abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62884032

Volendam is en blijft het lelijkste eendje van de eredivisie, maar toch steekt Melvin Platje wekelijks met kop en schouders boven de rest uit.

Zijn doelpunt tegen Willem II zal nog vele jaren stof doen opwaaien. Na een verre uittrap van Jeroen Verhoeven kreeg de middenvelder de bal waarbij hij Aerts volledig kansloos liet. Echter nam hij hierbij de bal, naar zijn zeggen, met de hand van god mee.

Vandaag weer goed voor een doelpunt en brengt daarmee de teller op 3. Bespreek hier alles rondom deze talentvolle Bussummer, die tevens ook in Engeland erkend is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyberia18 op 02-11-2008 19:17:05 ]
pi_62884205
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Jeroen Verhoef
Wie?
  zondag 2 november 2008 @ 16:08:53 #3
168255 J.Herrer
pi_62884240
Supertalent
Zal gaan schitteren op het WK 2010 en daarna voor een recordbedrag naar Real
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62884248
Melvin Platje Daar heb ik nog bij in het voetbalteam gezeten. Arrogant gastje is het altijd al geweest. Ik kon een lach echter niet onderdrukken toen hij dinsdag zijn eerste Eredivisiegoal maakte.
pi_62884266
quote:
Vandaag weer goed voor een doelpunt en brengt daarmee de teller op 3. Bespreek hier alles rondom deze talentvolle Volendammer, die tevens ook in Engeland erkend is.
Het is een rasechte Bussummer, dus pas maar op met je Volendammer
pi_62884448
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef Blawh het volgende:

[..]

Wie?

Verhoeven.
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:10 schreef TheArt het volgende:

[..]

Het is een rasechte Bussummer, dus pas maar op met je Volendammer
Hmm volgens voetbalnext een Vollendammer. Klopt geen hol van dus.
pi_62884593
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Verhoeven.
[..]

Hmm volgens voetbalnext een Vollendammer. Klopt geen hol van dus.
Jep, klopt inderdaad geen hol van. Die sites moet je ook niet vertrouwen. Hij heeft bij mijn neefje op de basisschool in de klas gezeten en zat hier ook ergens op de middelbare school. Is pas een paar jaar geleden naar Volendam gegaan, maar woont nog steeds in Bussum. Iedereen lachte hem eigenlijk uit dat hij de overstap maakte van SDO (voetbalclub hier) naar Volendam, maar hij lijkt het toch te gaan redden.
pi_62885337
Hij scoorde wel wederom dankzij een aanname met de hand
pi_62885622
Voor het seizoen al getipt uiteraard:

Welke voetballers gaan verrassen in het seizoen 2008/09?

Hij voetbalt een beetje als een tokkie, steeds agressief zijn lichaam erin etc. Is redelijk snel en heeft een goed schot, maar moet nog wel veel leren.

Die handsballen zijn een leuke gimmick, misschien een aanwinst voor de succesvolle handbalvereniging.

En hij is inderdaad geen Volendammer.

Hier ook een prachtige goal tegen Ajax A1

[ Bericht 11% gewijzigd door groenen op 02-11-2008 17:32:06 ]
- verwijderd door admin -
pi_62886010
te grappig, alleen die naam al
pi_62886068
quote:
Bespreek hier alles rondom deze talentvolle Volendammer, die tevens ook in Engeland erkend is.
Volgens die site speelt Gijs Luirink weer bij Volendam....

Platje beetje een type Dirkie Kuijt toch?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62886486
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Volgens die site speelt Gijs Luirink weer bij Volendam....

Platje beetje een type Dirkie Kuijt toch?
Qua inzet en opportunisme wel, een 2 spitsen systeem zou misschien beter zijn voor Platje. Kan hij constant lekker de hoeken induiken.

Volendam had vorig jaar overigens ook de aanvaller (Johan) Plat in de selectie, van een spitsenduo Platje-Plat kwam het helaas nooit.
- verwijderd door admin -
pi_62886993
TT iets aangepast
En Verhoef heb ik veranderd in Verhoeven.

Daarnaast klopt er nog iets niet, want hij scoorde tegen Heerenveen met Aerts op goal?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62888862
Oops. Willem II moet dat zijn dus.
pi_62894312
Dat interview met Platje op Studio Sport net... Dat vond ik dan wel weer tenenkrommend ernstig.
pi_62894655
Dat baardje van hem .
Overigens steekt hij niet elke week met kop en schouders er boven uit. Hij heeft pas net weer zijn basisplaats terug en een hoop geluk dat hij twee keer door mag ondanks dat hij hands maakt.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_62902499
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Stofje het volgende:
Dat interview met Platje op Studio Sport net... Dat vond ik dan wel weer tenenkrommend ernstig.
Hij kwam niet al slim over inderdaad ...
pi_62904831
quote:
Handballers nodigen Platje uit voor training

FC Volendam-aanvaller Melvin Platje scoorde afgelopen week tweemaal met de hand zonder dat de scheidsrechter het zag. Tegen Willem II (2-2) en tegen De Graafschap (3-1) maakte hij de 1-0. Beide keren gebruikte hij zijn hand.

Marco Beers, sterspeler van de Volendamse handbalvereniging, vond het een knappe handbeweging van de rechtsbuiten van Volendam. "Hij flikte 't dinsdag tegen Willem II ook al: hands maken zonder dat de scheidsrechter het ziet. Dat is knap."

"Platje nam de bal mooi mee met zijn arm, het leek wel een handbalbeweging. Of wij hem stiekem tips hebben gegeven? Nee hoor, maar hij mag best eens met ons meetrainen", grapt de handballer in het Noordhollands Dagblad.

Na afloop van de wedstrijd tegen De Graafschap, waar Volendam zijn eerste zege van het seizoen behaalde, stond Platje lichtelijk geïrriteerd de pers te woord. "Wat maakt 't nou uit? Hij telt toch? Hij zat er lekker in. Dat vond ik veel belangrijker."
pi_62905174
!

Wat een held.
pi_62905935
Wat een vent, jezus dat 'interview' met Studio Sport
pi_62906141
En wat een sjonnie
pi_62906202
kutvoetballer die zn handen nodig heeft om te kunnen scoren.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_62906642
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kutvoetballer die zn handen nodig heeft om te kunnen scoren.
Ach, 'De hand van God' of 'De hand van Platje' is natuurlijk een wereld van verschil. Wel mooi dat hij het twee weken achter elkaar doet.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  maandag 3 november 2008 @ 14:22:32 #24
168255 J.Herrer
pi_62907631
Hij doet het wel altijd zonder dat de scheids of grensrechter het ziet.
Daarom al een waard
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_62908008
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:04 schreef Stofje het volgende:
Had 'm nog niet gezien maar nu ik het zojuist heb bekeken is het volgende wel op zijn plaats:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')