je zit zelf ook te kwartietenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, als goed GC mod moet ik je nu spanken
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
onze lieve troetelknuffelpriusrijdende pinquin
Hey jij bent geen modquote:
Nee kloptquote:
na een paar borrels ga ik rare dingen toegeven, een van mijn lievelingsnummersquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Klonk aan de Rocket FuelNeem er nog een paar
Wel blijven fok!ken he
Ik ben vrij sadomasochistisch ingesteld, dus geen probleemquote:
omdat iemand anders die hadquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
we spammen hier niet en eerste de beste die dat wel doet die krijgt op z´n flikker van mij
Het was mijn fipo in dit topicquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
omdat iemand anders die had![]()
maar verder ben je lief hoor
quote:
Oeh!quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben vrij sadomasochistisch ingesteld, dus geen probleem
dat is hitler bier, alles muss blank sein, auch das bier (en ja ik weet dat het weis is naar het weizen dat gebruikt is, ook wel zielig weesjes gebruiken voor een biertje..)quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:30 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zekers meisje..
En met jou?
T is al weggespoeld in de wcquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat is hitler bier, alles muss blank sein, auch das bier (en ja ik weet dat het weis is naar het weizen dat gebruikt is, ook wel zielig weesjes gebruiken voor een biertje..)
hoezo dat dan ?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is al weggespoeld in de wc
En dan wel zonder door mij te zijn gegaan
Alsjeblieft niet, ben meer fan van hetquote:
Toerist waar en waarom?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
gaat goed
Vandaag weer even de toerist uitgehangen hiero
en morgen grote kans hetzelfde
en probeer nog even iets te lezen voor school...maar het schiet niet op
Klonk zit aan z'n derde Tuicaquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
hey, voor het eerst vandaag heb ik weer eens een beetje lol.
derde, dit is nummer 6 of 7 of 8 zoietsquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klonk zit aan z'n derde TuicaVooral doorgaan
In sommige culturen is dat heel normaal hoorquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef BrandX het volgende:
bier weggooientis wat met de mannen van tegenwoordig.
bij rowen heze gebeurt dat ook vaak, ik bedoel altijdquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
In sommige culturen is dat heel normaal hoor
[ afbeelding ]
toerist in edinburgh....waarom? omdat het een geweldige stad is, en er zijn zoveel dingen te zienquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, ben meer fan van het![]()
![]()
[..]
Toerist waar en waarom?![]()
En wat moet je lezen dan?![]()
[ afbeelding ]
tis maar gelukkig dat het niet mijn cultuur is danquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey Toldiekquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry, maar bedorven bier doe ik niet aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:38 schreef BrandX het volgende:
bier weggooientis wat met de mannen van tegenwoordig.
Mijn int0rnet is ook langzaam, maar dat komt door 3 torrents downloaden, uploaden en nog wat apps downloadenquote:
Staat ook nog op mijn lijstje, ga er heel misschien volgend jaar in de buurt werkenquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
toerist in edinburgh....waarom? omdat het een geweldige stad is, en er zijn zoveel dingen te zien![]()
En ik ben een artikel aan het lezen: Recombinational Repair of DNA damage in Escherichia coli and bacteriophage [lambda]
OVer homologe recombinatieheel interessant maar eigenlijk geen zin meer in
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn int0rnet is ook langzaam, maar dat komt door 3 torrents downloaden, uploaden en nog wat apps downloaden
Moet toch wat als ik straks zonder zit..
Nice....quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Staat ook nog op mijn lijstje, ga er heel misschien volgend jaar in de buurt werken
Klinkt erg,.. ingewikkeld
Maar ja ik ben dan ook maar een ongeschoolde horeca drop out he
we hadde het net nog over je, en toen moest ik BX uitleggen wie je was...quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, maar bedorven bier doe ik niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |