Volgens mij geldt dat ook niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:02 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oke,
dat ding zelf was 20 euro dus dat is 50%.. lijkt me wat veel.
Maar ik kan nergens in die support vinden dat die procentregel nog steeds geldt, weet iemand dat?
Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie welquote:
Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zinquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:00 schreef mstr het volgende:
Is DOA, en rond de 10 euro geloof ik dat het kost om terug te sturen
Terwijl hij nu bijna op 1,30 staatquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:47 schreef LightLuke het volgende:
Ook weer even een bestelling geplaatst a 51$ precies.
Maar die koers mag wel weer is omhoog, paypal koers is 1,22992 vandaag
Waarom vraag je dat hier? DX heeft gewoon een klantenservice. Ga het daar overleggen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:24 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ik heb iets gekocht (zo'n lasterpointer die niet werkt) van 14$. Heb ze al een mailtje gestuurd. Maar als de kosten dus 10euro zijn heeft het niet zoveel zin![]()
Hoe werkt het dan?
Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zatquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:55 schreef UncleSam het volgende:
Wisselkoers van PayPal vanaf 4 nov 2008: 1 euro = 1,22992 Amerikaanse dollars
Weet je nog die goede oude tijd dat het rond de 1,45 zat.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 11:14 schreef neo2000 het volgende:
En dit zijn dezelfde mensen als die zich naderhand verwonderen over het feit dat het pakketje na 2 dagen nog niet binnen is...
Opkrassen ofzo, verwende Hollanderquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:55 schreef Wensley het volgende:
20 oktober iets besteld, 27 oktober verzonden en nog niks ontvangen(Volgens de tracking op die hongkong post site: The item (RA894146613HK) left Hong Kong for its destination on 30-Oct-2008)
Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te durenquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:12 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Opkrassen ofzo, verwende Hollander
Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:56 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Weet je nog de oude tijd dat het rond de 1,60 zat
Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:25 schreef Remake het volgende:
Woon je in nederland?
Countries that we can currently ship EMS packages to:
Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.
Oftewel gaat misschien nog heel lang duren voor het binnen is.![]()
Dat was in juli. Eigenwijze....quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:54 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nee, wanneer was dat? Dan moet de dollar tegen de 1.70 zijn geweest. Of ben je mischien helderziend.
Klopt, een standaard mailtje krijg je dan als je hem moet terugsturen..quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:07 schreef Daantke het volgende:
[..]
Oh ik dacht hier eens gelezen te hebben dat als terugsturen meer dan 30% (ofzo) kostte, dat het dan niet hoefde... nja ik submit die aangifte gewoon en ik zie wel
Naja, laat ik het einde van de mail dan ook maar toevoegen..quote:Apologies for the items being defective.
If your product gets damaged within 30 days of delivery, please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements
But if the product turns out to be defective after 30 days from delivery, please notice that the return shipping costs (both ways) will be the sole responsibility of you. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible. (If you have any question, please refer to FAQ to get further detail).
quote:VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.
Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG
If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.
Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffiesquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:11 schreef Black-Death het volgende:
Vandaag mijn bestellingen binnen gekregen (zeer snel dus), Mini Light Sabre en Shock Pen.. maar ze werken beiden nietOf doe ik iets verkeerd?
Ik had een SoShine Rapidcharger 4 weken geleden die niet werkte t.w.v. 11$ zonder gezeur een vervangende oplader..quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Dus bij een artikel van 25 dollar hoef ik niks terug te sturen? Mooi
DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:58 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Lees je voortaan wat verder in. EMS naar Nederland is wel mogelijk met vermelding van Telefoonnummer.
Geen mensen op het verkeerde been zetten.
ah nu werkt ie perfect! thnqquote:Op dinsdag 4 november 2008 19:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Toevallig weet ik dat bij de mini light sabre ze de batterijtjes express verkeerd erin doen zodat je bij aankomst er nog volop gebruik van kan maken.. Kijk maar ffies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |