abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63385058
Sombie: Kop op!
pi_63388286
Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb maar even uitgesnotterd bij mijn lieve vriend. Het moet er inderdaad soms gewoon uit. Opkroppen heeft geen zin. Gelukkig heb ik een fijn en gezellig weekend voor de boeg dus ik hoop dat die laatste dagen wat beter gaan.

Ik hoop dat je morgen ongesteld wordt, miss_sly (of misschien toch stiekem zwanger? zou wel erg leuk zijn!); ik duim voor je.

Alle medewachters: heel veel sterkte!
pi_63394733
Onbewust wist ik het blijkbaar al want vanochtend werd ik ongesteld. De huilbui heb ik nu gelukkig al gehad dus ik kan weer 'gewoon' aan het werk zo. Deze maand even geen IUI, hebben we besloten.
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 07:26:25 #204
5428 crew  miss_sly
pi_63394885
Ach sombie, wat jammer Ik had het zo graag anders gezien.
Lekker een maandje genieten van de feestdagen samen en dan weer verder? Even pauze is wel een slekker, geniet er van
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63401445
McLaura, hoe was het in het ziekenhuis?? Ik duim voor je meid! Hou je het uit die laatste uren?

Ah sombie, balen toch. Maar dapper besluit om even een maandje 'rust' te nemen van de MMM. Daarna weer vol positieve vibes ervoor gaan
pi_63405893
Sombie... balen dat je ongesteld bent geworden... En natuurlijk mag je er om huilen. Het is ook niet niks, die hele medische malle molen... Probeer de moed erin te houden... ook al is het soms nog zo moeilijk. Probeer in ieder geval te genieten van het leuke weekend wat je voor de boeg hebt!

McLaura, hoe was het? Ik ben helemaal niet benieuwd, hoor...
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_63408804
sombie

Hoe gaat het met de rest? Allemaal aan het ei wachten of is die tijd al weer voorbij. En wordt het voor jullie ook spannend...

Hier is mijn cylcus toch wel wat in de war. Ik kan er niet echt hoogte van krijgen. Ach zal bij de volgende wel weer goed zijn.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_63409120
Ohw Sombie..

Ik zit op 8 dagen voor mn NOD. Geen nieuws dus.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:04:14 #209
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63409273
Moet het toch ff kwijt

Nadat ik zo vrolijk de laatste keer meldde een regelmatige cyclus terug te hebben is het nu hopeloos. Ben 4 dagen overtijd en al die 4 dagen leef ik met mijn kop in het zand met de gedachte ben zwanger maar durf niet te testen. Zere tieten *check, opgeblazen gevoel *check, misselijk *check, geen bloed *check voor mij zo klaar als een klontje tenminste dat dacht ik. Toch net mijn kop even omhoog gegooid en baldadig gedacht dat testen we ff en wat was ik teleurgesteld in het resultaat geen tweede streepje gewoon zo'n enkel kut controle streepje

Pfffff deze maand alweer 3 jaar geleden dat we voor een tweede gingen gaat hard de tijd En wat kan het er verdomd weer goed inhakken in je gevoel.

sorry had niet echt up to date het topic gelezen en wals dus zo ff binnen
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 17:05:18 #210
5428 crew  miss_sly
pi_63409296
Ik zit op NOD
Maar goed, afgebroken poging enzo, dus ik verwacht toch wel ongesteld te worden binnenkort. Zeker aangezien ik mijn ovulatie als het goed is op een keurig moment in mijn cyclus heb gehad en al even krampjes heb.
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 17:08:49 #211
5428 crew  miss_sly
pi_63409390
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Rottdog het volgende:
Moet het toch ff kwijt

Nadat ik zo vrolijk de laatste keer meldde een regelmatige cyclus terug te hebben is het nu hopeloos. Ben 4 dagen overtijd en al die 4 dagen leef ik met mijn kop in het zand met de gedachte ben zwanger maar durf niet te testen. Zere tieten *check, opgeblazen gevoel *check, misselijk *check, geen bloed *check voor mij zo klaar als een klontje tenminste dat dacht ik. Toch net mijn kop even omhoog gegooid en baldadig gedacht dat testen we ff en wat was ik teleurgesteld in het resultaat geen tweede streepje gewoon zo'n enkel kut controle streepje

Pfffff deze maand alweer 3 jaar geleden dat we voor een tweede gingen gaat hard de tijd En wat kan het er verdomd weer goed inhakken in je gevoel.

sorry had niet echt up to date het topic gelezen en wals dus zo ff binnen
Ach Rottdog, wat k*t. Natuurlijk leek het zo klaar als een klontje, logisch dat je zo teleurgesteld bent. 3 jaar, wat lang alweer. Natuurlijk hakt dat er in, je wil het zo graag, ook al had je rationeel besloten dat het ophield.

Dikke en knuffel.
pi_63409678
Jeetje Rottdog wat fucked up..

Sterkte
pi_63410286
Lieve meiden,

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik ZWANGER ben! Ik zwaai dus af in dit topic en zal niet naar een ander topic gaan. Ik kwam op FOK omdat ik op dit topic was gewezen, vandaar.

Natuurlijk zal ik wel meelezen, of in het slechtste geval terugkomen (:() en ik ben altijd bereikbaar voor vragen over IVF / IUI enzovoort.

Voor nu zit ik op een roze wolkje, en ik hoop dat alle andere meiden snel bij me op de wolk komen zitten!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_63410326

Jaaaaa!!!!!!!

Wat fijn!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:53:13 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63410334
Och jee Rottdog... 3 jaar.... Wat is het toch ongelofelijk k*t. Echt gewoon een loterij voor sommigen.
Dikke
  Moderator vrijdag 21 november 2008 @ 17:53:43 #216
5428 crew  miss_sly
pi_63410343
McLaura, gefeliciteerd Wat geweldig Ben zo blij voor je!

Geniet van je roze wolk en je zwangerschap. Kom je wel nog even terug als jullie kindje geboren is?
pi_63410410
Oh BE, ik zit inmiddels in ronde 3! Zou je het willen veranderen?

Bedankt!
pi_63410535
McLaura, wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd!!
pi_63410570
oh rottdog, wat een domper. dat is ook veel te lang meid.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 21 november 2008 @ 18:07:53 #220
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63410603
gefeliciteerd McLaura

Rotdogg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63410664
Natuurlijk Miss! Ik kom ook natuurlijk wel kijken hier hoe het jullie vergaat en ik zal het zeker melden als kleine meneer of mevrouw is geboren!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_63410901
McLaura! Wat fijn voor je, van harte!!
Sombie en Rottdog
  vrijdag 21 november 2008 @ 18:29:23 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63410999
Ik had heel jouw post niet gezien McLaura!
Gefeliciteerd! Wat goed zeg!
Jammer dat je verder niet mee komt posten.

Vlindur, ik zal het even aanpassen.
pi_63411198
YEah!! McLaura, ik had al zo'n voorgevoel. Heel apart maar onwijs gefeliciteerd!! Ik hoop dat je over zo'n 36 weken een wolk van een baby in je armen hebt!

Rottdogg, dat had ik ook vorige maand. Wat een domper dan hè. Maar zolang er geen bloed is... er zijn meiden die pas een week overtijd een positieve test hebben. (al wil ik je geen valse hoop geven...)

Miss_sly, ik zit stiekem nog te duimen voor je hoor, er hoeft er maar 1 flink uithoudingsvermogen te hebben, ik ken verhalen van levende zwemmers na 1 week

Ik heb volgens mij vandaag mijn ei gevoeld, dus ben benieuwd of morgen inderdaad mijn temp gestegen is.

Vlindur, krijg je nu nog controle gedurende je cylus?
pi_63411281
Weet iemand waar Kinderwens is? Of ben ik gewoon dement en heeft het hier gewoon gestaan?
pi_63411325
Happy, nee, we moeten het nu een half jaar zelf doen. Mocht ik zwanger worden moet ik in week 6/7 terug komen voor een echo en als mn cyclus rare kuren gaat vertonen moet ik ook terug. De nieuwe afspraak komt anders dus ergens in april. Verder moet ik wel Clomid gebruiken, dus dat heb ik voor een half jaar gewoon in huis.

(BE, dank je!)
pi_63411512
whoooeeehooeeee mcLaura!!! Gefeliciteerd
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_63411623
Op zich wel fijn omdat het wat rust geeft, maar wij moeten nu ook 3 maanden zelf proberen (en blijven afvallen) maar ik word er wel onzeker van. Ik blijf dus gewoon temperaturen omdat ik bang ben dat ik weer geen eisprong heb. Maar bij jou bleef je ongesteldheid voordat je Clomid gebruikte weg toch?

Ik mag 21 januari weer terug als ik dan nog niet zwanger ben. Ik vrees alleen dat ik dan nog niet voldoende ben afgevallen voor vervolgonderzoek. Ik moet nog ca. 10 kilo (met de feestdagen in aantocht.... snik).
pi_63411799
McLaura gefeliciteerd!!

Rottdog, wat k*t!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 21 november 2008 @ 19:07:59 #230
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63411936
Rottdog wat balen zeg, het zag er zo hoopvol uit. Wat een domper dan. Hele dikke knuffel van mij

McLaura van harte gefeliciteerd!!!
Make love, not war ☮
  vrijdag 21 november 2008 @ 19:32:55 #231
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63412549
McLaura, wat goed!

Rottdog
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63412754
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:51 schreef McLaura het volgende:
Lieve meiden,

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik ZWANGER ben! Ik zwaai dus af in dit topic en zal niet naar een ander topic gaan. Ik kwam op FOK omdat ik op dit topic was gewezen, vandaar.

Natuurlijk zal ik wel meelezen, of in het slechtste geval terugkomen (:() en ik ben altijd bereikbaar voor vragen over IVF / IUI enzovoort.

Voor nu zit ik op een roze wolkje, en ik hoop dat alle andere meiden snel bij me op de wolk komen zitten!
Van harte! Jammer dat je niet komt meeposten in het Z&G topic..
pi_63412793
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Op zich wel fijn omdat het wat rust geeft, maar wij moeten nu ook 3 maanden zelf proberen (en blijven afvallen) maar ik word er wel onzeker van. Ik blijf dus gewoon temperaturen omdat ik bang ben dat ik weer geen eisprong heb. Maar bij jou bleef je ongesteldheid voordat je Clomid gebruikte weg toch?

Ik mag 21 januari weer terug als ik dan nog niet zwanger ben. Ik vrees alleen dat ik dan nog niet voldoende ben afgevallen voor vervolgonderzoek. Ik moet nog ca. 10 kilo (met de feestdagen in aantocht.... snik).

Ik vind niet echt dat het rust geeft, denk nu steeds dat ik geen eisprong heb omdat ik er niet naar kan kijken.
Mijn menstruatie was juist heel onregelmatig. dat verschilde van 50 tot 5 dagen. En ik ben ook een keer 2 maand lang ongesteld geweest. Met clomid is het nu regelmatig (29 tot 32 dagen)

Sja.. Afvallen.. het is klote, ben ook zo blij dat we toen in januari zijn begonnen, maar als je geen keus hebt.. Succes iig! En mijn vriendin is met 110 kilo zwanger van dr 2e kindje, dus het moet wel lukken hoor! (hoe zwaar ben je nu dan?)
pi_63413113
Ja dat heb ik dus ook met die eisprong, dat ik denk dat ik er geen een heb, dus vandaar dat ik blijf temperaturen. Al mijn schoonzussen zijn ook allemaal flink 100+ en ook gewoon zwanger geworden, maar helaas wat voor de een geldt hoeft niet voor de ander te gelden.

Gelukkig is bij mij nu wel weer de eisprong op gang gekomen, maar ik ben nog niet gerust gesteld dat het dus inderdaad ook de enige oorzaak is/was.

Ben nu 101 kg maar was 123 kg zo'n 4 maanden terug, moet naar de ca. 90 kg voordat de onderzoeken verder gaan. Hoopte eigenlijk dat ik dat bij mijn volgende afspraak zou halen. Ik ben gewoon erg ongeduldig want het gaat hardstikke goed maar toch... ik zat net te bedenken dat als ik niet zwanger ben voor mijn volgende afspraak met de gyn, dan ben ik zeker 35 als ik moeder wordt dat klinkt ineens zo oud... toen ik nog 32 was en we begonnen te proberen zwanger te raken, leek dat nog zo ver weg.... klinkt misschien raar, maar dan ga ik ineens weer twijfelen of het ooit wel gaat lukken.
pi_63413564
Wat ben je al een eind afgevallen! Wat super!
Ik kan je geen tips geven Alleen maar succes wensen.. Ik hoop dat het jullie snel lukt en dat je niet meer naar de gyn hoeft! En sja.. 35.. Mn schoonzus was ook 32 toen ze begonnen.. Ze heeft een dag voor haar 37 verjaardag hun eerste kindje mogen ontvangen.. Zijn kon ook niet natuurlijk zwanger worden. Het lukte pas bij hun 3e IUI poging..

Ik ga mn weekend vieren. Fijn weekend allemaal!!
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:10:02 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63415395
McLaura, gefeliciteerd!!

Rottdog
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:18:46 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63415718
Happy, ik vind het wel echt waanzinnig knap van dat afvallen hoor!
Ok, je hebt mss een hele goeie motivatie zo, maar toch, je moet het maar wel doen!
pi_63416107
Gefeliciteerd McLaura!!!
pi_63416603
McLaura, wat heerlijk voor jullie! Dat je maar heerlijk mag genieten op je roze wolkje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 21 november 2008 @ 22:13:06 #240
61800 Rottdog
pi_63417439
Dames

McLaura wat een verschrikkelijk goed nieuws
pi_63419363
Rottdog

McLaura, wat super
Fake it till you make it...
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:22:11 #242
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63419411
MCLaura, gefeliciteerd!!!!!!

Rottdog, 3 jaar alweer, ik weet nog dat je hier ging posten, alleen niet dat dat al zolang geleden was. Bah, wat steekt een lijf soms raar in elkaar. Succes, ik hoop dat het nu gewoon snel komen gaat.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63425632
Ik...euhm...nou ja, dit dus

FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 22 november 2008 @ 11:58:51 #244
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63425687
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik...euhm...nou ja, dit dus

[ afbeelding ]

gefeliciteerd meis
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63425749

Wat geweldig meid! gefeliciteerd!!

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:03:28 #246
61800 Rottdog
pi_63425773
Miss_sly wat super geweldig
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:04:46 #247
108648 cattie
lieve moeder
pi_63425789
Miss-sly Gefeliciteerd!
pi_63425816
Waaaah wat geweldig!!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63425855
Miss-sly
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:10:28 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63425892
Misske en Schaap, ik moet er gewoon van huilen!!!!!!! O, o,o, het zou toch zo zijn... Jullie paleisje klaar en als kers op de taart een plus! Ruil je award maar in, die wilde je toch al niet!

Ik ben echt hyper en heeeeeeeel erg blij voor jullie. Gefeliciteerd!!
En mini, Groei, groei, groei!!!!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')