Na de 2-1 van Sparta pas.quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.
Correct, maar dat maakt voor het verhaal niets uit toch?quote:
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.quote:Op zondag 2 november 2008 15:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nou tijdens Heracles - Ajax hoorde ik ook continu spreekkoren over Feyenoord.
Chill out dude.quote:Op zondag 2 november 2008 15:29 schreef J.Herrer het volgende:
Waar blijft die fantopic dan?
Dat zeer zeker. Ik hoor ook continu bij wedstrijden van Feyenoord: "wie niet springt is een jood". Slaat nergens op.quote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.
Je kan je sowieso beter met je eigen ploeg bezig houden, maar supporters van Feyenoord op het moment al helemaal.
Niet alleen bij Feyenoord, maar ja, boeien wat andere clubs zingen. Als ze daar nou lol in hebben.quote:Op zondag 2 november 2008 15:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat zeer zeker. Ik hoor ook continu bij wedstrijden van Feyenoord: "wie niet springt is een jood". Slaat nergens op.
Alsof Ajacieden dat zouden doen als ze zo laag stonden. Dan hebben ze nog een grote bek onder het mom van: "ja maar wij zijn vaker kampioen geworden" ofzo.quote:Op zondag 2 november 2008 15:31 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik vind het een stuk meer misplaatst als Feyenoorders in deze situatie over Ajax gaan zingen dan andersom. Kom op zeg, je komt van de 17e plaats en wint voor de tweede keer dit jaar van een laagvlieger. Ajax staat gedeeld eerste. Dan mag je je plaats wel een beetje kennen hoor.
Doen ze ook, dus lul niet zo.quote:Je kan je sowieso beter met je eigen ploeg bezig houden, maar supporters van Feyenoord op het moment al helemaal.
Als Ajacieden dat zouden doen zijn het ook een stel trieste sjonnies. Ik ben geen Ajacied, dus ik zal ze tegen die tijd net zo goed uitlachen. Als je zo'n baggerseizoen draait als nu, moet je geen grote waffel opzetten tegen je meerderen, want dan zet je jezelf alleen maar voor lul.quote:Op zondag 2 november 2008 15:38 schreef Crane het volgende:
Alsof Ajacieden dat zouden doen als ze zo laag stonden. Dan hebben ze nog een grote bek onder het mom van: "ja maar wij zijn vaker kampioen geworden" ofzo.Overigens vind ik het ook triest hoor, als er spreekkoren over Ajax waren (volgens mij waren die er niet eens).
Wat heb jij precies voor foto als avatar? Ziet er grappig uitquote:Op zondag 2 november 2008 15:49 schreef Egamer het volgende:
Zit er nog een doelpunt aan te komen bij Volendam - Graafschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |