Nope.quote:Op zondag 2 november 2008 10:03 schreef Jetfly het volgende:
Moet je voor een PayPal account betalen?
Hear hear.quote:Op zondag 2 november 2008 00:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat gaat toch nergens over? Lezen is 'n kleine moeite.
Ik hoop trouwens ook dat 't gemiep over lasers wat minder is, afgelopen delen zijn voor driekwart gevuld met vragen/opmerkingen over die dingen
Nee, dat is het wel.. het betreft nieuwe gebruikers van de site, die dus gewoonweg niet de moeite nemen om de OP te lezen. En dan kan je als argument aandragen dat de OP op de eerste pagina staat, maar dit gaat niet op want:quote:Op zondag 2 november 2008 00:55 schreef Jordy-B het volgende:
Het is niet zo vreemd dat je dergelijke vragen meer op de laatste pagina ziet dan op de eerste.
in de wisselkoersen pakken ze 2-5% extra mee, die naar paypal gaat als vergoeding voor de transactie.quote:Op zondag 2 november 2008 10:03 schreef Jetfly het volgende:
Moet je voor een PayPal account betalen?
Haha die shock ballpen hoop ik deze week binnen te krijgenquote:Op zondag 2 november 2008 12:05 schreef mcwops het volgende:
tvp.
vrijdag weer 2 pakketjes gekregen. overigens zijn die shock ballpennen en shock kauwgums geen kinderspeelgoed
Mijn Memory Stick van DX is wat trager dan mijn genuine SanDisk MS Pro Duo kaartje, maar verder is hij wel prima, geen bad sectors oid. Dat kun je trouwens testen met HDTune.quote:Op zondag 2 november 2008 00:35 schreef Wekkor het volgende:
Heeft iemand ervaring met die geheugenkaarten? Is de kwaliteit/snelheid hetzelfde als de originele?
Alvast bedankt
Prima kwaliteit. Heb er pas een binnen gekregen voor de HTC.quote:Op zondag 2 november 2008 00:01 schreef divided het volgende:
extra batterij voor mijn diamond besteld..
hebben hier mensen ervaringen met de batterijen voor telefoons van dx ?
Voor de TD? Zo ja, welke batterij?quote:Op zondag 2 november 2008 13:53 schreef Stinosss het volgende:
Prima kwaliteit. Heb er pas een binnen gekregen voor de HTC.
Het is die dunne, dat SKU is de replacement battery, dit is een battery pack:quote:Op zondag 2 november 2008 14:53 schreef Tarabass het volgende:
Hoe dik is deze battery nou? Er staan namelijk twee verschillende diktes tussen de foto's. En wil niet de dikke hebben want dan zou ik zo'n lelijk backfrontje moeten gebruiken
Het geluid schijnt er beter van te worden.quote:Op zondag 2 november 2008 17:53 schreef Stinosss het volgende:
Hij is in ieder geval niet duur.
Echter zul je voor 6euro geen 1:1 geluidsoverdracht hebben wat betreft kwaliteit.
Zou best kunnen. Maar dat is iets wat je niet wilt. Je wilt een 1:1 geluidsoverdracht. Anders heb je aan die EQ op je mp3 speler helemaal niks.quote:Op zondag 2 november 2008 18:40 schreef Dionysiou het volgende:
De bass word er sterker van, ik heb hem gekocht en komt binnenkort aan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |