Eigenlijk gek dat ze maar 4 kanalen hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:02 schreef _Mike_ het volgende:
Oh Heracles is op Eredivisie live 3 ik vond het al vreemd dat het niet uitgezonden zou worden.
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?quote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef TC03 het volgende:
Wat een trieste Ajacieden lopen hier rond zeg. Feyenoord wint voor de 2e keer dit seizoen en dat is een hele opluchting. Als we daar vervolgens blij om zijn en de supporters gaan zingen, wordt ons ineens verweten dat we te blij zijn.Grow up.
Tijdens Ajax - NEC werd er ook over Rotterdammers gezongen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?
Heb er momenteel maar 2 via de satellietquote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Eigenlijk gek dat ze maar 4 kanalen hebben.
quote:
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.quote:Op zondag 2 november 2008 15:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je gaat zingen over joden en zo dan is het toch wel triest, of ben je het daar niet mee eens?
En dat is in mijn ogen ook gewoon triest, hoe slecht feyenoord op dat moment ook stondquote:Op zondag 2 november 2008 15:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijdens Ajax - NEC werd er ook over Rotterdammers gezongen.
quote:Op zondag 2 november 2008 15:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
En dat is in mijn ogen ook gewoon triest, hoe slecht feyenoord op dat moment ook stond
Jawohl. Sehr schnell bitte.quote:Op zondag 2 november 2008 15:16 schreef Blawh het volgende:
Bridji raus bitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |