quote:
Op zaterdag 22 november 2008 13:26 schreef Poppejans het volgende:Ik vroeg me dan af, was je toen al zwanger toen ze die meting deden en meerdere follikels zagen (6 ofzo als ik het goed gelezen had begin van deze maand)
of kan dat helemaal niet, en ben je vlak daarna ondanks voorbehoedsmiddel zwanger geraakt?
En kans op meerling is dus zeer groot?
Tja, ik weet het zelf ook niet precies. Het is sowieso erg vaag, maar hier even een uitgebreide uitleg.
Op dag 13 van mijn cyclus heb ik 's ochtends om half 9 de bewuste echo gehad waarbij er 6 follikels gemeten werden. 's Middags werd de poging afgeblazen en werd ons verteld geen onbeschermde seks te hebben. Aangezien sschaap dat ook inderdaad niet wilde, hebben we dat ook niet gedaan. Sterker nog, het heeft even geduurd voordat we uberhaupt weer seks hadden.
Op de maandag voor de echo, dag 11 dus, had ik 's ochtends een verlaagd temp en toen zei ik voor de grap tegen schaap: moeten we het vanavond maar even doen, voor het geval er een ei te vroeg is ofzo. Dus de zaadjes van toen moeten het geweest zijn, maar welk eitje van wanneer....geen idee