:
goed dat die _Mike_ een keer wordt aangepakt. krijg de indruk dat niet alleen ik schijtziek van zn gedrag wordt.
hij onderbouwd???quote:Op zondag 2 november 2008 14:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ojeej Denthemen posts iets wat hij niet eens onderbouwd het doet mij erg pijn![]()
Ga er niet eens meer op in.
Go Sparta
Hij zit toch ook nog op schoolquote:Op zondag 2 november 2008 14:59 schreef De_kromme het volgende:
[..]
hij onderbouwd???
Ga terug naar school joh, klein kind
Ik blijf me keer op keer verbazen. Zo spelen met alle respect Bridji, Overtoom, Breukers en in mindere mate Looms en De Vries.quote:
Het is echt huilen met de pet op vandaag ja. Maarja, we hebben gister al een schitterende wedstrijd gezien. We mogen dus niet klagenquote:
Eigenlijk gek dat ze maar 4 kanalen hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef _Mike_ het volgende:
Oh Heracles is op Eredivisie live 3 ik vond het al vreemd dat het niet uitgezonden zou worden.
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?quote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een trieste Ajacieden lopen hier rond zeg. Feyenoord wint voor de 2e keer dit seizoen en dat is een hele opluchting. Als we daar vervolgens blij om zijn en de supporters gaan zingen, wordt ons ineens verweten dat we te blij zijn.Grow up.
Tijdens Ajax - NEC werd er ook over Rotterdammers gezongen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?
Heb er momenteel maar 2 via de satellietquote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ze maar 4 kanalen hebben.
quote:
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?
En dat is in mijn ogen ook gewoon triest, hoe slecht feyenoord op dat moment ook stondquote:Op zondag 2 november 2008 15:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijdens Ajax - NEC werd er ook over Rotterdammers gezongen.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat is in mijn ogen ook gewoon triest, hoe slecht feyenoord op dat moment ook stond
Jawohl. Sehr schnell bitte.quote:Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef Blawh het volgende:
Bridji raus bitte.
Na de 2-1 van Sparta pas.quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.
Correct, maar dat maakt voor het verhaal niets uit toch?quote:
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.
Chill out dude.quote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
Waar blijft die fantopic dan?
Dat zeer zeker. Ik hoor ook continu bij wedstrijden van Feyenoord: "wie niet springt is een jood". Slaat nergens op.quote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.
Je kan je sowieso beter met je eigen ploeg bezig houden, maar supporters van Feyenoord op het moment al helemaal.
Niet alleen bij Feyenoord, maar ja, boeien wat andere clubs zingen. Als ze daar nou lol in hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Ik hoor ook continu bij wedstrijden van Feyenoord: "wie niet springt is een jood". Slaat nergens op.
Alsof Ajacieden dat zouden doen als ze zo laag stonden. Dan hebben ze nog een grote bek onder het mom van: "ja maar wij zijn vaker kampioen geworden" ofzo.quote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.
Doen ze ook, dus lul niet zo.quote:Je kan je sowieso beter met je eigen ploeg bezig houden, maar supporters van Feyenoord op het moment al helemaal.
Als Ajacieden dat zouden doen zijn het ook een stel trieste sjonnies. Ik ben geen Ajacied, dus ik zal ze tegen die tijd net zo goed uitlachen. Als je zo'n baggerseizoen draait als nu, moet je geen grote waffel opzetten tegen je meerderen, want dan zet je jezelf alleen maar voor lul.quote:Op zondag 2 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Alsof Ajacieden dat zouden doen als ze zo laag stonden. Dan hebben ze nog een grote bek onder het mom van: "ja maar wij zijn vaker kampioen geworden" ofzo.Overigens vind ik het ook triest hoor, als er spreekkoren over Ajax waren (volgens mij waren die er niet eens).
Wat heb jij precies voor foto als avatar? Ziet er grappig uitquote:Op zondag 2 november 2008 15:49 schreef Egamer het volgende:
Zit er nog een doelpunt aan te komen bij Volendam - Graafschap?
Als je het doet, moet je het goed doen dacht iequote:Op zondag 2 november 2008 15:52 schreef waterreus23 het volgende:
Zozo, Boussaboun scoort weer eens een keer
Bergkamp & Jol bij Jaap Stam wedstrijdquote:Op zondag 2 november 2008 15:51 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat heb jij precies voor foto als avatar? Ziet er grappig uit
Zijn dat niet Dick Jol en Bergkamp ofzo met 't afscheid van Jaap Stam?quote:Op zondag 2 november 2008 15:51 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Wat heb jij precies voor foto als avatar? Ziet er grappig uit
Lijkt wel Ruud Brood, zo lang wachten met die wissels.quote:Op zondag 2 november 2008 15:54 schreef Blawh het volgende:
Nu Bridji eruit dan voor Dost, word ongeduldig.
Inderdaad, stelletje lutsers.quote:Op zondag 2 november 2008 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Lijkt wel Ruud Brood, zo lang wachten met die wissels.
Ze staan trouwens ook te slapen achterin nu
Laat de eerste en derde maar staan. Vooral Everton kan vanuit het niets scoren.quote:Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
Douglas, Bridji en Everton zijn rijp voor wissels.
Is toch standaard johquote:Op zondag 2 november 2008 15:54 schreef Damzkieee het volgende:
Wie niet springt bij Utrecht
Royal Sadness
Ja,.. wat moet ik hier nou op zeggen. Gratulations dan maar.quote:Op zondag 2 november 2008 15:55 schreef Hertog_Martin het volgende:
Utrecht komt hiermee gewoon boven Heerenveen
Het kleine Melvin Platje fantopic alleenheerser in Volendamquote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
Waar blijft die fantopic dan?
De eerste en de derde gaan er dus uit.quote:Op zondag 2 november 2008 15:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
Laat de eerste en derde maar staan. Vooral Everton kan vanuit het niets scoren.
Platjequote:Op zondag 2 november 2008 16:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het kleine Melvin Platje fantopic alleenheerser in Volendam
wat een duits hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |