Ach Rottdog, wat k*t. Natuurlijk leek het zo klaar als een klontje, logisch dat je zo teleurgesteld bent. 3 jaar, wat lang alweer. Natuurlijk hakt dat er in, je wil het zo graag, ook al had je rationeel besloten dat het ophield.quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:04 schreef Rottdog het volgende:
Moet het toch ff kwijt![]()
Nadat ik zo vrolijk de laatste keer meldde een regelmatige cyclus terug te hebben is het nu hopeloos. Ben 4 dagen overtijd en al die 4 dagen leef ik met mijn kop in het zand met de gedachte ben zwanger maar durf niet te testen. Zere tieten *check, opgeblazen gevoel *check, misselijk *check, geen bloed *check voor mij zo klaar als een klontje tenminste dat dacht ik. Toch net mijn kop even omhoog gegooid en baldadig gedacht dat testen we ff en wat was ik teleurgesteld in het resultaatgeen tweede streepje gewoon zo'n enkel kut controle streepje
Pfffffdeze maand alweer 3 jaar geleden dat we voor een tweede gingen gaat hard de tijd
En wat kan het er verdomd weer goed inhakken in je gevoel.
sorry had niet echt up to date het topic gelezen en wals dus zo ff binnen
Van harte!quote:Op vrijdag 21 november 2008 17:51 schreef McLaura het volgende:
Lieve meiden,
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat ik ZWANGER ben! Ik zwaai dus af in dit topic en zal niet naar een ander topic gaan. Ik kwam op FOK omdat ik op dit topic was gewezen, vandaar.
Natuurlijk zal ik wel meelezen, of in het slechtste geval terugkomen (:() en ik ben altijd bereikbaar voor vragen over IVF / IUI enzovoort.
Voor nu zit ik op een roze wolkje, en ik hoop dat alle andere meiden snel bij me op de wolk komen zitten!
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:54 schreef happyme28 het volgende:
Op zich wel fijn omdat het wat rust geeft, maar wij moeten nu ook 3 maanden zelf proberen (en blijven afvallen) maar ik word er wel onzeker van. Ik blijf dus gewoon temperaturen omdat ik bang ben dat ik weer geen eisprong heb. Maar bij jou bleef je ongesteldheid voordat je Clomid gebruikte weg toch?
Ik mag 21 januari weer terug als ik dan nog niet zwanger ben. Ik vrees alleen dat ik dan nog niet voldoende ben afgevallen voor vervolgonderzoek. Ik moet nog ca. 10 kilo (met de feestdagen in aantocht.... snik).
quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik...euhm...nou ja, dit dus
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |