Ja, die kleurenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:12 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mooie kleuren...
wat ga je er allemaal mee doen?
zit er een gaskachel ergens?
Joah, is iets meer dan een jaar geleden er nieuw ingezet, zeker niet slechtquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef littledrummergirl het volgende:
goed plan, de boel lekker licht maken, dag oogt het vaak wat groter.
mooie keuken voor n huurhuiskeuken trouwens!
goed plan... ik vind het altijd erg mooi en strak om het laminaat consistent door te trekken in het hele huis (had ik in m'n vorige huis ook)...quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Joah, daar kan flink ge-BBQ'd worden
En heb me net bedacht dat ik de bovenverdieping en de hal ook maar volgooi met laminaat. Lekker onderhoudsvriendelijk, goedkoop en makkelijk te leggen. En het staat altijd erg netjes
Kleedje voor de bak en onder/naast het bed en klaar
Whehe, waren wel wat aparte lui ja, maar goed, ieder zijn smaak toch?quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:19 schreef childintime het volgende:
Waren die mensen kleurenblind ofzo? Ik denk dat als je daar klaar bent je voorlopig geen behang of verf meer kunt zien![]()
Maar wel een heel leuk huisje, met vrije opgang en alleen aan de kant van de keuken buren; da's ook wat waard. Veel succes, af en toe kijk ik even hoe het wordt
Nja, verf de keuken verder niet, vind dat grijs opzich niet eens heel lelijk [in het echt lijkt het wat beter].quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik vind die keuken echt graflelijk, evenals de kleuren van de vorige bewoners, maar met wat witten en een mooie vloer er in, kom je een heel eind.
Die stukken groen als tuin in Friesland is wel te benijden
Veel plezier met je huis, Dean!
Geloof ik een derde op komst... maar dat is nog even afwachten.quote:
Haha, ja, wees niet bang, dat is de antenne van de radioquote:Op maandag 3 november 2008 22:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Leuk huisje !
Al vraag ik mij als electricien toch echt af wat al die rode draden daar rondhangen :S
[ afbeelding ]
Zeg dan niks en gun een ander gewoon zijn plezier.quote:Op dinsdag 4 november 2008 00:00 schreef superfunk het volgende:
Brr... simpel frysk arbeidershuisje, als de grote boze wolf langskomt blaast ie het zo omver. Desalniettemin wel gefeliciteerd, en veel plezier ervan
Zal wel een randstedeling zijn die 4 keer zoveel betaald voor een huis wat nog niet de helft is van Dean zijn huisjequote:Op dinsdag 4 november 2008 01:43 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zeg dan niks en gun een ander gewoon zijn plezier.Heb zo'n hekel aan dit soort opmerkingen.
Ben nog steeds benieuwd naar je badkamer Dean!!!!
Òf het kleinste kamertje, óf in die slaapkamer met balkon, kan nog niet kiezenquote:Op dinsdag 4 november 2008 23:51 schreef allsystemshalt het volgende:
Nice Dean![]()
Waar komen de scheurplanken ?
Ja, hallo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 02:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zal wel een randstedeling zijn die 4 keer zoveel betaald voor een huis wat nog niet de helft is van Dean zijn huisje![]()
En goed bezig met de binnenhuisarchitectes, heb me bij het huis waar ik nu woon ook laten adviseren door een jongedame die me meesleepte naar de Ikea in Groningen
Je adviezen bevallen me anderhalf jaar later nog steeds uitstekend!quote:Op woensdag 5 november 2008 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, hallo..
Hartstikke leuk huisje TS. Klein maar fijn lijkt me, lekker knus! Succes ermee.
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?
Zet je ze wel even in een spoiler, aub.quote:
uiteraardquote:Op donderdag 6 november 2008 21:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zit je hier nou een beetje te vragen om foto's van Dean onder de douche?
Maak ik, speciaal voor jouquote:
quote:
Jij bent niet meer aan het werk, dus waar wacht jij op?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:24 schreef Californium het volgende:
nicegoed dean.... Als ik een foto heb, waar ik onder de douche sta, zal ik m ook niet op werk uploaden
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jij bent niet meer aan het werk, dus waar wacht jij op?
Ohja, het topic ging over het huis van Dean, we dwalen af.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:30 schreef Californium het volgende:
[..]
het ging over de foto's van dean
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je zulke wil posten mag dat best hoor
Je moet toch iets aan de muur hangen, nietwaar?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:38 schreef The_Dean het volgende:
Nja, als je zulke wil posten mag dat best hoor
Die poster voor dean is prive....quote:Op donderdag 6 november 2008 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je moet toch iets aan de muur hangen, nietwaar?
Ik hang wel LP's aan de muur dan.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Die poster voor dean is prive....
quote:Op donderdag 6 november 2008 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hang wel LP's aan de muur dan.
Zit met smart op hem te wachtenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Die poster voor dean is prive....
Ik gun het hem wel hoor.quote:
Ha eindelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:21 schreef The_Dean het volgende:
Maar heb foto gemaakt
Ben alleen nog aan het werk, upload hem morgenochtend even.
Joahwelquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:41 schreef Houniet het volgende:
Daar kan je wel met zijn tweeeeen in staan.
Zie ik daar nu een systeemplafond in de badkamerquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:50 schreef The_Dean het volgende:
Komtie dan hé!! Net als de rest van het huis, klein en knus
Moet alleen nog even een nieuwe douchekop komen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Joah, soort vanquote:Op maandag 10 november 2008 16:49 schreef jappas het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een systeemplafond in de badkamer?
Verder gaat het denk ik heel leuk worden na de opknap (en vooral verf) beurt, succes er nog mee.
Eerlijkheid gebeid me te zeggen dat ik eigenlijk stiekem in het echt helemaal geen Dean heetquote:Op vrijdag 7 november 2008 20:59 schreef Europees het volgende:
Wat toevallig, nog een Dean! Gebeurd me niet vaak
Ik ga ff je topic lezen hoor
echtquote:Op donderdag 13 november 2008 19:38 schreef nicomart het volgende:
waar blijven die nieuwe foto's?
Ik ga morgen trouwens waarschijnlijk toch bieden op het eerste huisje waar ik ben wezen kijken. Daar moet ook wat aan geklust worden, maar is qua prijs een stuk voordeliger als het huis wat "al klaar" was. Maar daar hou ik jullie dan wel weer in mijn eigen topic over op de hoogte, mocht het zover komen
Ja, maar daar gaan we Dean's topic niet meer vervuilen natuurlijkquote:Op donderdag 13 november 2008 20:53 schreef Californium het volgende:
[..]
echttof
hoop dat het wat wordt
Haha ja, wat dat betreftquote:Op zondag 16 november 2008 17:15 schreef nicomart het volgende:
Lekker bezig hoor! Gaat de goeie kant op!
En de master bedroom is toch al wat magic geweest, het is zo opgeknapt!
Ja, wil niet zeggen dat jouw douche dús ook zo is hoorquote:
Wat weet jij dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:22 schreef childintime het volgende:
Maar je ging er toch wel met "jullie" wonen?
Joah, zou niet weten waarom niet?quote:Op zondag 23 november 2008 00:23 schreef childintime het volgende:
Tsjee....Krijg je in het hoge noorden zo'n huisje als je alleen bent![]()
Daar kunnen ze hier in het Gooi nog een voorbeeld aan nemen
In pauperregio's mag je alleen in een gezinswoning wonen als je ook daadwerkelijk een gezin hebtquote:Op zondag 23 november 2008 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Joah, zou niet weten waarom niet?
nah, dan valt een huis in Utrecht reuze mee wat dit bedrag betreft. Met de HR aftrek doe ik dat ook.quote:
Heb jij voor zo'n bedrag een huis in utreecht?quote:Op zondag 23 november 2008 02:17 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
nah, dan valt een huis in Utrecht reuze mee wat dit bedrag betreft. Met de HR aftrek doe ik dat ook.
leuk huis trouwens hoor, klein maar fijn gata hier zeker op. En die tuin... zet de barbeknoei maar vast klaar.
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!quote:Op zondag 23 november 2008 11:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij voor zo'n bedrag een huis in utreecht?
Moet je mij ook effe leren dan, ben nog op zoek
Volgens mij ook ja, als dat anders is hoor ik het graag!quote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!
een jaren 30 boven woning ook goed? 2 jaar geleden gekochtquote:Op zondag 23 november 2008 19:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar hoogstens een mooie dubbelwandige kartonnen doos voor krijgen!
Maak ik vanmiddag even, maar ja, die zijn uiteraard ook zwartquote:Op maandag 8 december 2008 02:05 schreef klusfoobje het volgende:
Dean, heb je ook een pic van die trap als je ervoor staat ? Ik doe ff de aanname dat je de schopborden ook zwart hebt gemaakt ?
Ja, ik.quote:Op maandag 8 december 2008 19:26 schreef Deansensitized het volgende:
Hmmm... misschien... iemand goed met photoshop?
Dat vind ik ook wel mooi idd.quote:Op maandag 8 december 2008 19:59 schreef nicomart het volgende:
zomaar een soort van bruin kleurtje gepakt, maar daarmee zie je wel al de bedoeling denk ik..
[ afbeelding ]
't hoeft ook allemaal niet, just some ideas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 01:43 schreef The_Dean het volgende:
Wel tof beide!
Maar zin, tijd en vooral geld om de boel weer over te sauzen of een andere vloer is er momenteel niet bij. Maar wel goede ideeën!
Die eer-ik is donders handig met een kwastquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
I can do everything in any color you like.
Doe eens foto?quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:17 schreef nicomart het volgende:
Ik zit hier ook meteen inspiratie voor mezelf op te doen.. Ik vind die compositie van eer-ik ook mooi. Alleen ligt er bij mij dus ook al een lichte vloer in en wilde ik zelf voor (donker)grijze plinten en een witte muur..
Maar als ik dit zo zie, ga ik twijfelen
Deze grijs met witte vind ik erg mooi - is gelijk van klassiek-klassiek naar modern-klassiekquote:Op dinsdag 9 december 2008 01:06 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
I can do everything in any color you like.
Ik vind het zelf ook echt koning.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze grijs met witte vind ik erg mooi - is gelijk van klassiek-klassiek naar modern-klassiek
eens kijken of er nog wat op funda staat.. ik heb de sleutel nog niet en ook nog geen foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe eens foto?
Shop ik effe wat vanavond
Ik ga er vanavond mee aan de slag.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:17 schreef nicomart het volgende:
[..]
eens kijken of er nog wat op funda staat.. ik heb de sleutel nog niet en ook nog geen foto's gemaakt.
Deze dus, maar er staan nog paupermeubels in
[ afbeelding ]
Vandaar de PM ookquote:Op woensdag 10 december 2008 19:24 schreef nicomart het volgende:
thnx a lot.. Had m al gezien in mijn pm-box. We zullen dit topic verder voor Dean's huisje laten
Afwassen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 december 2008 16:58 schreef The_Dean het volgende:
Zoals jullie zien moet er nog wel wat gebeuren
liever een droger, dan een complete kamer voor een wasrekquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Haha, klopt
Maar heb eventueel wel een kamer voor een wasrek... eerst maar even kijken hoe dat bevalt
Liever een wasrek, dan je kleding naar de klote.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
liever een droger, dan een complete kamer voor een wasrek
Dan zou ik toch een andere droger kopen als ik jou was. Met de drogers van tegenwoordig gebeurt er weinig met je kleding. (behalve dat het droog wordt natuurlijk)quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef Syytön het volgende:
Liever een wasrek, dan je kleding naar de klote.
Maar erg energiezuinig zijn ze niet...quote:Op zondag 28 december 2008 00:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere droger kopen als ik jou was. Met de drogers van tegenwoordig gebeurt er weinig met je kleding. (behalve dat het droog wordt natuurlijk)
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als ik alles in de droger prop, kost het mij minder energie dan wanneer ik alles naar een aparte kamer moet brengen, daar nog een droogrek moet opbouwen en vervolgens stuk voor stuk alles ook nog op gaan hangen.quote:Op zondag 28 december 2008 09:23 schreef Bartjebart het volgende:
Maar erg energiezuinig zijn ze niet...
Dat weerhoudt mij er van een droger te kopen...
Nou, poeh poeh, wat een werk zeg, ik word al plaatsvervangend moet, gut..quote:Op zondag 28 december 2008 11:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Als ik alles in de droger prop, kost het mij minder energie dan wanneer ik alles naar een aparte kamer moet brengen, daar nog een droogrek moet opbouwen en vervolgens stuk voor stuk alles ook nog op gaan hangen.
Daar komt nog bij dat een droogrek meestal net iets te klein is om alles aan op te hangen.
Daar gaat het niet om. Veel werk is het namelijk niet echt. Maar het kost me wel minstens 4x zoveel energie.quote:Op zondag 28 december 2008 15:33 schreef Syytön het volgende:
Nou, poeh poeh, wat een werk zeg, ik word al plaatsvervangend moet, gut..
Dat valt ook wel weer mee. Wat ik wekelijks kwijt ben bij de supermarkt is minder dan mijn energierekening.quote:Op zondag 28 december 2008 18:25 schreef Bartjebart het volgende:
Maar das relatief goedkope energie... de energie voor een droger is wat duurder
Je hebt een vreemde manier van energievergelijking.quote:Op zondag 28 december 2008 18:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Wat ik wekelijks kwijt ben bij de supermarkt is minder dan mijn energierekening.
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselenquote:Op zondag 28 december 2008 20:47 schreef bierzuipert het volgende:
leuk huis maar je moet nog wel een en ander doen![]()
ookl een mega tuin zegheb je daar nog plannen mee?
Zo'n dikke BBQ lijkt me ook super. Denk alleen niet dat dat past op mijn balkonquote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselen
quote:
nice!quote:Op zondag 28 december 2008 20:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dubbele garage op het eind en tegen het schuurtje aan een dikke BBQ metselen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |