Ik mag of ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.quote:Op maandag 17 november 2008 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Dat is goed McLaura
Wanneer mag/ga je testen?
quote:Op maandag 17 november 2008 09:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag en ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.
Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef McLaura het volgende:
Ja, en dat is om 11:00 bloed prikken, en tot half 3 in de stress!!!
Ook als ik wel ongesteld word, kan er nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. En ik ben erg benieuwd wat ze doen als er 1 is ingenesteld in de baarmoeder, en de andere buitenbaarmoederlijk.
Ik heb één en ander opgezocht, en het schijnt dat àls het voorkomt, het heel moeilijk vast te stellen is. Ik vraag me dan ook serieus af wat ze er dan aan doen.
Ja, dat risico is stukken groter bij ivf.quote:Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Basimah, dat klinkt heel herkenbaar hoor... Ik zat op een gegeven moment ook in zo'n negatieve flow. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in. 't Is dat mijnquote:Op maandag 17 november 2008 06:18 schreef Basimah het volgende:
Ik zit in weer in de wachtweken nu.
Ik heb gelukkig afleiding door mijn werk en dat is op zich wel fijn ik merk namelijk dat ik echt in zo n negatieve flow zit van: deze manier gaat niet lukken, maar eigenlijk kan je dat maar nooit weten. Ik hoop dus dat het toch wel lukt maar juist die hoop is wel moeilijk.
Zou toch wel mooi zijn als er een einde komt aan de onzekerheid
Ik heb heerlijk ruim 1,5 uur op de bank liggen tukken. De gastkindjes waren het er zomaar mee eens, die sliepen lekker mee (in hun eigen nestjes vanzelfsprekend).quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef miss_sly het volgende:
He bah, McLaura, wat naar.
Griepje? Kruip lekker onder de wol
Ach, meisje, wat rot dat je in een dipje zit. Soms kan het ineens zo overweldigend zijn, dat gevoel, de wens maar ook de angst. En ik ben misschien over het algemeen positief, maar geloof maar dat ik die dipjes ook ken hoor! Logisch toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 20:17 schreef sombie het volgende:
Ik moet er vanavond zomaar ineens weer erg om huilen. Ik word er zo verdrietig van. Al zo lang wil ik zo graag een kindje. Bij het idee dat het misschien nooit lukt, kan ik nu ineens heel bang worden. Bah. Ik wil helemaal niet zo denken. Ik wil net zo positief en optimistisch zijn als miss_sly maar dat lukt me nu even totaal niet.
Het zal ook wel komen door de spanning van de laatste dagen. Na het weekend zou ik moeten weten hoe of wat.
Ach Rottdog, wat k*t. Natuurlijk leek het zo klaar als een klontje, logisch dat je zo teleurgesteld bent. 3 jaar, wat lang alweer. Natuurlijk hakt dat er in, je wil het zo graag, ook al had je rationeel besloten dat het ophield.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Rottdog het volgende:
Moet het toch ff kwijt![]()
Nadat ik zo vrolijk de laatste keer meldde een regelmatige cyclus terug te hebben is het nu hopeloos. Ben 4 dagen overtijd en al die 4 dagen leef ik met mijn kop in het zand met de gedachte ben zwanger maar durf niet te testen. Zere tieten *check, opgeblazen gevoel *check, misselijk *check, geen bloed *check voor mij zo klaar als een klontje tenminste dat dacht ik. Toch net mijn kop even omhoog gegooid en baldadig gedacht dat testen we ff en wat was ik teleurgesteld in het resultaatgeen tweede streepje gewoon zo'n enkel kut controle streepje
Pfffffdeze maand alweer 3 jaar geleden dat we voor een tweede gingen gaat hard de tijd
En wat kan het er verdomd weer goed inhakken in je gevoel.
sorry had niet echt up to date het topic gelezen en wals dus zo ff binnen
Van harte!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:51 schreef McLaura het volgende:
Lieve meiden,
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik ZWANGER ben! Ik zwaai dus af in dit topic en zal niet naar een ander topic gaan. Ik kwam op FOK omdat ik op dit topic was gewezen, vandaar.
Natuurlijk zal ik wel meelezen, of in het slechtste geval terugkomen (:() en ik ben altijd bereikbaar voor vragen over IVF / IUI enzovoort.
Voor nu zit ik op een roze wolkje, en ik hoop dat alle andere meiden snel bij me op de wolk komen zitten!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Op zich wel fijn omdat het wat rust geeft, maar wij moeten nu ook 3 maanden zelf proberen (en blijven afvallen) maar ik word er wel onzeker van. Ik blijf dus gewoon temperaturen omdat ik bang ben dat ik weer geen eisprong heb. Maar bij jou bleef je ongesteldheid voordat je Clomid gebruikte weg toch?
Ik mag 21 januari weer terug als ik dan nog niet zwanger ben. Ik vrees alleen dat ik dan nog niet voldoende ben afgevallen voor vervolgonderzoek. Ik moet nog ca. 10 kilo (met de feestdagen in aantocht.... snik).
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik...euhm...nou ja, dit dus
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
geen domme vraag hoor, maarlijkt me van niet, want ik heb vorige maand, omdat mijn menstruatie vrij kort was, voor de zekerheid getest voor ik aan de clomid begon, en die was negatief. Dus we wachten de echo maar af.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:51 schreef PM-girl het volgende:
O lieve Miss-Sly!![]()
!!
Wat super geweldig dit! Proficiat!![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien een domme vraag, maar ben je dan soms al een hele eindje op weg, omdat je de afgelopen maand geen bevruchtingskans hebt gehad?
McLaura, jij ook proficiat!
Tja, ik weet het zelf ook niet precies. Het is sowieso erg vaag, maar hier even een uitgebreide uitleg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Poppejans het volgende:
Ik vroeg me dan af, was je toen al zwanger toen ze die meting deden en meerdere follikels zagen (6 ofzo als ik het goed gelezen had begin van deze maand)
of kan dat helemaal niet, en ben je vlak daarna ondanks voorbehoedsmiddel zwanger geraakt?
En kans op meerling is dus zeer groot?
Dat is ook schaaps grote angst. Doen wij netjes aan onthouding om geen enkel risico te lopen, zijn we al te laatquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
hoelang kunnen zaadcellen ook alweer in leven blijven? Heb je er straks echt ineens 3
miss_sly! Wat een super-super-supergoed nieuws! Het kippevel staat op m'n rug!quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |