Ik mag of ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.quote:Op maandag 17 november 2008 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Dat is goed McLaura
Wanneer mag/ga je testen?
quote:Op maandag 17 november 2008 09:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik mag en ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.
Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?quote:Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef McLaura het volgende:
Ja, en dat is om 11:00 bloed prikken, en tot half 3 in de stress!!!
Ook als ik wel ongesteld word, kan er nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. En ik ben erg benieuwd wat ze doen als er 1 is ingenesteld in de baarmoeder, en de andere buitenbaarmoederlijk.
Ik heb één en ander opgezocht, en het schijnt dat àls het voorkomt, het heel moeilijk vast te stellen is. Ik vraag me dan ook serieus af wat ze er dan aan doen.
Ja, dat risico is stukken groter bij ivf.quote:Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Basimah, dat klinkt heel herkenbaar hoor... Ik zat op een gegeven moment ook in zo'n negatieve flow. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in. 't Is dat mijnquote:Op maandag 17 november 2008 06:18 schreef Basimah het volgende:
Ik zit in weer in de wachtweken nu.
Ik heb gelukkig afleiding door mijn werk en dat is op zich wel fijn ik merk namelijk dat ik echt in zo n negatieve flow zit van: deze manier gaat niet lukken, maar eigenlijk kan je dat maar nooit weten. Ik hoop dus dat het toch wel lukt maar juist die hoop is wel moeilijk.
Zou toch wel mooi zijn als er een einde komt aan de onzekerheid
Ik heb heerlijk ruim 1,5 uur op de bank liggen tukken. De gastkindjes waren het er zomaar mee eens, die sliepen lekker mee (in hun eigen nestjes vanzelfsprekend).quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef miss_sly het volgende:
He bah, McLaura, wat naar.
Griepje? Kruip lekker onder de wol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |