abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63223555
Oh Leonieke wat klote..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator vrijdag 14 november 2008 @ 16:35:37 #152
5428 crew  miss_sly
pi_63224314
He leonieke, wat jammer nou
Sterkte en succes met poging 4 . Ik ga ook met poging 4 beginnen als ik weer kan starten, misschien gaan we wel gelijk op
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63229680
Shit Leonieke, ik vreesde het al omdat er niks in het streepjestopic stond (vandaar dus even hier). Succes met je kraambezoek en heel veel succes in je volgende ronde!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_63230086
Leonieke
pi_63236762
oh leonieke... ik hoop dat het kraambezoek goed is gegaan en dat het je niet teveel teleurgesteld heeft...
knuffel voor jou!!!!
  zaterdag 15 november 2008 @ 08:47:10 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_63239225
Och Leonie, en ik heb zo hard geduimd voor je...

Nou dames, allemaal op naar de volgende ronde en dan in 31 december toasten met Jip en Janneke champagne!
pi_63240793
Het kraambezoek is wel meegevallen. Direct wel de baby in mijn armen gekregen, maar het viel wel mee. Voor de rest was het een ander kraambezoek dan alle andere die ik al heb gehad. Niet constant over de baby maar ook gewoon over andere zaken die ons allemaal bezighouden (wij zijn aan het bouwen, zij een huis aan het zoeken, het werk, de vrienden, ...). Het scheelt natuurlijk wel dat de papa onze situatie kent (is een collega). Al bij al dus meegevallen, al was het eerst ff slikken.

En nu wachten op de en dan maar hopen dat miss_sly en ik allebei samen op gaan en dan samen een plusje of twee streepjes tevoorschijn kunnen toveren. Het zou wel fijn zijn, zo nog net in 2008
Uiteraard thx voor al het geduim en deze maand spreek ik mijn eicellen nog eens heel goed aan dat ze het zich niet kunnen permitteren om nog eens zoveel mensen te laten duimen en dan iedereen teleur te stellen
pi_63248027
ik mag weer klussen of eigenlijk moet ik zeggen WE
3 eitjes die groot genoeg zijn
pi_63249048
Gelukkig dat het meeviel Leonieke, het is altijd even slikken maar gelukkig wordt er over meer gesproken dan alleen zwanger zijn en babies.

Basimah, wat een goed nieuws! Succes dan maar de komende dagen

miss_sly, ook weer succes deze ronde, laten we hopen dat je samen met Leonieke deze ronde 2 streepjes hebt.
pi_63266659
Basimah, zet 'm op!!! Het zou toch zo leuk zijn voor jullie...

Leonieke, jammer zeg.. weer een ronde verder..

En ik ga voor jullie allemaal heel hard hopen voor het voorstel van Asyniur: Jip en Janneke champagne met de jaarwisseling (of eerder natuurlijk )!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63280423
Ik zit in weer in de wachtweken nu.
Ik heb gelukkig afleiding door mijn werk en dat is op zich wel fijn ik merk namelijk dat ik echt in zo n negatieve flow zit van: deze manier gaat niet lukken, maar eigenlijk kan je dat maar nooit weten. Ik hoop dus dat het toch wel lukt maar juist die hoop is wel moeilijk.
Zou toch wel mooi zijn als er een einde komt aan de onzekerheid
  Moderator maandag 17 november 2008 @ 08:09:02 #162
5428 crew  miss_sly
pi_63280815
Spannend Basimah!
Je weet nooit wanneer het lukt, dus misschien is het wel deze keer. Ik duim voor je
pi_63281098
Zo.... 9 days down, 5 to go

Tot nu toe zijn de wachtweken me meegevallen, ik moest zelfs nadenken over hoeveel dagen er al om waren van de 14
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator maandag 17 november 2008 @ 08:58:31 #164
5428 crew  miss_sly
pi_63281351
Dat is goed McLaura
Wanneer mag/ga je testen?
pi_63282085
Jeee spannend McLaura, het schiet al op! Aankomend weekend is er hopenlijk een feestje in huize McLaura
pi_63282289
quote:
Op maandag 17 november 2008 08:58 schreef miss_sly het volgende:
Dat is goed McLaura
Wanneer mag/ga je testen?
Ik mag of ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator maandag 17 november 2008 @ 09:59:39 #167
5428 crew  miss_sly
pi_63282319
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:58 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik mag en ga niet testen, ik moet vrijdag een bloedtest doen in het ziekenhuis, zelfs al ben ik ongesteld.

Dat is toch ook testen, alleen niet zelf thuis
Spannend hoor
pi_63282347
Ja, en dat is om 11:00 bloed prikken, en tot half 3 in de stress!!!

Ook als ik wel ongesteld word, kan er nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. En ik ben erg benieuwd wat ze doen als er 1 is ingenesteld in de baarmoeder, en de andere buitenbaarmoederlijk.

Ik heb één en ander opgezocht, en het schijnt dat àls het voorkomt, het heel moeilijk vast te stellen is. Ik vraag me dan ook serieus af wat ze er dan aan doen.
pi_63282731
Wat jammer Leonieke! Ik duim voor je mee v de volgende maand
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator maandag 17 november 2008 @ 10:24:09 #170
5428 crew  miss_sly
pi_63282772
quote:
Op maandag 17 november 2008 10:01 schreef McLaura het volgende:
Ja, en dat is om 11:00 bloed prikken, en tot half 3 in de stress!!!

Ook als ik wel ongesteld word, kan er nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn. En ik ben erg benieuwd wat ze doen als er 1 is ingenesteld in de baarmoeder, en de andere buitenbaarmoederlijk.

Ik heb één en ander opgezocht, en het schijnt dat àls het voorkomt, het heel moeilijk vast te stellen is. Ik vraag me dan ook serieus af wat ze er dan aan doen.
Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
pi_63296504
quote:
Is er reden om ervan uit te gaan dat je een grote(re) kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Ja, dat risico is stukken groter bij ivf.
pi_63296935
McLaura, ik ga heel hard voor je duimen...! Spannend, hoor!
quote:
Op maandag 17 november 2008 06:18 schreef Basimah het volgende:
Ik zit in weer in de wachtweken nu.
Ik heb gelukkig afleiding door mijn werk en dat is op zich wel fijn ik merk namelijk dat ik echt in zo n negatieve flow zit van: deze manier gaat niet lukken, maar eigenlijk kan je dat maar nooit weten. Ik hoop dus dat het toch wel lukt maar juist die hoop is wel moeilijk.
Zou toch wel mooi zijn als er een einde komt aan de onzekerheid
Basimah, dat klinkt heel herkenbaar hoor... Ik zat op een gegeven moment ook in zo'n negatieve flow. Ik had er totaal geen vertrouwen meer in. 't Is dat mijn zo'n positief type is... hij vond dat ik moest stoppen met negatief doen (daar had hij ook wel gelijk in ). Vervolgens bleek ik zwanger te zijn... Ik wil je geen hoop aan praten of het bekende 'de-wonderen-zijn-de-wereld-nog-niet-uit-verhaal' vertellen, maar ik wil je alleen zeggen dat het inderdaad altijd mogelijk is zwanger te raken. Je bent natuurlijk wel met een behandeling bezig... Ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen dat het wel snel raak is... hou de moed erin...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63311014
En toen werd ik ook nog ziek, leuk......

Ben misselijk, buikpijn, warm en koud tegelijk....
  Moderator dinsdag 18 november 2008 @ 11:27:09 #174
5428 crew  miss_sly
pi_63311631
He bah, McLaura, wat naar.
Griepje? Kruip lekker onder de wol
pi_63316769
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:27 schreef miss_sly het volgende:
He bah, McLaura, wat naar.
Griepje? Kruip lekker onder de wol
Ik heb heerlijk ruim 1,5 uur op de bank liggen tukken. De gastkindjes waren het er zomaar mee eens, die sliepen lekker mee (in hun eigen nestjes vanzelfsprekend).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')