Thanks. Scheelt weer dat ik mezelf moet quoten..quote:
Prijs hangt af van het gewicht.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:20 schreef Dionysiou het volgende:
En als je iets moet terugsturen krijg je bij DX de verzendkosten meestal 5.52¤ uit m'n hoofd (á 8$ Volgens Jack) tegoed en mag je een item uitkiezen uit het assortiment/catalogus bij DX en sturen ze dat samen tegelijk op met je vervangende product als vergoeding van je verzendkosten.
Uhuh. Dacht het dus niet he. EMS is gewoon mogelijk naar Nederland. DHL neemt dat op zich.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:29 schreef Remake het volgende:
[..]
DX mevrouwtje dat mij mailde vertelde dat het absoluut op geen enkele manier mogelijk waqs,
kreeg emailtje dat ik iets extra's uit mocht zoeken voor de moeite.
Altijd even ticket aanmaken. Uitzonderingen komen regelmatig voor.quote:Op dinsdag 4 november 2008 19:10 schreef Daantke het volgende:
Dus bij een artikel van 25 dollar hoef ik niks terug te sturen? Mooi
quote:
Klopt helemaal, meestal valt het hier gewoon onder vandaarquote:100 - 250 g. ¤ 5,52
Dat gaat lekker snel dan allemaal..quote:Op dinsdag 4 november 2008 18:41 schreef Downstar het volgende:
mijn memory kaartje is ook nog niet binnen , er is mij een nieuwe toegezonden omdat mijn oude stuk was ,
7 oktober verzonden .. tot op heden NIKS![]()
express shippingquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:22 schreef Wensley het volgende:
[..]
Ik heb EMS gebruikt en dat hoort 1-4 dagen te duren
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:34 schreef Andyy het volgende:
[..]
express shipping
hoe dom kan je zijn.
op het pakketje staat het echte waarde van de inhoud op en na een paar maanden(?) krijg je mooi een rekening van DHL oid op de mat dat je de belasting moet betalen
Ja, dat denk je.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:28 schreef drumstickNL het volgende:
Wtf, als je de shipping erbij berekend geven ze de meeste dingen vrijwel gratis weg..
EMS is bij goedkopere items meestal duurder dan de artikelen zelf, de artikelen die aangeboden worden met gratis EMS zijn over het algemeen waardevol genoeg om een rekening over te krijgen achteraf.quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:Ligt eraan bij welk bedrag he.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.
Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.
Ja, dit geldt dan ook voor EMS.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Vanaf 1 december wordt het toch 150euro? Geld dit ook voor EMS?
Prijzen zijn omhoog gegaan, maar dat is de schuld van de EURO tov. USD.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:50 schreef Tim21 het volgende:
Ik ben van plan eenmalig bij DE te gaan bestellen. Kan ik hiervoor bij PayPal een bedrag storten en zo betalen of zou ik toch beter betalen zoals aangegeven in de OP en dan PP af laten schrijven? Gaat om wat troep ± $40,-
Klopt het trouwens dat de laatste maanden de meeste dingen flink in prijs omhoog zijn gegaan?
Nog leuke nieuwe gadgets?
Je order komt vanzelf in je lijst te staan.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.
Daarnaast 3 microSD kaartjes aangeschaft.
Totaal nog geen 20 euro.
Nu ben ik direct gaan kijken of mijn order ook zichtbaar was, maar dat was niet het geval.
Wel een bevestigingsmailtje gehad, maar stel dat ik wil aangeven dat het als gift verstuurd moet worden, hoe gaat dat precies?
Het is vanwege dit bedrag niet nodig, maar waar pas ik dat echt aan?
ik kreeg het pas achteraf (anderhalve maand later)quote:Op dinsdag 4 november 2008 20:46 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Ligt eraan bij welk bedrag he. Rond de 40euro begint DHL moeilijk te doen.
Daarboven ben je de pisang. Boete betalen en je poststuk krijgen, of boete niet betalen en geen poststuk.
Ah ik wist niet dat je dit vooraf moest aangeven, maar ik wist dat ik met mijn kleine 20 euro me geen zorgen hoefde te maken.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Je order komt vanzelf in je lijst te staan.
Gift heb je nu niet nodig. Pas bij bedragen van 50euro noodzakelijk.
Je order als gift laten verzenden doe je door dit product toe te voegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1888
Doe dit voortaan VOORDAT je je order plaats. Nu kun je dat zelf niet meer aanpassen.
Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:06 schreef Noax het volgende:
Net de Wiikey SD Card Adapter for Wii aangeschaft, geen idee of ik het echt nodig ben.
Daarnaast 3 microSD kaartjes aangeschaft.
Die kan ik niet eens meer vinden, dus als je daar een link van hebt, heel graag.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Waar zijn die Wiikey SD adapters voor eigenlijk? Ik heb sinds vandaag een Wii en wil er wel wat homebrew en backups mee spelen, maar DX verkoopt alleen die verouderde Wiikey geloof ik.
De theorie zegt me dat een langere (lagere) golflengte verder reikt dan een kortere, niet echt een manco bij gebruik binnenshuis en van heel korte afstand lijkt me.quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Dionysiou het volgende:
Maar hij heeft een frequentie van: 40.68MHz.
Ze zeggen dat 35Mhz beter is, is dat zo en waarom? Hij ziet er wel leuk uit voor 45$..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |