Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..quote:Op woensdag 5 november 2008 17:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Weetje zeker dat het link billion is? Kan namelijk niets vinden op Google daarover.
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:25 schreef Wensley het volgende:
Wat heb je in godsnaam aan die lasers?
Dan moetje oplaserenquote:Op woensdag 5 november 2008 20:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Zullen we er ajb over ophouden. Kan het woord laser niet meer luchten of zien..
Hey, dat is mijn grapje. Maar dan tien topics terugquote:Op woensdag 5 november 2008 21:05 schreef MacorgaZ het volgende:
Zeg, maar even over die lasers he. Welke moet ik nou kopen?
(hihihi)
Je bedoelt andersom?quote:Op woensdag 5 november 2008 22:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, maar ik meen het.
Is de True 30mW Green echt veel beter dan de True 50mW Green, of maakt het niet zoveel uit?
I'm going where you're going.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:25 schreef neo2000 het volgende:
Just kill me now.
Oeps, inderdaadquote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je bedoelt andersom?
Ik weet niet zal wel voor die 30$..
Die van mij is gister geshipped.
Er zijn echt te veel kneuzen die Dealextreme spullen doorverkopen via marktplaats als zjnde een origineel kwaliteitsproduct.. Ipodoordopjes, geheugenkaartjes etc..quote:Op woensdag 5 november 2008 20:08 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Volgens mij is linkbillion een user op ebay, je raadt het al, uit hong kong..
Wat hebbie besteld?quote:Op donderdag 6 november 2008 08:01 schreef divided het volgende:
Status:
(of current
shipment) On 11/1/2008:
Waiting for Supplier
hoelang duurt zo'n melding normaal ?
bij mij had het anderhalve week geduurd.. Producten waren niet out of stock.quote:Op donderdag 6 november 2008 08:51 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat hebbie besteld?
Bij mij meestal 1-2 werkdagen.
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaarquote:Op donderdag 6 november 2008 11:01 schreef Dionysiou het volgende:
Verkopen zo ook olie voor deze lighters enz?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.5274
En waarom zou je het uberhaubt uit china laten komen als je het voor een paar duppies in een willekeurige supermarkt/tabakszaak kan krijgen?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, want ik denk niet dat dat het vliegtuig in mag zomaar
Ivm met brandgevaar etc.
Daar gaat geen gas inquote:Op donderdag 6 november 2008 11:25 schreef Stinosss het volgende:
2 of 3 euro heb je al zon bus navul gas bij de supermarkt.
Kom eens achter je pc vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |