Zeker weten, die doen er beter aan om thuis te blijvenquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
6/11 Feyenoord 19:30 CSKA Moskva
CSKA is nu kansloos, of niet jorien?

Ach ik gun het jullie van harte. Volgend jaar moet natuurlijk wel de klassieker op het programma blijven staanquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daarom stel ik ook die vraag
 .
. 

Omdat we 2e staan en Feyenoord ergens onderinquote:

quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien hoe er altijd 1 van de 2 degradatiekandidaten in dit soort wedstrijden boven zichzelf stijgt.

!
 !

Ja, eigenlijk vind ik iemand zwakzinnig of mongool noemen heel grappig. Maar het meest hilarische is nog wel dat Feyenoorders mogen afbranden in hun eigen vak.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?

Moet dat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Droeftoeter?? Kan je zelf niets beter verzinnen?

Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt inhoudelijk valt er weinig te melden over de wedstrijd.

En we hebben een ontopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef denthemen het volgende:
al die reacties hier, van Ajax en feyenoord kant, wat sneu! Goeie overwinning dit

Doek dan het forum maar opquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.

Niet iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Wat een sneue Ajacieden allemaal hier zeg.

Niet generaliseren svp...quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:

Jij was toch weg?quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.

Volgens mij wordt dat lied al meer dan 20 jaar gezongen in De Kuip hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .
.

Oh,dat moet een jood zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is eenmalig, volgende ronde staan ze weer met lege handen
En met 1 overwinning degraderen staat ook zo lullig

quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]

Als Ajax 17e zou staan zal je er natuurlijk geen Feyenoorder over horenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:

het komt van beide kanten(jorien,dk etc) en mensen als mike moet je niet onder ajacieden rekenenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:

En we hebben een offtopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:

Bij deze sluit ik jou uit van mijn postquote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren
 .
.

Tarvajarviquote:

quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij deze sluit ik jou uit van mijn post.

Hij speelt teveel nintendo die kalequote:Op zondag 2 november 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed gedaan van Wiinaldum, aldus Van halst

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |