Je zal maar Manu heten en voor ManC zijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Die Ajax figuren hier zijn altijd wel gefrustreerd
Ja dat zal vanavond idd wel bekend wordenquote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Whehehe, en Bosz krijgt een nieuw contract "Zoals u vandaag heeft gezien, er is helemaal niets mis met ons beleid"
Mag dat tegenwoordig niet meer, blij zijn met een winstpartij nadat we sinds februari geen uitwedstrijd meer hebben gewonnen? Droeftoeter...quote:Op zondag 2 november 2008 14:06 schreef patrickt37 het volgende:
Lachewekkend om te zien hoe blij die kakkerlakken zijn met een gewonnen wedstrijd tegen een onthutsend zwak Roda.
Ja, ik snap het alleen niet. Ajax heeft toch gewonnen gister, of komt dat op de 2e plaats?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Is eenmalig, volgende ronde staan ze weer met lege handenquote:
Surequote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef RayMania het volgende:
Kap eens met dat (semi)-getroll hier. Volg gewoon de wedstrijd en reageer normaal.
Nee wij zijn niet zoals jullie.quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja, ik snap het alleen niet. Ajax heeft toch gewonnen gister, of komt dat op de 2e plaats?
Gefrustreerd waarover?quote:Op zondag 2 november 2008 14:10 schreef Manu82 het volgende:
Droeftoeter??quote:Op zondag 2 november 2008 14:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig niet meer, blij zijn met een winstpartij nadat we sinds februari geen uitwedstrijd meer hebben gewonnen? Droeftoeter...
quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?
Inderdaad. Echt inhoudelijk valt er weinig te melden over de wedstrijd.quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat moeten we zeggen over de wedstrijden.
Zeker weten, die doen er beter aan om thuis te blijvenquote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
6/11 Feyenoord 19:30 CSKA Moskva
CSKA is nu kansloos, of niet jorien?
Ach ik gun het jullie van harte. Volgend jaar moet natuurlijk wel de klassieker op het programma blijven staanquote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. Daarom stel ik ook die vraag
Omdat we 2e staan en Feyenoord ergens onderinquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind dat altijd wel leuk om te zien hoe er altijd 1 van de 2 degradatiekandidaten in dit soort wedstrijden boven zichzelf stijgt.
Ja, eigenlijk vind ik iemand zwakzinnig of mongool noemen heel grappig. Maar het meest hilarische is nog wel dat Feyenoorders mogen afbranden in hun eigen vak.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Zie jij dan helemaal nergens de lol van in?
Moet dat dan?quote:Op zondag 2 november 2008 14:13 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Droeftoeter?? Kan je zelf niets beter verzinnen?
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.quote:Op zondag 2 november 2008 14:15 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Inderdaad. Echt inhoudelijk valt er weinig te melden over de wedstrijd.
En we hebben een ontopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef denthemen het volgende:
al die reacties hier, van Ajax en feyenoord kant, wat sneu! Goeie overwinning dit
Doek dan het forum maar opquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.
Niet iedereen over één kam scherenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Wat een sneue Ajacieden allemaal hier zeg.
Niet generaliseren svp...quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Jij was toch weg?quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan zeg je niks, maar al die o zo leuke reacties over Feyenoord voegen ook niet zoveel toe. Eigenlijk helemaal niets.
Volgens mij wordt dat lied al meer dan 20 jaar gezongen in De Kuip hoorquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
En de volgende club die YNWA eens lekker gaat verkrachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh,dat moet een jood zijn.quote:Op zondag 2 november 2008 14:12 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Is eenmalig, volgende ronde staan ze weer met lege handen![]()
En met 1 overwinning degraderen staat ook zo lullig
quote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als Ajax 17e zou staan zal je er natuurlijk geen Feyenoorder over horenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
het komt van beide kanten(jorien,dk etc) en mensen als mike moet je niet onder ajacieden rekenenquote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
En we hebben een offtopic post!quote:Op zondag 2 november 2008 14:18 schreef Merkie het volgende:
Bij deze sluit ik jou uit van mijn postquote:Op zondag 2 november 2008 14:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet iedereen over één kam scheren
Tarvajarviquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bij deze sluit ik jou uit van mijn post.
Hij speelt teveel nintendo die kalequote:Op zondag 2 november 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Goed gedaan van Wiinaldum, aldus Van halst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |