abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2008 @ 23:56:31 #1
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62873213

Wat is DealExtreme?
Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

Handige linkjes:
DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost

Vraag en antwoord:

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards (dit topic is gesloten, reageren niet mogelijk)
[DS] Flashcards #2 (dit topic is deel 2, en open, dus hier kan je reageren)

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

De huidige dollarkoers:

LET OP: PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 2.5%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Vorige delen:
[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] |

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan jusdOrange (banner) en RacerDKB (tekst).
  zaterdag 1 november 2008 @ 23:56:41 #2
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62873220
Enjoy!
pi_62873230
terugvind bestelling
pi_62873292
Mensen, lees nou toch eens de Openingspost voordat je vragen gaat stellen, vragen of het verzenden gratis is, hoe je besteld, hoe je betaald, HET STAAT ER ALLEMAAL IN1!!!1einzweipolizei!1!!
  zondag 2 november 2008 @ 00:01:02 #5
155557 divided
for rental use only
pi_62873335
extra batterij voor mijn diamond besteld..
hebben hier mensen ervaringen met de batterijen voor telefoons van dx ?
pi_62873337
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 23:59 schreef RacerDKB het volgende:
Mensen, lees nou toch eens de Openingspost voordat je vragen gaat stellen, vragen of het verzenden gratis is, hoe je besteld, hoe je betaald, HET STAAT ER ALLEMAAL IN1!!!1einzweipolizei!1!!
wacht nou toch eens op gestelde vragen, voodat je begint met je tirade dat alles in de OP vermeld staat...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 november 2008 @ 00:05:11 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62873419
De DX topics gaan snel hè
pi_62873439
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

wacht nou toch eens op gestelde vragen, voodat je begint met je tirade dat alles in de OP vermeld staat...
Toevallig werden die vragen die ik net omschreef allemaal gesteld op de laatste pagina van het vorige topic ja.
pi_62873472
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:05 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Toevallig werden die vragen die ik net omschreef allemaal gesteld op de laatste pagina van het vorige topic ja.
ja nou?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 2 november 2008 @ 00:08:04 #10
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62873481
Geweldig die aanstekers
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 2 november 2008 @ 00:08:23 #11
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62873486
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:05 schreef PiRANiA het volgende:
Net zoals het geld dat ik daar al besteed heb
  zondag 2 november 2008 @ 00:23:14 #12
154125 Rimas
Hoe bedoel je stalker
pi_62873783
TVP
pi_62873838
tvp
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
  zondag 2 november 2008 @ 00:28:01 #14
136730 PiRANiA
pi_62873871
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:08 schreef mstr het volgende:

[..]

Net zoals het geld dat ik daar al besteed heb
verkoop jij door?
  zondag 2 november 2008 @ 00:35:13 #15
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_62874002
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:05 schreef PiRANiA het volgende:
behoorlijk.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62874011
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:07 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

ja nou?
Dat gaat toch nergens over? Lezen is 'n kleine moeite.

Ik hoop trouwens ook dat 't gemiep over lasers wat minder is, afgelopen delen zijn voor driekwart gevuld met vragen/opmerkingen over die dingen
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 2 november 2008 @ 00:35:44 #17
215337 Wekkor
Goedenmorgen!
pi_62874017
Heeft iemand ervaring met die geheugenkaarten? Is de kwaliteit/snelheid hetzelfde als de originele?

Alvast bedankt
Gratis 25 Gram Kratom? PM me!
pi_62874138
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik hoop trouwens ook dat 't gemiep over lasers wat minder is, afgelopen delen zijn voor driekwart gevuld met vragen/opmerkingen over die dingen
Idd daarom lees ik het al eigenlijk niet echt meer .
Echt wtf is er nou zo leuk aan een fucking laserlampje .
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:35 schreef Wekkor het volgende:
Heeft iemand ervaring met die geheugenkaarten? Is de kwaliteit/snelheid hetzelfde als de originele?

Alvast bedankt
Kheb net een 4gb micro besteld dus zal het wel binnenkort zien .
pi_62874402
quote:

[..]

Dit is de eerste pagina van het topic.

Het is niet zo vreemd dat je dergelijke vragen meer op de laatste pagina ziet dan op de eerste.
  zondag 2 november 2008 @ 01:00:07 #20
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62874491
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:28 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

verkoop jij door?
Alleen de DSTT- en geheugenkaartjes.
  zondag 2 november 2008 @ 01:00:54 #21
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62874506
quote:

Alvast bedankt
Als jij voor mij een programma'tje weet waarmee ik het kan testen,
Wil ik morgen straks voor jou wel even de Kingston 4gb SHDC TF kaartjes testen

[ Bericht 0% gewijzigd door mstr op 02-11-2008 01:06:25 ]
  zondag 2 november 2008 @ 08:04:14 #22
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_62876576
Even géén bestelplannen, dus ook nog even géén TVP
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62876587
bookmark (dus geen tvp)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_62876803
quote:
Op zondag 2 november 2008 08:10 schreef jeroendh het volgende:
bookmark (dus geen tvp)
O, gelukkig. Ik wordt gek van die tvp's.
woef
pi_62877049
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef divided het volgende:
Capaciteit is ergens tussen 10~35% overdreven maar het werkt verder zoals het hoort.
pi_62877173
Kheb totaal aan 75 dollar in mijn wishlijst (lasers, leds, en andere rotzooi).
pi_62877197
Moet je voor een PayPal account betalen?
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_62877214
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:03 schreef Jetfly het volgende:
Nope.
  zondag 2 november 2008 @ 10:40:46 #29
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_62877567
Laatste 2 bestellingen waren ronduit kut bij DX...
Ik had een replacement joystick voor mijn PSP besteld..
Kreeg ik 2 sleutelhangers met een plantje erin...
Bleek dat ze de laatste 2 cijfers van het SKU hadden omgedraaid.
Ik mailen, krijg ik een gratis replacement... sturen ze weer die kut sleutelhanger..
Ik weer mailen, krijg ik alleen een berichtje terug dat ze gaan kijken wat er mis is...
En nog wat besteld, 7 weken geleden verzonden, nog steeds niet aangekomen.. en ze blijven maar zeggen dat ik maar moet wachten omdat het uiteindelijk toch aankomt...
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zondag 2 november 2008 @ 10:56:08 #30
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_62877747
quote:

[..]

Hear hear.
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:55 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet zo vreemd dat je dergelijke vragen meer op de laatste pagina ziet dan op de eerste.
Nee, dat is het wel.. het betreft nieuwe gebruikers van de site, die dus gewoonweg niet de moeite nemen om de OP te lezen. En dan kan je als argument aandragen dat de OP op de eerste pagina staat, maar dit gaat niet op want:
* er is een optie om het topic op 1 pagina te laten zien;
* op elke pagina bovenaan herhalen is een beetje onzinnig; dan is het topic ook zo vol. En 't is zo'n mooie OP. Er bestaat ook nog zoiets als internet etiquette...
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62877823
En jij denkt dat iemand zich daar iets van aantrekt? Wat lief!

Mensen lezen echt niet het hele topic door, ze slaan de OP over (juist omdat het zo'n mooie OP is) en de post van RacertDKB wordt helemaal genegeerd..
  zondag 2 november 2008 @ 11:14:33 #32
48067 neo2000
pi_62878000
Naïviteit FTW! Alleen jammer dat het net gezegd is, en er alweer een vraag verschijnt van iemand die te lui is om heel even te lezen. En dit zijn dezelfde mensen als die zich naderhand verwonderen over het feit dat het pakketje na 2 dagen nog niet binnen is.. .

Maar goed, on topic.. Weer een bestelling geplaatst, ondanks dat de dollar zum janken is:

Drop Shipment and Gift Service (Removes DX logo from package) x 1 Pending $0.01 -
Flat to Round Power Plug Convertor x 1 Pending $0.99 -
4 x AA Battery Case Holder (3-Pack) x 1 Pending $2.44 -
Ultrasonic Bark-Stop Collar for Dogs (for Barking Control) x 1 Pending $10.28 -
Automatic Knife Maintenance and Sharpener x 1 Pending $1.90 -
Cute Mario Figure Keychain (2-Pack) x 1 Pending $2.95 -
Stainless Steel Hand/Palm Odor Remover (Lasts Forever) x 1 Pending $3.98 -
Stainless Steel Self-Winding Mechanical Tachometer Wristwatch x 1 Pending $19.99

Jeweets, mijn schoonouders wilden een ultrasone blafband voor de hond proberen.. Tsjah, dan moet je het bedrag naar boven afronden, anders krijg je geen DX points he..?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_62878090
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:03 schreef Jetfly het volgende:
in de wisselkoersen pakken ze 2-5% extra mee, die naar paypal gaat als vergoeding voor de transactie.
  FOK!fotograaf zondag 2 november 2008 @ 11:44:17 #34
145146 Andyy
pi_62878443
stomme dollar
  zondag 2 november 2008 @ 12:05:19 #35
128384 mcwops
gat in je glas
pi_62878846
tvp.
vrijdag weer 2 pakketjes gekregen. overigens zijn die shock ballpennen en shock kauwgums geen kinderspeelgoed
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_62879356
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:05 schreef mcwops het volgende:
tvp.
vrijdag weer 2 pakketjes gekregen. overigens zijn die shock ballpennen en shock kauwgums geen kinderspeelgoed
Haha die shock ballpen hoop ik deze week binnen te krijgen Wat is die shock kaugom dan?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_62879441
quote:

Alvast bedankt
Mijn Memory Stick van DX is wat trager dan mijn genuine SanDisk MS Pro Duo kaartje, maar verder is hij wel prima, geen bad sectors oid. Dat kun je trouwens testen met HDTune.
  zondag 2 november 2008 @ 13:53:28 #38
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_62881205
quote:
Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef divided het volgende:
Prima kwaliteit. Heb er pas een binnen gekregen voor de HTC.
  zondag 2 november 2008 @ 13:55:22 #39
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_62881244
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef Stinosss het volgende:

Prima kwaliteit. Heb er pas een binnen gekregen voor de HTC.
Voor de TD? Zo ja, welke batterij?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  zondag 2 november 2008 @ 13:57:03 #40
170462 Stinosss
pi_62881283
SKU:16225
3.7V 1340mAh Lithium Battery Pack for HTC Touch Pro (Raphael)

Prima ding.
pi_62882700
Hoe dik is deze battery nou? Er staan namelijk twee verschillende diktes tussen de foto's. En wil niet de dikke hebben want dan zou ik zo'n lelijk backfrontje moeten gebruiken
pi_62884594
tv ding
Geen referral hier.
pi_62885517
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:53 schreef Tarabass het volgende:
Hoe dik is deze battery nou? Er staan namelijk twee verschillende diktes tussen de foto's. En wil niet de dikke hebben want dan zou ik zo'n lelijk backfrontje moeten gebruiken
Het is die dunne, dat SKU is de replacement battery, dit is een battery pack:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15622

Dus dit is die dikke. Foutgeplaatste foto, ik meld het wel even op DX.
pi_62885740
TVP
Love is in the air!
pi_62885757
Heeft iemand deze al eens gekocht?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14823

Ben er wel benieuwd naar, en kan me niet echt een buil vallen voor dat bedrag als het niets is.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 2 november 2008 @ 17:53:58 #46
170462 Stinosss
pi_62886729
Hij is in ieder geval niet duur.

Echter zul je voor 6euro geen 1:1 geluidsoverdracht hebben wat betreft kwaliteit.
  zondag 2 november 2008 @ 18:10:32 #47
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_62887191
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:

Echter zul je voor 6euro geen 1:1 geluidsoverdracht hebben wat betreft kwaliteit.
Het geluid schijnt er beter van te worden.
pi_62887814
Harder misschien, niet beter.
Nee.
  zondag 2 november 2008 @ 18:40:29 #49
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62887954
De bass word er sterker van, ik heb hem gekocht en komt binnenkort aan..
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 2 november 2008 @ 19:52:53 #50
170462 Stinosss
pi_62890111
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:40 schreef Dionysiou het volgende:
De bass word er sterker van, ik heb hem gekocht en komt binnenkort aan..
Zou best kunnen. Maar dat is iets wat je niet wilt. Je wilt een 1:1 geluidsoverdracht. Anders heb je aan die EQ op je mp3 speler helemaal niks.
  FOK!fotograaf zondag 2 november 2008 @ 20:15:21 #51
145146 Andyy
pi_62890891
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:

of anders lees je de topics op head-fi
vrijwel iedereen is er positief over.
  zondag 2 november 2008 @ 20:20:17 #52
170462 Stinosss
pi_62891044
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:15 schreef Andyy het volgende:

[..]

of anders lees je de topics op head-fi
vrijwel iedereen is er positief over.
Ja, pauper .
  zondag 2 november 2008 @ 21:41:05 #53
48067 neo2000
pi_62893597
Nah, wat ik er vooralsnog over gelezen heb, is dat het geluid meer "body" krijgt. Goed iets dat mijn telefoon z'n audio over usb eruit gooit, anders had ik weer zo'n ding gekocht.

Overigens gisteren een bestelling gedaan, komt mijn vriendin(g) er10 seconden na betalen achter dat er nieuwe armbandjes zijn bij DX.. Ja, dat wordt dus (weer )bestellen. Maar weer iets van 1,50, dus dat rondt niet goed af voor de punten. Zit dus te dubben om er dan toch maar een zaklamp, of toch maar deze zaklamp, of een van deze 2 vette zonnebrillen te halen.. Tips?
  zondag 2 november 2008 @ 21:45:50 #54
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62893723
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 2 november 2008 @ 21:46:53 #55
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62893760
quote:
Heb er 3 besteld.
Geven best veel licht.
Over meter of 10 zag ik nog een grote lichtplek toen ik naar de overkant scheen van de straat.
  zondag 2 november 2008 @ 21:49:44 #56
48067 neo2000
pi_62893850
quote:
had ik al gezien, alleen dat Police..

Wat ik eigenlijk in een zaklamp zoek is dattie op normaal verkrijgbare batterijen werkt (AA of AAA, geen aparte batterijen of whatever), een beetje degelijk is, in de goede pricerange (onder de 19 dollar dus, voor dat DX punt ) , goede lichtopbrangst en als het ff kan, een assault cap heeft voor het geval er in Nderland natuurlijk een burgeroorlog uit breekt. (dat en het ziet er stoer uit) Vind nml de reviews op DX op gebied van zaklampen niet zo heel verhelderend.
  zondag 2 november 2008 @ 21:50:53 #57
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62893890
quote:
Op zondag 2 november 2008 21:49 schreef neo2000 het volgende:

[..]

had ik al gezien, alleen dat Police..

Wat ik eigenlijk in een zaklamp zoek is dattie op normaal verkrijgbare batterijen werkt (AA of AAA, geen aparte batterijen of whatever), een beetje degelijk is, in de goede pricerange (onder de 19 dollar dus, voor dat DX punt ) , goede lichtopbrangst en als het ff kan, een assault cap heeft voor het geval er in Nderland natuurlijk een burgeroorlog uit breekt. (dat en het ziet er stoer uit) Vind nml de reviews op DX op gebied van zaklampen niet zo heel verhelderend.
Dat Police staat er niet op.
Dat is gewoon blank.

En die zaklamp heeft wel een redelijk stevige en ook nogal scherpe assault cap, als het echt nodig is.
  zondag 2 november 2008 @ 22:17:33 #58
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62894744
Kan van de week wel even foto's maken als je wilt?
  zondag 2 november 2008 @ 22:26:09 #59
48067 neo2000
pi_62895001
Mwah, foto's op DX zeggen genoeg, voor zover die kloppen dan.. Afgezien van het Police stukje. Materiaal is plastic of voelt het aan als metaal? Beetje degelijk en zo?
  zondag 2 november 2008 @ 22:29:54 #60
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62895135
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:26 schreef neo2000 het volgende:
Mwah, foto's op DX zeggen genoeg, voor zover die kloppen dan.. Afgezien van het Police stukje. Materiaal is plastic of voelt het aan als metaal? Beetje degelijk en zo?
Het voelt aan/is metaal. En hij is zeker degelijk.
  zondag 2 november 2008 @ 22:42:28 #61
48067 neo2000
pi_62895574
Ik heb m'n keuze gemaakt.. Thanks..!
  zondag 2 november 2008 @ 22:44:43 #62
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62895660
quote:
Op zondag 2 november 2008 22:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb m'n keuze gemaakt.. Thanks..!
Mooizo
pi_62898749
Vorige week was eindelijk de witte eee pc accu binnengekomen op dealextreme:
10400mAh Replacement Lithium Battery Pack forAsus Eee PC 700/900 Laptops (White).
3 keer zoveel capiciteit als mijn normale . Dus natuurlijk meteen besteld, samen met een netwerk kabeltje (Traditie hea).

DealExtreme ftw!
pi_62899119
Wanneer komen je geuploade fotos ertussen te staan
Nee.
  maandag 3 november 2008 @ 10:35:02 #65
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62902152
quote:
Op maandag 3 november 2008 01:34 schreef Remake het volgende:
Wanneer komen je geuploade fotos ertussen te staan
Volgens mij kan lang, héél lang duren.
Want mijne staan er ook nog steeds niet.
  maandag 3 november 2008 @ 16:24:34 #66
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62910831
125KHz Programmable/Writable RFID Keychain
quote:
- Perfect for cloning existing RFID pass cards and keychains (please use in a legal way)
  maandag 3 november 2008 @ 16:29:10 #67
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62910968
quote:
Zag ik ook precies!
OV-chipkaart, here we come!
  maandag 3 november 2008 @ 17:03:01 #68
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62911898
quote:
Op maandag 3 november 2008 16:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Zag ik ook precies!
OV-chipkaart, here we come!
GMTA
pi_62911960
Nee gaat niet werken met OV kaarten.
Nee.
pi_62911981
tvptje
die kaartjes lijken me reuze handig
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  maandag 3 november 2008 @ 17:09:56 #71
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62912070
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:05 schreef Remake het volgende:
Nee gaat niet werken met OV kaarten.
Wánt?
pi_62912337
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:06 schreef gers het volgende:
tvptje
die kaartjes lijken me reuze handig
wat kan je ermee/hoe werkt het? voor een leek?
Love is in the air!
  maandag 3 november 2008 @ 17:52:34 #73
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62913176
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:20 schreef Landgeld het volgende:

[..]

wat kan je ermee/hoe werkt het? voor een leek?
bij ons op school verkochten ze voor 5 euro ooit pasjes met 10 euro "kantinetegoed"
  maandag 3 november 2008 @ 18:09:35 #74
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_62913634
studenten verkochten dat dus.
pi_62913994
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Wánt?
De OV-Chipkaart gebruikt meerdere partities,
Die RFID reader/writer kan ze niet allemaal lezen helaas, laat staan schrijven.

Mits je een beetje thuis in linux en decrypted bent is het zonde van je geld.
Nee.
  maandag 3 november 2008 @ 18:37:19 #76
170462 Stinosss
pi_62914357
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:09 schreef mstr het volgende:

[..]

Wánt?
Wat denk je zelf? Dat een fokkende DX-klant even tegoed op zijn eigen OV-chip kan zetten?

Dream on .
pi_62914430
VRAAG:

Ik heb een probleem met een product. Een powerpoint (USB) afstandsbediening, maar na 5 minuten stopt dat ding, en werkt het niet meer. Op meerdere PC's getest, maar steeds na een aantal minuten schakelt dat ding uit (lichtje uit etc.)

Hoe kan ik dit het beste oplossen met DX
Love is in the air!
  maandag 3 november 2008 @ 18:47:38 #78
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62914580
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:37 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Dat een fokkende DX-klant even tegoed op zijn eigen OV-chip kan zetten?

Dream on .
Heb zelf een OV, dus mij boeit het niet zo
  maandag 3 november 2008 @ 18:53:44 #79
170462 Stinosss
pi_62914713
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:47 schreef mstr het volgende:

[..]

Heb zelf een OV, dus mij boeit het niet zo
Ja, overgroot deel van de Fokkers zal wel OV hebben.
  maandag 3 november 2008 @ 18:54:19 #80
170462 Stinosss
pi_62914725
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:40 schreef Landgeld het volgende:
VRAAG:

Ik heb een probleem met een product. Een powerpoint (USB) afstandsbediening, maar na 5 minuten stopt dat ding, en werkt het niet meer. Op meerdere PC's getest, maar steeds na een aantal minuten schakelt dat ding uit (lichtje uit etc.)

Hoe kan ik dit het beste oplossen met DX
Succes: http://services.dealextreme.com/
pi_62915290
quote:
Hmm hoe werkt dat dan precies?
  maandag 3 november 2008 @ 19:18:15 #82
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62915305
Voor de energie-zuinige thuisteelt:
9W LED Green-house Grow Lights for Hydroponic Systems / Gardening

Om nog maar niet te spreken van het topic op het discussieforum van dit product:
80-LED Red Colored LED Light Bulb (110V E27)
quote:
Subject: yay! grow bulbs for us all

i have wanted dx to carry red and blue led bulbs and lo and behold, they have arrived.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.5162 <- blue ones

thanks, dx team!

[ Bericht 63% gewijzigd door mstr op 03-11-2008 19:39:31 ]
pi_62916394
jeej mn pick lock setje en 200mw laser staat na 1.5 week op packaging ipv waiting for supplies
pi_62917531
Pakketje binnen
morgen ophalen op postkantoor....
Immer.
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2008 @ 20:52:26 #85
145146 Andyy
pi_62917711

importang
see instructions on the back

achterkant
  maandag 3 november 2008 @ 20:56:14 #86
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62917826
Is dat van DX of FP?
  FOK!fotograaf maandag 3 november 2008 @ 21:12:40 #87
145146 Andyy
pi_62918334
focalprice
  maandag 3 november 2008 @ 21:37:13 #88
170462 Stinosss
pi_62919116
DX is wat professioneler wat dat betreft.
  maandag 3 november 2008 @ 21:40:39 #89
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62919232
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:37 schreef Stinosss het volgende:
DX is wat professioneler wat dat betreft.
Precies.
Daarom dacht ik ook al dat het van FP kwam, maar voor de zekerheid toch maar keertje vragen.
pi_62922045
quote:
Op maandag 3 november 2008 21:12 schreef Andyy het volgende:
focalprice
Ik krijg van FP altijd witte enveloppen.
woef
  dinsdag 4 november 2008 @ 01:16:43 #91
136889 -Tim-
Gelegenheidsfokker
pi_62924969
All hail my motherfucking kaleidoscopic green lasershow in hartje Enschede

Niet geraakt is altijd mis
pi_62925434
Eh hoho
Use Focal Points:

Your all Points: -21997.49
Your available Points: -21999.48

Ik sta geloof ik nogal in de min
  dinsdag 4 november 2008 @ 06:46:20 #93
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62926268
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:47 schreef Kadooosh het volgende:
Eh hoho
Use Focal Points:

Your all Points: -21997.49
Your available Points: -21999.48

Ik sta geloof ik nogal in de min
Hoe flik je dat?
  dinsdag 4 november 2008 @ 08:38:17 #94
170462 Stinosss
pi_62927094
crappy systeem van FC
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:32:41 #95
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62930870
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:16 schreef -Tim- het volgende:

[ afbeelding ]
30mW of 50mW?

Edit: Oh nee, die 50mW is een rode.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  dinsdag 4 november 2008 @ 12:49:42 #96
206640 Beelzebufo
pi_62932949
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 01:16 schreef -Tim- het volgende:

Ja, je hebt een grote. Resizen maakt het leven voor ons minderbedeelden een stuk makkelijker!
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_62939174
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 nov 2008: 1 euro = 1,22992 Amerikaanse dollars

Weet je nog die goede oude tijd dat het rond de 1,45 zat .
pi_62939224
Ik heb een mp3spelertje besteld voor een vriendin, maar er zat bij aankomst al een grote barst in het scherm, niet in het plastic maar echt het scherm zelf, dus het hele ding is onleesbaar.

Dat is toch DOA?

En weet iemand hoeveel terugsturen ongeveer kost en bij hoeveel procent van de nieuwprijs dat niet meer hoeft ?
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:00:20 #99
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62939304
Is DOA, en rond de 10 euro geloof ik dat het kost om terug te sturen
pi_62939369
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
Oke,
dat ding zelf was 20 euro dus dat is 50%.. lijkt me wat veel.
Maar ik kan nergens in die support vinden dat die procentregel nog steeds geldt, weet iemand dat?
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:04:59 #101
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62939417
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef Daantke het volgende:

[..]

Oke,
dat ding zelf was 20 euro dus dat is 50%.. lijkt me wat veel.
Maar ik kan nergens in die support vinden dat die procentregel nog steeds geldt, weet iemand dat?
Volgens mij geldt dat ook niet?
pi_62939470
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:04 schreef mstr het volgende:

[..]

Volgens mij geldt dat ook niet?
Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie wel
pi_62939845
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zin

Hoe werkt het dan?
Love is in the air!
pi_62940377
Ook weer even een bestelling geplaatst a 51$ precies.
Maar die koers mag wel weer is omhoog, paypal koers is 1,22992 vandaag
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:51:32 #105
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62940479
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef LightLuke het volgende:
Ook weer even een bestelling geplaatst a 51$ precies.
Maar die koers mag wel weer is omhoog, paypal koers is 1,22992 vandaag
Terwijl hij nu bijna op 1,30 staat
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:55:15 #106
170462 Stinosss
pi_62940554
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:24 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zin

Hoe werkt het dan?
Waarom vraag je dat hier? DX heeft gewoon een klantenservice. Ga het daar overleggen.
pi_62940567
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
  dinsdag 4 november 2008 @ 17:56:05 #108
170462 Stinosss
pi_62940575
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 nov 2008: 1 euro = 1,22992 Amerikaanse dollars

Weet je nog die goede oude tijd dat het rond de 1,45 zat .
Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zat
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:09:22 #109
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62940878
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
pi_62940939
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 2 november 2008 11:14 schreef neo2000 het volgende:
En dit zijn dezelfde mensen als die zich naderhand verwonderen over het feit dat het pakketje na 2 dagen nog niet binnen is.. .
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:12:37 #111
170462 Stinosss
pi_62940945
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
Opkrassen ofzo, verwende Hollander
pi_62941150
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Opkrassen ofzo, verwende Hollander
Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te duren
pi_62941217
Woon je in nederland?

Countries that we can currently ship EMS packages to:

Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.

Oftewel gaat misschien nog heel lang duren voor het binnen is.
Nee.
pi_62941602
mijn memory kaartje is ook nog niet binnen , er is mij een nieuwe toegezonden omdat mijn oude stuk was ,

7 oktober verzonden .. tot op heden NIKS
pi_62941910
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zat
Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.
woef
  dinsdag 4 november 2008 @ 18:58:33 #116
170462 Stinosss
pi_62942032
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:25 schreef Remake het volgende:
Woon je in nederland?

Countries that we can currently ship EMS packages to:

Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.

Oftewel gaat misschien nog heel lang duren voor het binnen is.
Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.
Geen mensen op het verkeerde been zetten.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:01:19 #117
170462 Stinosss
pi_62942115
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.
Dat was in juli. Eigenwijze....
http://finance.google.com/finance?q=CURRENCY:EUR

Oke, 1,59 wat jij wil.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:06:31 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62942263
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef Daantke het volgende:

[..]

Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie wel
Klopt, een standaard mailtje krijg je dan als je hem moet terugsturen..
quote:
Apologies for the items being defective.

If your product gets damaged within 30 days of delivery, please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements

But if the product turns out to be defective after 30 days from delivery, please notice that the return shipping costs (both ways) will be the sole responsibility of you. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible. (If you have any question, please refer to FAQ to get further detail).
Naja, laat ik het einde van de mail dan ook maar toevoegen..
quote:
VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:

1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.

This note will help expediting the processing time for you. Thank you.

Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:

TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______

Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG

If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.
pi_62942398
Dus bij een artikel van 25 dollar hoef ik niks terug te sturen? Mooi
pi_62942425
Vandaag mijn bestellingen binnen gekregen (zeer snel dus), Mini Light Sabre en Shock Pen.. maar ze werken beiden niet Of doe ik iets verkeerd?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:13:48 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62942499
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag mijn bestellingen binnen gekregen (zeer snel dus), Mini Light Sabre en Shock Pen.. maar ze werken beiden niet Of doe ik iets verkeerd?
Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffies
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:16:14 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62942587
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Ik had een SoShine Rapidcharger 4 weken geleden die niet werkte t.w.v. 11$ zonder gezeur een vervangende oplader..

Als je een bekende bij DX bent dan laten ze je iets minder snel opsturen dan dat je iets minder bekend ben bij ze.. (na mijn ervaringen dan).
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:20:35 #123
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62942734
En als je iets moet terugsturen krijg je bij DX de verzendkosten meestal 5.52¤ uit m'n hoofd (á 8$ Volgens Jack) tegoed en mag je een item uitkiezen uit het assortiment/catalogus bij DX en sturen ze dat samen tegelijk op met je vervangende product als vergoeding van je verzendkosten.
pi_62943027
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.
Geen mensen op het verkeerde been zetten.
DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,
kreeg emailtje dat ik iets extra's uit mocht zoeken voor de moeite.
Nee.
pi_62943232
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:13 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffies
ah nu werkt ie perfect! thnq

nu alleen nog ff kijken bij de shock pen. misschien wel hetzelfde.
  dinsdag 4 november 2008 @ 19:53:07 #126
48067 neo2000
pi_62943867
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Thanks. Scheelt weer dat ik mezelf moet quoten..

Heb laatst de police flashlight besteld (met of zonder Police logo.. ) en:
03078 Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
..omdat ik hier gelezen heb dat die goed en elegant en vooral ook windproof en stainless steel en zo is..
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:01:10 #127
170462 Stinosss
pi_62944135
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
En als je iets moet terugsturen krijg je bij DX de verzendkosten meestal 5.52¤ uit m'n hoofd (á 8$ Volgens Jack) tegoed en mag je een item uitkiezen uit het assortiment/catalogus bij DX en sturen ze dat samen tegelijk op met je vervangende product als vergoeding van je verzendkosten.
Prijs hangt af van het gewicht.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:02:09 #128
170462 Stinosss
pi_62944181
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Remake het volgende:

[..]

DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,
kreeg emailtje dat ik iets extra's uit mocht zoeken voor de moeite.
Uhuh. Dacht het dus niet he. EMS is gewoon mogelijk naar Nederland. DHL neemt dat op zich.

Ik moet een tijd geleden iets perse met EMS laten verzenden, heb ze dat uit hun hoofd gepraat. Geen zin in extra belastingen/boetes.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:03:03 #129
170462 Stinosss
pi_62944222
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Altijd even ticket aanmaken. Uitzonderingen komen regelmatig voor.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:18:33 #130
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62944681
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:01 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Prijs hangt af van het gewicht.
quote:
100 - 250 g. ¤ 5,52
Klopt helemaal, meestal valt het hier gewoon onder vandaar
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:25:15 #131
170462 Stinosss
pi_62944901
Aangetekend niet.
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:27:10 #132
111172 Noax
pi_62944966
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Downstar het volgende:
mijn memory kaartje is ook nog niet binnen , er is mij een nieuwe toegezonden omdat mijn oude stuk was ,

7 oktober verzonden .. tot op heden NIKS
Dat gaat lekker snel dan allemaal..
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  FOK!fotograaf dinsdag 4 november 2008 @ 20:34:50 #133
145146 Andyy
pi_62945233
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Wensley het volgende:

[..]

Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te duren
express shipping
hoe dom kan je zijn.
op het pakketje staat het echte waarde van de inhoud op en na een paar maanden(?) krijg je mooi een rekening van DHL oid op de mat dat je de belasting moet betalen
  dinsdag 4 november 2008 @ 20:46:39 #134
170462 Stinosss
pi_62945625
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Andyy het volgende:

[..]

express shipping
hoe dom kan je zijn.
op het pakketje staat het echte waarde van de inhoud op en na een paar maanden(?) krijg je mooi een rekening van DHL oid op de mat dat je de belasting moet betalen
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.
Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.
pi_62946959
Wtf, als je de shipping erbij berekend geven ze de meeste dingen vrijwel gratis weg..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:29:41 #136
170462 Stinosss
pi_62946986
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wtf, als je de shipping erbij berekend geven ze de meeste dingen vrijwel gratis weg..
Ja, dat denk je.
Shipping kost voor hun bijna niets. En winst maken ze toch wel op grotere orders.
Niet alles van DX is goedkoper.
pi_62947106
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:Ligt eraan bij welk bedrag he.
EMS is bij goedkopere items meestal duurder dan de artikelen zelf, de artikelen die aangeboden worden met gratis EMS zijn over het algemeen waardevol genoeg om een rekening over te krijgen achteraf.
pi_62947349
27 okt. besteld, 30 okt. vertrokken vanuit china, vandaag binnen! Nieuw record voor mij!

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4773

1 voor mn pa zn werk en 1 voor mij..

Leuk dingetje . Wel lastig opt begin maar als je m door hebt werkt t leuk.
pi_62947569
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.

Vanaf 1 december wordt het toch 150euro? Geld dit ook voor EMS?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_62947675
Ik ben van plan eenmalig bij DE te gaan bestellen. Kan ik hiervoor bij PayPal een bedrag storten en zo betalen of zou ik toch beter betalen zoals aangegeven in de OP en dan PP af laten schrijven? Gaat om wat troep ± $40,-

Klopt het trouwens dat de laatste maanden de meeste dingen flink in prijs omhoog zijn gegaan?

Nog leuke nieuwe gadgets?
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:58:39 #141
170462 Stinosss
pi_62947941
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef jeroendh het volgende:

[..]

Vanaf 1 december wordt het toch 150euro? Geld dit ook voor EMS?
Ja, dit geldt dan ook voor EMS.
Verboden spullen invoeren blijft echter nog gewoon not done.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:00:00 #142
170462 Stinosss
pi_62947988
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef Tim21 het volgende:
Ik ben van plan eenmalig bij DE te gaan bestellen. Kan ik hiervoor bij PayPal een bedrag storten en zo betalen of zou ik toch beter betalen zoals aangegeven in de OP en dan PP af laten schrijven? Gaat om wat troep ± $40,-

Klopt het trouwens dat de laatste maanden de meeste dingen flink in prijs omhoog zijn gegaan?

Nog leuke nieuwe gadgets?
Prijzen zijn omhoog gegaan, maar dat is de schuld van de EURO tov. USD.

Makkelijkste is om gewoon je paypal rekening aan je bankrekening te koppelen.
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:06:04 #143
111172 Noax
pi_62948207
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.
Daarnaast 3 microSD kaartjes aangeschaft.

Totaal nog geen 20 euro.

Nu ben ik direct gaan kijken of mijn order ook zichtbaar was, maar dat was niet het geval.
Wel een bevestigingsmailtje gehad, maar stel dat ik wil aangeven dat het als gift verstuurd moet worden, hoe gaat dat precies?

Het is vanwege dit bedrag niet nodig, maar waar pas ik dat echt aan?
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 4 november 2008 @ 22:19:36 #144
170462 Stinosss
pi_62948688
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.

Totaal nog geen 20 euro.

Nu ben ik direct gaan kijken of mijn order ook zichtbaar was, maar dat was niet het geval.
Wel een bevestigingsmailtje gehad, maar stel dat ik wil aangeven dat het als gift verstuurd moet worden, hoe gaat dat precies?

Het is vanwege dit bedrag niet nodig, maar waar pas ik dat echt aan?
Je order komt vanzelf in je lijst te staan.

Gift heb je nu niet nodig. Pas bij bedragen van 50euro noodzakelijk.

Je order als gift laten verzenden doe je door dit product toe te voegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888

Doe dit voortaan VOORDAT je je order plaats. Nu kun je dat zelf niet meer aanpassen.
  FOK!fotograaf dinsdag 4 november 2008 @ 22:52:36 #145
145146 Andyy
pi_62949965
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:

[..]

ik kreeg het pas achteraf (anderhalve maand later)
was een order van 60 euro
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:05:50 #146
111172 Noax
pi_62950457
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je order komt vanzelf in je lijst te staan.

Gift heb je nu niet nodig. Pas bij bedragen van 50euro noodzakelijk.

Je order als gift laten verzenden doe je door dit product toe te voegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888

Doe dit voortaan VOORDAT je je order plaats. Nu kun je dat zelf niet meer aanpassen.
Ah ik wist niet dat je dit vooraf moest aangeven, maar ik wist dat ik met mijn kleine 20 euro me geen zorgen hoefde te maken.
Ik dacht zelfs dat het vanaf 22 euro gold, ze zijn in praktijk met bedragen tot 50 euro dus redelijk soepel.

Hoe dan ook, het is bijna 1 december.

Bedankt voor je hulp.

[ Bericht 1% gewijzigd door Noax op 04-11-2008 23:38:32 ]
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_62951481
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:43:16 #148
111172 Noax
pi_62951829
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.
Die kan ik niet eens meer vinden, dus als je daar een link van hebt, heel graag.

Verder heb ik geen idee waar die Wiikey SD adapter precies voor is, wat er op de DX als uitleg staat is me nog een raadsel.

Ik zoek het nog wel uit, maar ik moest een bestelling plaatsen dus nam ik die Wiikey SD adapter er alvast bij, was iets van euro 3.50
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:44:39 #149
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62951896
Ik zie deze staan op DX:

Maar hij heeft een frequentie van: 40.68MHz.
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
pi_62954373
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..
De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me. Verder heb ik er de ballen verstand van, heb nog een Pico in de kast liggen en om de hond te pesten is ie ideaal maar daar had ik hem niet voor gekocht.

Ik heb er dus na een vluchtje of 3 niks meer mee gedaan.
  woensdag 5 november 2008 @ 07:00:41 #151
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62959777
quote:
Op woensdag 5 november 2008 01:02 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me. Verder heb ik er de ballen verstand van, heb nog een Pico in de kast liggen en om de hond te pesten is ie ideaal maar daar had ik hem niet voor gekocht.

Ik heb er dus na een vluchtje of 3 niks meer mee gedaan.
Ah oke, bedankt ben niet zo thuis in de golflengtes..
Mischien dat ik er een koop als de dollar weer voor ons gunstiger is
pi_62961010
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1371 bestelt als kadeau
Schijnt dat deze 50Mw green ook gewoon ballonnen popt
Nee.
pi_62961101
VRAAG:

Ik zit in een klachtenprocedure aangezien een product van me niet werkt. Nu krijg ik deze mail terug:

A staff has responded to your request. And your action is required.
-----------------
When you gotten the item,it had the problem or not.
-----------------

To reply, please visit the following link:

Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen
Love is in the air!
pi_62961165
Toen je het product kreeg, was het toen al kapot?

Maw was het DOA?
pi_62961167
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:06 schreef Landgeld het volgende:
VRAAG:

Ik zit in een klachtenprocedure aangezien een product van me niet werkt. Nu krijg ik deze mail terug:

A staff has responded to your request. And your action is required.
-----------------
When you gotten the item,it had the problem or not.
-----------------

To reply, please visit the following link:

Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen
Of het product al kapot was toen je het kreeg of dat het later pas kapot ging
pi_62961191
Of het product al kapot was toen je het ontving of nadat je het gebruikt had.

'The item had the problem when i got it'
Nee.
pi_62965180
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Ik zie deze staan op DX:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.17405
35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.

40 mhz is iig voordeliger tov 27 mhz, die is veel storingsgevoeliger
  woensdag 5 november 2008 @ 13:59:50 #158
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62968583
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:00 schreef Remake het volgende:
http://dealextreme.com/details.dx/sku.1371 bestelt als kadeau
Schijnt dat deze 50Mw green ook gewoon ballonnen popt
Die van mij is gister verzonden

[ Bericht 9% gewijzigd door Dionysiou op 05-11-2008 14:07:14 ]
pi_62969091
Wisselkoers van vandaag:
Wisselkoers van PayPal vanaf 5 nov 2008: 1 euro = 1,25028 Amerikaanse dollars
  woensdag 5 november 2008 @ 14:17:44 #160
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_62969167
quote:
Op woensdag 5 november 2008 11:51 schreef Daantke het volgende:

[..]

35 mhz wordt bij modelvliegen gebruikt, 27 en 40 mhz bij modelauto's. Maakt verder geen reet uit.

40 mhz is iig voordeliger tov 27 mhz, die is veel storingsgevoeliger
Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.

Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Don't let my username fool you...
  woensdag 5 november 2008 @ 14:52:08 #161
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62970272
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nou, die 35MHz is een FM-frequentie, die is vele malen betrouwbaarder dan de 40MHz AM frequentie die dat ding gebruikt. De AM-band is storingsgevoeliger en die is in Nederland verkrijgbaar als 27MHz en 40MHz. De FM-frequenties zijn betrouwbaarder (en de zenders en ontvangers zijn duurder) en zijn in NL verkijgbaar als 35MHz en 40MHz. Dus 40MHz is zowel in AM als FM verkrijgbaar en nee, die zijn niet compatibel met elkaar.

Een vriend van me had vorige week z'n E-Sky helikopter binnengekregen via DX, ik ga 'm binnenkort eens uitproberen.
Laat me weten of het wat was..

[ Bericht 0% gewijzigd door Dionysiou op 05-11-2008 15:40:48 ]
pi_62972460
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:15 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van vandaag:
Wisselkoers van PayPal vanaf 5 nov 2008: 1 euro = 1,25028 Amerikaanse dollars
Dat gaat helemaal verkeerd
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_62973238
Mijn aankoop binnen.

3 laserpennen
lusb led lamp voor laptop
usb > ps/2 converter
mini microfoon
vingermuis

heel erg tevreden:D
pi_62973278
quote:
Op woensdag 5 november 2008 14:17 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Oh dacht dat het een fm was

* Daantke heeft vroegah een paar rc-auto's gehad en zo'n vliegtuigje waarvan ik de naam even niet weet
pi_62973483
Ik vraag het hier maar ff in dit topic,
Een vriend van mij had een laser gekocht op Marktplaats ( ), en er natuurlijk veel te veel voor betaald, dus ik vroeg of ik de verpakking mocht bekijken. Dus ik scheur zo zijn adrespapiertje eraf, en jahoor, er staat een of ander Hong Kong adres op. From: Link Billion, PO BOX 2578.

Hij zou 240mW moeten zijn maar mijn 50mw is nog sterker. Maar weet iemand waar deze laser dan vandaan komt? Ik ben wel benieuwd hoeveel die echt gekost heeft.
pi_62973544
Deze week ook al drie pakketjes binnen trouwens

09673 Stylish 1.8-inch 2GB FM MP4 Player > kapot binnengekregen
14129 6*18 Digital Camera Zoom Lens Monocular Attachment for Nokia N82 Cell Phone
01230 Coated Guitar Strings x 1 Shipped $5.01 -
01233 Premium Stylish Guitar Capo x 1 Shipped $6.93 -
03399 Cigarette- shaped Butane Lighter x 1 Shipped $1.50 -
04887 Skinny Card Style Butane Lighter x 1 Shipped $2.87 -
04901 Metal Wind-proof Butane Lighter (Thin and Tall)

vooral die aanstekers zijn heel vet

pi_62973897
Bestel je alles los?!
Nee.
pi_62973948
Iemand die me nog een goed headsetje ( voor voip /gaming ) aan kan raden van 1 van de sites ?

Het liefst onder de 15 dollar ; anders kan ik net zo goed hier 1 in de winkel halen
  woensdag 5 november 2008 @ 16:40:23 #169
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62973962
Ik heb m'n koplamp binnengehad voor (fietslamp) maar dat ding gaat maar niet aan ik denk dat ik de batterijen erverkeerd in doe hoe moeten ze erin? de + toch op het springveertje?

Heb m'n vinger ook nog eens opengehaald en de verpakking..

pi_62974196
de platte kant op het veertje iig
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:38 schreef Remake het volgende:
Bestel je alles los?!
Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad is
  woensdag 5 november 2008 @ 17:01:55 #171
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62974748
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:46 schreef Daantke het volgende:
de platte kant op het veertje iig
[..]

Toevallig waren dit drie bestellingen ja, maar er ze versturen ook altijd los als er iets nog niet op voorraad is
Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..
Hier staat niks bij argh
pi_62974911
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Neehoor, bij m'n andere fietslampje moest ik de + kant op het veertje doen..
Hier staat niks bij argh
in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moest (dat is toch de pluskant?)
  woensdag 5 november 2008 @ 17:11:30 #173
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62975083
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:06 schreef Daantke het volgende:

[..]

in mijn 17jaar levenservaring heb ik het nog nooit meegemaakt dat de kant met het uitsteekseltje op het veertje moest (dat is toch de pluskant?)
Foutje klopt, alsnog werkt ie niet
  woensdag 5 november 2008 @ 17:27:54 #174
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62975531
Het is uit eindelijk toch gelukt even de soldeerbout erbij gepakt
pi_62975690
quote:
Op woensdag 5 november 2008 16:27 schreef CompanionCube het volgende:
Ik vraag het hier maar ff in dit topic,
Een vriend van mij had een laser gekocht op Marktplaats ( ), en er natuurlijk veel te veel voor betaald, dus ik vroeg of ik de verpakking mocht bekijken. Dus ik scheur zo zijn adrespapiertje eraf, en jahoor, er staat een of ander Hong Kong adres op. From: Link Billion, PO BOX 2578.

Hij zou 240mW moeten zijn maar mijn 50mw is nog sterker. Maar weet iemand waar deze laser dan vandaan komt? Ik ben wel benieuwd hoeveel die echt gekost heeft.
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
pi_62978916
Straks loopt iedereen met zo'n spy-pen rond.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62979753
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..

Google
pi_62980297
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
pi_62980550
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef Wensley het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
  woensdag 5 november 2008 @ 20:50:16 #180
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_62981133
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
Dan moetje oplaseren
pi_62981512
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:50 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

Dan moetje oplaseren
Omg
  woensdag 5 november 2008 @ 21:05:29 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62981624
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?

(hihihi)
pi_62981790
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?

(hihihi)
Hey, dat is mijn grapje. Maar dan tien topics terug
  woensdag 5 november 2008 @ 22:17:26 #184
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62984434
Ja, maar ik meen het .
Is de True 50mW Green echt veel beter dan de True 30mW Green, of maakt het niet zoveel uit?

[ Bericht 1% gewijzigd door MacorgaZ op 05-11-2008 22:40:04 ]
  woensdag 5 november 2008 @ 22:19:12 #185
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62984499
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, maar ik meen het .
Is de True 30mW Green echt veel beter dan de True 50mW Green, of maakt het niet zoveel uit?
Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:25:18 #186
48067 neo2000
pi_62984721
Just kill me now.
pi_62985096
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef neo2000 het volgende:
Just kill me now.
I'm going where you're going.

Jongens koop er gewoon eentje en schijn elkaar er even mee in de ogen, gelukkig verkoopt DX geen braille toetsenborden.
  woensdag 5 november 2008 @ 22:39:53 #188
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_62985258
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
Oeps, inderdaad . Het ging mij er meer om dat er staat dat de 50mW blijkbaar 2x zo fel is dan een 10mW, dus ik vroeg me af of er veel verschil tussen 30mW en 50mW zit.
  woensdag 5 november 2008 @ 23:00:17 #189
170462 Stinosss
pi_62985965
Je oog is niet linear. En al zeker niet bij groen 532nM.

Tevens genoeg leesvoer in de vorige topics.

[ Bericht 10% gewijzigd door Stinosss op 06-11-2008 08:25:14 ]
pi_62986711
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..

Google
Er zijn echt te veel kneuzen die Dealextreme spullen doorverkopen via marktplaats als zjnde een origineel kwaliteitsproduct.. Ipodoordopjes, geheugenkaartjes etc..

Dat je spullen doorverkoopt owke, maar ga dan niet doen alsof je kwaliteit levert..
Do your worst, for I will do mine..
  donderdag 6 november 2008 @ 08:01:28 #191
155557 divided
for rental use only
pi_62990030
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier

hoelang duurt zo'n melding normaal ?
pi_62990142
6 dagen ies wel lang
Meestal een dag ofzsow.

Of je hebt iets bestelt dat out of stock is,
Nee.
  donderdag 6 november 2008 @ 08:51:25 #193
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62990576
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef divided het volgende:
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier

hoelang duurt zo'n melding normaal ?
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
pi_62992204
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat hebbie besteld?
bij mij had het anderhalve week geduurd.. Producten waren niet out of stock.
  donderdag 6 november 2008 @ 11:01:46 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_62993370
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
  donderdag 6 november 2008 @ 11:07:13 #196
98259 mstr
Een jonge God!
pi_62993494
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
pi_62993795
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
En waarom zou je het uberhaubt uit china laten komen als je het voor een paar duppies in een willekeurige supermarkt/tabakszaak kan krijgen?
  donderdag 6 november 2008 @ 11:25:45 #198
170462 Stinosss
pi_62994039
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.

Kom eens achter je pc vandaan
pi_62994090
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:

Daar gaat geen gas in .
Geen referral hier.
  donderdag 6 november 2008 @ 11:36:50 #200
170462 Stinosss
pi_62994420
Olie dan. En zoals hierboven ook al staat, tabakszaak.
pi_62994551
Heheh, ik heb gisteren een laser besteld (rode 200mW). Als ik geweten had dat er in deze topics zo veel stond over lasers, had ik me wel even ingelezen
  donderdag 6 november 2008 @ 12:00:04 #202
170462 Stinosss
pi_62995178
Die rode 200mw is gemaakt om te fikken.

Neem een groene wanneer je hem koopt om mee te showen.
  donderdag 6 november 2008 @ 12:47:14 #203
155557 divided
for rental use only
pi_62996651
quote:
Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wat hebbie besteld?
2 dingen waar beide bij staan

Typically ships in 2 to 5 business days*

:S als er maandag nog niks veranderd is doe ik ze wel even mailen
  donderdag 6 november 2008 @ 12:48:44 #204
170462 Stinosss
pi_62996704
Komt vanzelf hoor.
Voordat je een reactie op je mail hebt zijn je spullen al verzonden.
pi_62999859
Shock your friend! pen en een 8 gb memory stick besteld
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
  donderdag 6 november 2008 @ 16:59:35 #206
48067 neo2000
pi_63004899
Volgens mij, als ik mij niet vergis, vulde ik vroegah, toen ik dus ook nog klein was, (Whehehehe) mijn zippo bij met, volgens mij terpentine o.i.d.. Maar je kunt ook Zippo lighter fluid kopen. Let op dat de dan NIET de originele hebt, die is nml redelijk duur in tegenstelling tot onbekende merken en ik meen een tijd terug gelezen te hebben dat originele fluid zelfs slechter is als meeste "b" merken.
pi_63005395
quote:
Op donderdag 6 november 2008 16:59 schreef neo2000 het volgende:
Volgens mij, als ik mij niet vergis, vulde ik vroegah, toen ik dus ook nog klein was, (Whehehehe) mijn zippo bij met, volgens mij terpentine o.i.d.. Maar je kunt ook Zippo lighter fluid kopen. Let op dat de dan NIET de originele hebt, die is nml redelijk duur in tegenstelling tot onbekende merken en ik meen een tijd terug gelezen te hebben dat originele fluid zelfs slechter is als meeste "b" merken.
Terpentine zou ik er niet ingooien, dat gaat maar 1% van de tijd aan en het stinkt.

Wasbenzine vul ik mijn neppe altijd mee, werkt perfect en het ruikt lekker In mijn echte zippo's doe ik Zippo Lighter Fluid.
  donderdag 6 november 2008 @ 17:52:10 #208
48067 neo2000
pi_63006204
Wasbenzine klinkt inderdaad logischer.. Ach, ik was 10 of zo, dus het zal waarsch. wasbenzine geweest zijn..
pi_63008489
Wasbezine werkt goed hoor in zippo's
Alleen je ruikt het vrij goed
Ja, schrok je toch even he!
pi_63010226
27 Oktober verzonden en nog niks ontvangen...Vorige keer duurde het maar 5 dagen(Maandag verzonden, Vrijdag ontvangen)
  donderdag 6 november 2008 @ 20:18:38 #211
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63010320
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:15 schreef Wensley het volgende:
27 Oktober verzonden en nog niks ontvangen...Vorige keer duurde het maar 5 dagen(Maandag verzonden, Vrijdag ontvangen)
Hier duurt het ook langer.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:22:54 #212
206640 Beelzebufo
pi_63010471
Wie kan me op weg helpen met de overkill aan oplaadbare batterijen op DX?

Ik zoek AA en AAA voor de veelheid aan fietslampjes hier. Moeten dus presteren bij koud weer, al wordt er maar relatief weinig stroom getrokken.

Hoe zit het met de zelfontlading? Heeft het zin om in een (bijv.) 2700 mAh exemplaar te investeren, of is deze door zelfontlading uiteindelijk net zo effectief als een veel goedkoper 1250 mAh exemplaar? (Led lampjes verbruiken niet zo veel, zal wel een tijdje duren voordat de batterijen daarmee leeggetrokken zijn)

Welke lader is goed? (Als ik de commentaren op DX moet geloven zijn ze bijna allemaal goed...)

Kortom: wie heeft er eigen ervaringen?
pi_63010560
Heb ik 'n aanvraag voor HTC Touch Pro spul gedaan, waaronder 'n autolader .. Zetten ze er eentje voor 'n Touch Diamond op

Klojo's, moet ik nog via ebay of marktplaats op zoek
pi_63010614
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:22 schreef Beelzebufo het volgende:
Wie kan me op weg helpen met de overkill aan oplaadbare batterijen op DX?

Ik zoek AA en AAA voor de veelheid aan fietslampjes hier. Moeten dus presteren bij koud weer, al wordt er maar relatief weinig stroom getrokken.

Hoe zit het met de zelfontlading? Heeft het zin om in een (bijv.) 2700 mAh exemplaar te investeren, of is deze door zelfontlading uiteindelijk net zo effectief als een veel goedkoper 1250 mAh exemplaar? (Led lampjes verbruiken niet zo veel, zal wel een tijdje duren voordat de batterijen daarmee leeggetrokken zijn)

Welke lader is goed? (Als ik de commentaren op DX moet geloven zijn ze bijna allemaal goed...)

Kortom: wie heeft er eigen ervaringen?
Ik heb hier 3 pakjes van (12 dus):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Deze voor mijn laser:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730
En deze charger:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152

Die batterijen zijn echt perfect, alle apparaten doen het 1.5-2 keer zo lang als de normale batterijen die ik gebruik, en opladen gaat echt retesnel met die charger.

Enige minpuntjes van de charger zijn, dat hij piepjes maakt tijdens het chargen, maar dat schijnt vanzelf over te gaan, en dat de batterijen fucking heet worden. Maar als je het klepje open laat staan valt het wel mee imho.
  donderdag 6 november 2008 @ 20:27:32 #215
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63010633
quote:
Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:

Daar gaat het niet om bijdehandje, ik sta 5 dagen per week van 12 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts in de keuken, dus dat soort dingen mag je voor je houden
pi_63010706
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:25 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb ik 'n aanvraag voor HTC Touch Pro spul gedaan, waaronder 'n autolader .. Zetten ze er eentje voor 'n Touch Diamond op

Klojo's, moet ik nog via ebay of marktplaats op zoek
http://www.dealextreme.co(...)7293~threadid.207563
  donderdag 6 november 2008 @ 20:30:27 #217
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63010729
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb hier 3 pakjes van (12 dus):
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Deze voor mijn laser:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10730
En deze charger:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152

Die batterijen zijn echt perfect, alle apparaten doen het 1.5-2 keer zo lang als de normale batterijen die ik gebruik, en opladen gaat echt retesnel met die charger.

Enige minpuntjes van de charger zijn, dat hij piepjes maakt tijdens het chargen, maar dat schijnt vanzelf over te gaan, en dat de batterijen fucking heet worden. Maar als je het klepje open laat staan valt het wel mee imho.
Dat heet worden komt gewoon omdat het een snellader is, die ramt er wat meer stroom doorheen dan een normale oplader.
pi_63010955
quote:
Gereageerd
  donderdag 6 november 2008 @ 21:27:09 #219
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63012705
Ik heb dit geval

ontvangen, maar werkelijk geen idee hoe ik 'm moet gebruiken

Er zit geen handleiding bij en op de website valt ook niets te lezen.
Weet iemand hier toevallig hoe ik dat kreng moet gebruiken?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4137
pi_63012814
Uit elkaar trekken en dan rolt ie zichzelf weer op, beetje 'tzelfde als 'n jojo alleen dan met 2 touwtjes?
  donderdag 6 november 2008 @ 21:34:42 #221
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63013014
Er valt vrij weinig uit elkaar te trekken, de touwtjes lopen gewoon "los" door het midden...
pi_63013091
Er staat toch een video bij...
  donderdag 6 november 2008 @ 21:54:41 #223
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63013820
Ja, maar laat die video zien hoe het moet? Nee
pi_63014202
Nou hij lijkt me best duidelijk
als ie niet terugveert is er misschien een bladveertje uit ofzo?
  donderdag 6 november 2008 @ 22:02:21 #225
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_63014203
Ik had het door! Maar nu heb ik 'm kapotgetrokken

pi_63015964
http://www.dealextreme.co(...)4151~threadid.207508

Fijn die opladers

EDIT:

2 minuten later nog een forum post gevonden met een geexplodeerde lader ?

http://www.dealextreme.co(...)6105~threadid.207458

gaat lekker dan haha
pi_63016093
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:27 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om bijdehandje, ik sta 5 dagen per week van 12 uur 's ochtends tot 1 uur 's nachts in de keuken, dus dat soort dingen mag je voor je houden
Dan moet je toch eens vaker die keuken uit komen en met je mama gezellig boodschappen gaan doen, wasbenzine is namelijk in veel supermarkten etc. gewoon te koop.
  donderdag 6 november 2008 @ 22:50:40 #228
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63016574
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:37 schreef Downstar het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)4151~threadid.207508

Fijn die opladers

EDIT:

2 minuten later nog een forum post gevonden met een geexplodeerde lader ?

http://www.dealextreme.co(...)6105~threadid.207458

gaat lekker dan haha
En waar denk jij dat de 'Europese' opladers vandaan komen?
Die mogen dan wel een keurmerk hebben, maar dat zegt natuurlijk nog steeds niets.
pi_63017136
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef mstr het volgende:

[..]

Die mogen dan wel een keurmerk hebben, maar dat zegt natuurlijk nog steeds niets.
Vond laatst een topic over een jetlighter die explodeerde.. Kan ook een hoax zijn trouwens.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63017207

Kan 'm zo snel niet weer vinden, misschien heeft dealextreme 'm verwijderd.. (Exploderende aanstekers zijn geen goeie reclame)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63017252
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:50 schreef mstr het volgende:

[..]

ik zeg niks over europese opladers ofwel ?

maar wel toeval dat er binnen 1 week ofzo 2 opladers van deal extreme in de brand vliegen ..

er zit trouwens niet voor niets z'n keurmerk op een lader die in eu word verkocht hoor
pi_63019154
Nee.
  vrijdag 7 november 2008 @ 07:39:35 #233
136730 PiRANiA
pi_63021752
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:06 schreef drumstickNL het volgende:
[ afbeelding ]
Kan 'm zo snel niet weer vinden, misschien heeft dealextreme 'm verwijderd.. (Exploderende aanstekers zijn geen goeie reclame)
ik heb er 26 besteld
  vrijdag 7 november 2008 @ 08:37:29 #234
170462 Stinosss
pi_63022407
quote:
Op donderdag 6 november 2008 20:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat heet worden komt gewoon omdat het een snellader is, die ramt er wat meer stroom doorheen dan een normale oplader.
...wat op lange termijn dus echt niet goed is...
  vrijdag 7 november 2008 @ 11:01:10 #235
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63025183
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 08:37 schreef Stinosss het volgende:

[..]

...wat op lange termijn dus echt niet goed is...
Exactly.
pi_63029064
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

ik heb er 26 besteld
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_63029668
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 07:39 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

ik heb er 26 besteld
Zit jij op AVP ?
Geen referral hier.
pi_63029794
Vraag aan iemand die goed Engels kan:

Ik heb een product besteld (lasterpointer in usb etc.) maar die werkt (eerlijk) niet goed. Nu willen ze een 'replacement' sturen. MAAR... eigenlijk wil ik in plaats van die, een andere, want ik weet dat dat andere product (4$ duurder), beter/fijner is.

Zou dit mogelijk zijn? ZO ja; hoe kan ik dat het beste brengen?
Love is in the air!
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:01:57 #239
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_63029830
dit is geen tvp
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_63030647
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Landgeld het volgende:

Ik heb een product besteld (lasterpointer in usb etc.) maar die werkt (eerlijk) niet goed. Nu willen ze een 'replacement' sturen. MAAR... eigenlijk wil ik in plaats van die, een andere, want ik weet dat dat andere product (4$ duurder), beter/fijner is.

Dear Dealextreme,
I recently ordered <productnummer> and it is not working correctly, You already offered me a replacement but I'd rather choose a different product namely <productnummer> and pay the difference in price. Is this possible?
Regards,
<naam>
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:37:03 #241
128384 mcwops
gat in je glas
pi_63030681
Wisselkoers van PayPal vanaf 7 nov 2008: 1 euro = 1,24628 Amerikaanse dollars

order:
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
16905 Mini-Elf-II Mini Universal TV Remote Controller Keychain with LED Flashlight
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:00 schreef Landgeld het volgende:

,zoiets:?>
Hi, thanks for your offer, but I don't want the suggested replacement. I definitely want to upgrade to a more reliable product, and that is the SKU ..... Which is $ 4 more, but that is no problem. So please change the order and replace item SKU .... with the better SKU .....Greetings from sunny Netherlands . ouwe pepernoot
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_63030758
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef mcwops het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 7 nov 2008: 1 euro = 1,24628 Amerikaanse dollars

order:
11866 Super Mini Bluetooth 2.0 Adapter Dongle (Vista Compatible)
16905 Mini-Elf-II Mini Universal TV Remote Controller Keychain with LED Flashlight
[..]

,zoiets:?>
Hi, thanks for your offer, but I don't want the suggested replacement. I definitely want to upgrade to a more reliable product, and that is the SKU ..... Which is $ 4 more, but that is no problem. So please change the order and replace item SKU .... with the better SKU .....Greetings from sunny Netherlands . ouwe pepernoot

Misschien iets te informeel?
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:43:27 #243
136730 PiRANiA
pi_63030843
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zit jij op AVP ?
Ik gok van niet, ik ken de afkorting niet
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:51:43 #244
170462 Stinosss
pi_63031056
AVP: Alien vs. Predator

[ Bericht 69% gewijzigd door Stinosss op 07-11-2008 15:11:27 ]
pi_63031113
Thanks, mailtje gestuurd

Nu vraag ik me af hoe ik dat verschil zou moeten betalen, maargoed.. (waarss paypal o.i.d)
Love is in the air!
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:07:26 #246
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_63031395
jammer dat mn paypal geblokt is totdat ik mn stroomrekening stuur naar ze anders zou ik wel zo'n vette spypen kopen
happen naar de baas
pi_63031613
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:07 schreef Hijacking het volgende:
jammer dat mn paypal geblokt is totdat ik mn stroomrekening stuur naar ze anders zou ik wel zo'n vette spypen kopen
  vrijdag 7 november 2008 @ 15:26:27 #248
170462 Stinosss
pi_63031831
Bekend fenomeen. Niks raars aan hoor?
pi_63032227
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:26 schreef Stinosss het volgende:
Bekend fenomeen. Niks raars aan hoor?
Ik vond het al vreemd nadat ik een nieuwe CC had gehad dat er 1,50 afgeschreven diende te worden en ik de code op de afschrijving moest invullen?
Hoe krijg je het voor elkaar dat je zelfs je stroomrekening?!? moet sturen?
pi_63034137
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 15:41 schreef g0dz0r het volgende:

[..]
Hoe krijg je het voor elkaar dat je zelfs je stroomrekening?!? moet sturen?
Bewijs van adres, giro, of elke willekeurige brief waar je naam + adres op staat is goed.

Mijn rekening was ooit geblokkeerd, moest mijn adres, identiteit, en rekening bevestigen
Dus girootje gescand en identiteitskaart, toen was ik 3 minuten ongeblokkeerd, en toen geblokkeerd omdat ik <18 was.
pi_63035699
Weet iemand of ze bij DealExtreme misschien ook blauwe/groene schermen hebben wat je voor Chroma Key kunt gebruiken?
Heb tot dusverre nog niets kunnen vinden.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_63035766
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:59 schreef yosander het volgende:
Weet iemand of ze bij DealExtreme misschien ook blauwe/groene schermen hebben wat je voor Chroma Key kunt gebruiken?
Hoe willen ze dat ooit verzenden

Kan je niet gewoon bij een willekeurige meubelwinkel een grote lap groene of blauwe stof kopen? Werkt ook goed.
pi_63035855
pakketje binnen, 5 dagen na bestelling al, ze zijn bij mij echt altijd snel
Thanks Sonny!
Nee.
pi_63036292
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat ooit verzenden

Kan je niet gewoon bij een willekeurige meubelwinkel een grote lap groene of blauwe stof kopen? Werkt ook goed.
Hoeft maar twee bij twee meter te zijn.
En dan alleen het doek zelf.
pi_63038160
Een doek kun je opvouwen en dan past het zeker in een DX pakketje, misschien passen er wel 5 in

Maar je kunt beter gewoon bij een praxis, een triplex plaat van 2 meter groen verven ofzo.
Nee.
pi_63039848
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:44 schreef Remake het volgende:
Een doek kun je opvouwen en dan past het zeker in een DX pakketje, misschien passen er wel 5 in

Maar je kunt beter gewoon bij een praxis, een triplex plaat van 2 meter groen verven ofzo.
Het is handiger om hem thuis te verven omdat je anders een natte plank moet vervoeren.
woef
pi_63040159
4 paar Ipod oortjes gekocht voor m'n zus.
Was in 5/6 dagen binnen.
Doosjes wat gedeukt, maar dat nemen we voor lief @ 2.50 per stuk
  vrijdag 7 november 2008 @ 21:16:23 #258
98259 mstr
Een jonge God!
pi_63040467
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 21:04 schreef Saind het volgende:
4 paar Ipod oortjes gekocht voor m'n zus.
Was in 5/6 dagen binnen.
Doosjes wat gedeukt, maar dat nemen we voor lief @ 2.50 per stuk
Dat doosjes gedeukt zijn, is héél normaal.
pi_63041137
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 13:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zit jij op AVP ?
Ik wel.
Pietersvuurwerk.....
pi_63042948
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 17:59 schreef yosander het volgende:
Ik was daar zelf ook naar op zoek ja... Misschien een produktrequest doen?
pi_63050884
Zo zie net dat ik totaal al ¤100 heb besteed nooit verwacht dat ik zoveel zou bestellen :p.
pi_63051201
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:14 schreef Kadooosh het volgende:
Zo zie net dat ik totaal al ¤100 heb besteed nooit verwacht dat ik zoveel zou bestellen :p.
wat voor gadget heb je er vandaan getrokken
pi_63052786
Iemand die mij kan zeggen waar ik op moet letten bij het kopen van een headsetje op dx ? ( is voor af en toe gamen , voipbellen / spraakherkenning )

heb zelf 1 van deze 2 in het oog ;

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6217

Of

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763

welke kan ik beter nemen ?

Ik neem deze maar denk ik ; lees er wel veel goede reviews over

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3763

[ Bericht 17% gewijzigd door Downstar op 08-11-2008 14:22:33 ]
pi_63053596
CONCURRENTIE VOOR DX ?
Toevallig kwam ik net deze site tegen , tijdens het zoeken naar mijn headset.

http://www.oknewshop.com/

verkoopt dezelfde spullen als DX , FP , KD ..

de prijzen zijn in euro's ( standaard , maar kan boven aan de site worden veranderd in Dollar enzo ) volgens mij allemaal net iets duurder dan dx ( maar scheelt niet al te veel , sommige dingen misschien wel goedkoper ( ? )

en als ik het goed heb vragen ze 1 euro om te verzenden( airmail )

kan alleen nergens vinden waar ze zich vestigen ?
volgens mij geven ze die niet graag weg ;

2.10.How do I return a merchandise I don't like?
Not satisfied with the performance of a product? Send us an email to get a return addresses first.
  zaterdag 8 november 2008 @ 15:01:25 #265
170462 Stinosss
pi_63053646
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 14:58 schreef Downstar het volgende:
CONCURRENTIE VOOR DX ?

de prijzen zijn in euro's ( standaard , maar kan boven aan de site worden veranderd in Dollar enzo ) volgens mij allemaal net iets duurder dan dx ( maar scheelt niet al te veel , sommige dingen misschien wel goedkoper ( ? )

Not satisfied with the performance of a product? Send us an email to get a return addresses first.
Veel duurder dan DX.
pi_63053698
Omg, nieuw recoor! Afgelopen woensdag mail gehad dat mijn bestelling. Gister (Vrijdag) al een briefje van TNT in de bus dat ze het geprobeerd hebben af te leveren.
pi_63053781
quote:
CONCURRENTIE VOOR DX ?

Ze verkopen naar mijn weten exact hetzelfde als DX, alleen dan een stuk duurder.
Het scheelt dus zeker wel veel, neem die 1GB USB lighter, kost daar ¤13,50, en op DX $11,15 ofzo.

Een uit de hand gelopen dropship site lijkt me.
pi_63054002
quote:
CONCURRENTIE VOOR DX ?

Wat noem jij iets duurder?

http://www.oknewshop.com/(...)mory-card-10514.html ¤41,05

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241 ¤9.36

Dat is bijna 4x zo duur.

Bij computerland momenteel ¤12.95 dat scheelt ook flink.
woef
pi_63054017
Idd wat duurdere kant ; zat wat batterijen en andere gadgets te vergelijken en scheelde misschien 1 dollar ofzo ..

dus dacht nouu niet extreem gek ..

maargoed misschien een alternatiefje wanneer er op dx iets out of stock is ?

edit:
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Dat is bijna 4x zo duur.

Ik zeg toch ook volgens mij , je denkt toch niet dat ik alle producten ga vergelijken met die van dx

de dingen die ik heb vergeleken scheelde zoals ik al zei 1 á 2 dollar .. en nee dat is niet veel .

[ Bericht 31% gewijzigd door Downstar op 08-11-2008 15:39:03 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:24:30 #270
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63057593
Zijn die MP3 spelers op DX beetje goed qua muziek of is de iPod Nano beter?
Mijn iPod Video is gestolen..
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:39:16 #271
170462 Stinosss
pi_63057851
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:24 schreef Dionysiou het volgende:
Zijn die MP3 spelers op DX beetje goed qua muziek of is de iPod Nano beter?
Mijn iPod Video is gestolen..
Je gaat iPods met de spelers van DX vergelijken ?
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:26:32 #272
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63060485
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 18:39 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Je gaat iPods met de spelers van DX vergelijken ?
Haha ja, gekkenwerk he?
Maar toch, ik had toen die tijd voor ¤140,- een iPod Video 2e hands gekocht..
Zag er perfect uit, geen een krasje met veel accesoires, nu ben ik nogal van het geluidskwaliteit heldere tonen, diepe bass etc.
Dus dan kan ik beter voor de nano gaan..?
  zaterdag 8 november 2008 @ 20:28:25 #273
170462 Stinosss
pi_63060545
of een iRiver. Schijnen ook goede mp3 spelers te zijn wat betreft geluidskwaliteit.
  FOK!fotograaf zaterdag 8 november 2008 @ 20:40:42 #274
145146 Andyy
pi_63060946
Ipods zijn overpriced, je betaalt voor het merk en er zijn spelers met een betere geluidskwaliteit voor minder.
maar je kan wel met Ipods patsen wat je met sommige andere niet kan
pi_63061440
Laatst heb ik dus deze besteld en inmiddels ook binnen, maar er zit totaal geen beschrijving bij. Heeft iemand deze toevallig al aangesloten?? Ik weet niet of ik nu 12v of 230v op de zwarte + rode draad moet zetten.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14852
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:04:51 #276
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63061599
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:40 schreef Andyy het volgende:
Ipods zijn overpriced, je betaalt voor het merk en er zijn spelers met een betere geluidskwaliteit voor minder.
Zou de iRiver beter zijn dan een Creative Zen?
  zaterdag 8 november 2008 @ 21:30:41 #277
170462 Stinosss
pi_63062249
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:40 schreef Andyy het volgende:
Juist. Een iphone heeft niet het beste geluids ic wat nu op de markt is. De iRiver ook niet ,maar wel een betere.
Voor harde feiten zul je ffe wat reviews na moeten lezen.
pi_63063742
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:32 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

wat voor gadget heb je er vandaan getrokken
Mja tig dingen, pc afstandsbediening 4gb microsd kaartje, sata/ide to usb ding, laptop oplader, weegschaal, usb pci kaart, bluetooth usb dongle en nog 101 kleine dingetjes .

Laatst deze lamp ontvangen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3383
Doet het na paar weken nog steeds zonder hem op te laden en geeft nog best een hoop licht echt heel handig.
pi_63063830
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:21 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Dat is bijna 4x zo duur.

Pff heb dat microsd kaartje week terug besteld en is nu eindelijk vandaag opgestuurd maar nu is ie een euro goedkoper
pi_63064301
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 20:57 schreef odebeijer het volgende:
Laatst heb ik dus deze besteld en inmiddels ook binnen, maar er zit totaal geen beschrijving bij. Heeft iemand deze toevallig al aangesloten?? Ik weet niet of ik nu 12v of 230v op de zwarte + rode draad moet zetten.

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14852
Uit de omschrijving:

- Length: 5 meters
- DC 12V powered
- Driver/controller included
- Remote controller included (powered by 1 x CR2032 battery, battery included)

pi_63064375
Een bestelling is al na anderhalve dag verstuurt
Nee.
  zaterdag 8 november 2008 @ 23:06:53 #282
170462 Stinosss
pi_63064378
OMFG, zet er maar 230wissel op.
pi_63065621
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 23:06 schreef Stinosss het volgende:
OMFG, zet er maar 230wissel op.
Zal matig maar duur vuurwerk geven.

Ik snap echt niet dat sommigen dingen bestellen zonder dat ze weten wat ze bestellen. Ik bedoel, een $80 geef je toch niet zomaar uit?
  zondag 9 november 2008 @ 00:38:39 #284
170462 Stinosss
pi_63066088
Er is niets zo lekker als de geur van smeulende diodes in de morgen

[ Bericht 42% gewijzigd door Stinosss op 09-11-2008 00:50:05 ]
  zondag 9 november 2008 @ 09:19:15 #285
48067 neo2000
pi_63069250
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Zelf inlezen?
  zondag 9 november 2008 @ 10:24:53 #286
155557 divided
for rental use only
pi_63069633
quote:
Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef divided het volgende:

[..]

2 dingen waar beide bij staan

Typically ships in 2 to 5 business days*

:S als er maandag nog niks veranderd is doe ik ze wel even mailen
inmiddels Shipped via Air Mail
pi_63071688
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 21:04 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

De iRiver is met recht beter dan de Zen. Bovenaan staat toch wel een Cowon, maar die zijn duur. Maar een keuze maken tussen die twee die jij noemt is niet moeilijk, iRiver
  zondag 9 november 2008 @ 15:06:15 #288
234261 SophieScholl
Ich habe es nicht gewusst
pi_63074661
tvp
Hate. War. Destruction
  zondag 9 november 2008 @ 16:36:22 #289
159761 Arn0
Abbey Road
pi_63077663
Dankzij dit topic heb ik 3 gadgets op DealExtreme besteld.
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zondag 9 november 2008 @ 18:41:04 #290
234261 SophieScholl
Ich habe es nicht gewusst
pi_63080663
quote:
Op zondag 9 november 2008 16:36 schreef Arn0 het volgende:
Dankzij dit topic heb ik 3 gadgets op DealExtreme besteld.
Wow das echt superveel
Hate. War. Destruction
  FOK!fotograaf zondag 9 november 2008 @ 20:19:19 #291
145146 Andyy
pi_63083169
quote:
Op zondag 9 november 2008 18:41 schreef SophieScholl het volgende:

[..]

Wow das echt superveel
misschien is dat slechts het begin
  zondag 9 november 2008 @ 20:20:22 #292
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_63083207
quote:

[..]

Wow das echt superveel
Dat is een begin, lomperik.
  zondag 9 november 2008 @ 21:19:09 #293
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_63085281
Welk 8gb SDHC kaartje van DealExtreme is het beste? En werken deze traag icm een mobieltje?
pi_63085776
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:19 schreef jusdOrange het volgende:
Welk 8gb SDHC kaartje van DealExtreme is het beste? En werken deze traag icm een mobieltje?
Ik heb die ene SanDisk, dies echt teringsnel, schrijven 12 MB/s, lezen 19 MB/s ofzo.

Veel hogere snelheden voor zijn klasse.

Werkt perfect in mijn HTC, muziek, films (avi-bestanden, divx), TomTom, alles werkt perfect.
pi_63086054
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik heb die ene SanDisk, dies echt teringsnel, schrijven 12 MB/s, lezen 19 MB/s ofzo.

Werkt perfect in mijn HTC, muziek, films (avi-bestanden, divx), TomTom, alles werkt perfect.
Verder nog niet veel spul voor onze HTC's he
  zondag 9 november 2008 @ 21:54:30 #296
159761 Arn0
Abbey Road
pi_63086790
quote:
Op zondag 9 november 2008 20:19 schreef Andyy het volgende:

[..]

misschien is dat slechts het begin
Idd, ik ga niet meteen 100den items bestellen..
By hook or by crook, I'll be last in this book.
  zondag 9 november 2008 @ 22:32:14 #297
182538 jusdOrange
Limoentjesfr3sh
pi_63088473
quote:
Op zondag 9 november 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13305
Die? Class 2 lijkt inderdaad niet erg veel vergeleken met bijvoorbeeld Class 6, maar bij DX zal dat nogal weinig uitmaken?
pi_63089674
quote:

[..]

Wow das echt superveel
Misschien heeft ie wel 3 blauwe lasers besteld. In een keer veel meer waard dan mijn afgelopen 15 bestellingen.
pi_63089912
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:32 schreef jusdOrange het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13305
Die? Class 2 lijkt inderdaad niet erg veel vergeleken met bijvoorbeeld Class 6, maar bij DX zal dat nogal weinig uitmaken?
Die ja, maar hij is gewoon Genuine, en zoals ik al zei best snel voor een MicroSDHC kaart!
pi_63091821
Bluetooth dongle zojuist besteld op DE. Had het bevestigingsmailtje sneller dan dat de bevestigingspagina in m'n browser was geladen
  maandag 10 november 2008 @ 08:43:38 #301
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_63094921
Vandaag komt denk na mijn verwachting mijn 50mW True Green laser binnen, en midden deze week m'n 200mW Red Laser + FiiO.

EDIT: Weer een topic vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')